חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זינגה משתפת פעולה עם בנות שמתכנתות כדי לעזור להעלות את המודעות ולתמוך בנשים בטכנולוגיה

זינגה משתפת פעולה עם בנות שמתכנתות כדי לעזור להעלות את המודעות ולתמוך בנשים בטכנולוגיה

זינגה קוראת ברשת השחקנים הגלובלית שלה, משיקה אתגרים בתוך המשחק ומקימה יוזמות בתוך החברה באמצעות Women at Zynga (WaZ) בתמיכה ביום האישה הבינ"ל 2021

סן פרנסיסקו, 8 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיע היום על שיתוף פעולה עם בנות שמתכנתות (Girls Who Code) בתמיכה ביום האישה הבינ"ל 2021. עם משימה להעלות את המודעות ולתמוך בנשים בטכנולוגיה, זינגה התחייבה להקצות $100,000 מקרן ההשפעה החברתית שלה כדי לאפשר לבנות שמתכנתות לתמוך בבנות בכל הנקודות במסע ההשכלה שלהן מכיתה גימל ועד לשוק העבודה.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20210308005082/en/

זינגה משתפת פעולה עם בנות שמתכנתות כדי לעזור להעלות את המודעות ולתמוך בנשים בטכנולוגיה (גרפיקה: Business Wire)

בנות שמתכנתות הוא ארגון ללא כוונת רווח בינ"ל שמוקדש לסגירת הפער המגדרי בטכנולוגיה. הארגון הגיע ליותר מ-300,000 בנות בארה"ב, קנדה, בריטניה והודו. 50% מהבנות שמקבלות שירות הן שחורות, לטיניות או מרקע של הכנסה נמוכה. באמצעות תוכנית המועדונים ללא תשלום שלו, בנות שמתכנתות מגיע לנשים צעירות בנקודה הכי קריטית בצנרת, מצייד אותן להשתמש במדעי המחשב כדי להשפיע על הקהילה שלהן ומספק אחווה נשית של תומכות מקבוצת השוות ומנטוריות כדי לעזור להן להתמיד ולהצליח.

"לכבוד הוא לזינגה לשתף פעולה עם בנות שמתכנתות כדי לעזור ליצור תעשייה יותר כלילתית בטכנולוגיה ומשחקים על ידי הרחבת האפשרויות לבנות ונשים ברחבי העולם", אמר פואונג פיליפס, המנהל המשפטי הראשי של זינגה. "באמצעות הסדנאות הווירטואליות שלו, המועדונים בבתי הספר, תוכניות המנטורינג, יצירת הקשרים ועוד, אנחנו מקווים לבנות את הדור הבא של נשים ב-STEAM כדי לעזור להן להתכונן ולהצליח בשוק העבודה הטכנולוגי. עם קבוצה נפלאה של נשים בזינגה שכבר עושות כל כך הרבה כדי לתמוך באולפנים והעובדים שלנו ברחבי העולם, חשוב שננקוט בצעדים חיוביים כדי לעזור לחזק את העתיד של התעשייה שלנו לעוד שנים רבות".

"אנחנו יודעות שנשים צעירות נלהבות, מגוונות ושאפתניות הן המפתח לשינוי מקום העבודה שלנו והעולם שלנו", אמרה ד"ר טריקה בארט, המנכ"לית הנכנסת של בנות שמתכנתות. "אנחנו נרגשות לשתף פעולה עם זינגה ביום האישה הבינ"ל הזה כדי לשלוח איתות ברור לנשים צעירות בכל מקום שהן שייכות בטכנולוגיה ושיש להן תמיכה במסע שלהן מבית הספר לשוק העבודה. זינגה ובנות שמתכנתות שותפים לחזון של שוק עבודה יותר הוגן וצודק, שבו נשים מכל רקע עולות לצמרת".

לבנות שמתכנתות יש עכשיו יותר מ-80,000 בוגרות בגיל האוניברסיטה, שלומדות מדעי המחשב ותחומים קשורים כחוג ראשי בשיעור שהוא פי 15 מהממוצע בארה"ב. בקצב הנוכחי שלו, הארגון בדרך לסגור את הפער המגדרי במשרות חדשות ברמת הכניסה במדעי המחשב ותחומים קשורים עד 2030. עם התמיכה של זינגה, בנות שמתכנתות ימשיך להגדיל את המועדונים ללא תשלום והתוכניות לבוגרות שלו, ויעזור לנשים צעירות לשחרר הזדמנויות בשוק העבודה הטכני ויחבר נשים צעירות עם מודלים לחיקוי ומנטוריות כדי לתמוך בהן במסע שלהן בטכנולוגיה.

בחודש מרץ הזה הערוצים החברתיים של זינגה יפנו את הזרקור אל כמה מהנשים הנהדרות שעוזרות לקדם מקום עבודה יותר כלילתי במשפחת האולפנים של זינגה ברחבי העולם. יתר על כן Small Giant Games, חברת בת של Zynga Inc., תקרא ברשת הגלובלית שלה לשחקנים ב-Empires & Puzzles לעזור להעלות את המודעות על ידי שינוי תיאור הכינוי שלהם כך שיכלול את ההאשטג #ChooseToChallenge - הנושא של יום האישה הבינ"ל השנה. מעכשיו עד 14 במרץ, אמוג'י של יד מורמת נכלל בלעדית בפונקציית הצ'אט בתוך המשחק ובנוסף סיכת אווטאר של יד מורמת תוענק לשחקנים שישתתפו באירוע הזה.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתרים:
www.zynga.com
www.girlswhocode.com
www.internationalwomensday.com

הערת העורך:

גרפיקה ונכסים חשובים זמינים לשימוש בקישור הבא: https://www.dropbox.com/sh/x7ey7f7kht5zbym/AADtJroaLak7G56DjgAbIVBra?dl=0


Empires & Puzzles ניתן להורדה בחינם ב-iOS ו-Android.

אודות זינגה

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!TM, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

אודות בנות שמתכנתות

בנות שמתכנתות הוא ארגון ללא כוונת רווח בינ"ל שפועל לסגירת הפער המגדרי בטכנולוגיה ולשינוי התדמית של איך מתכנת נראה ומה הוא עושה. עם התוכניות שלו, הארגון מוביל את התנועה למתן השראה והשכלה לנשים צעירות ולצייד אותן במיומנויות מחשב כדי לנצל את ההזדמנויות של המאה ה-21. בנות שמתכנתות הגיע ל-300,000 בנות עד היום דרך התוכניות שלו ול-500 מיליון אנשים דרך קמפיינים, עבודת שתדלנות וסדרה ברשימת הסדרות הכי נמכרות של הניו יורק טיימז. כדי להצטרף לתנועה או למידע נוסף, בקרו באתר girlswhocode.com. תעקבו אחרי הארגון במדיה החברתית @GirlsWhoCode.

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210308005082/en/

אנשי קשר

Zynga Media Contact:
Jonathan Lopera
jlopera@zynga.com

מקור:Zynga

מולטימדיה

תמונה

זינגה משתפת פעולה עם בנות שמתכנתות כדי לעזור להעלות את המודעות ולתמוך בנשים בטכנולוגיה (גרפיקה: Business Wire)

תמונה

זינגה משתפת פעולה עם בנות שמתכנתות כדי לעזור להעלות את המודעות ולתמוך בנשים בטכנולוגיה (גרפיקה: Business Wire)

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222387 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222511 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222386 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222354 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222453 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222332 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222599 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222511 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222453 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222599 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222288 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22588 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22585 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22568 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica