חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Mary Kay Inc. ממנה את וונדי וואנג לנשיאה של אזור אסיה פסיפיק

Mary Kay Inc. ממנה את וונדי וואנג לנשיאה של אזור אסיה פסיפיק

מנהלת מנוסה קודמה כדי להוביל את הפעילות של מותג הביוטי הגלובלי באזור אסיה פסיפיק

דאלאס, 10 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

מותג הביוטי הגלובלי Mary Kay Inc., חברה שתומכת ביזמות והעצמה נשית, שהמטה הגלובלי שלה נמצא באדיסון, טקסס, ארה"ב, הודיעה לאחרונה על המינוי של וונדי וואנג לנשיאה של אזור אסיה פסיפיק.

בתפקיד החדש שלה, וואנג תיתן חזון אסטרטגי וניהול ובה בעת תפעל כדי ליצור צמיחה לחברה באזור אסיה פסיפיק ומעבר לו. וואנג הצטרפה למחלקה המשפטית של חברת Mary Kay ב-2002 כיועצת המשפטית של אזור אסיה פסיפיק. זמן קצר לאחר מכן, היא התחילה תפקיד רב שנתי בסין. עם חזרתה למטה הגלובלי של החברה ב-2012, היא קודמה לתפקיד של סגנית נשיא ומשנה ליועץ המשפטי הראשי שבו הייתה אחראית לעבודה המשפטית ולציות בכל ארבעת האזורים. ב-2019 וואנג חזרה לסין לתפקיד חדש וקודמה לתפקיד של מנהלת מסחרית ראשית של אזור אסיה פסיפיק ב-2020. בתפקיד הזה, היא פיתחה והניעה את היישום של אסטרטגיות מסחריות, וניהלה את הצוות של אזור אסיה פסיפיק בתמיכה במכירות, שיווק, טכנולוגיות עסקיות ותפעול, שהכין אותה לקחת על עצמה את האתגר של תחומי האחריות של נשיאת האזור.

"אנחנו רוצים לברך את וונדי כשהיא עוברת לתפקיד החדש שלה כנשיאת Mary Kay באזור אסיה פסיפיק", אמר דיוויד הול, יו"ר ומנהל כללי של Mary Kay. "וונדי מלאת להט למוכרות העצמאיות של Mary Kay והיא מנהלת מוכחת ב-Mary Kay. בתקופת כהונתה, היא בנתה ללא ליאות צוות משפטי חזק ומוכשר שיצר תרבות של ציות וחמלה בסין ובכל אזור אסיה פסיפיק. אנחנו שמחים לקבל את פניה כחברה בהנהלה הבכירה כשאנו ממשיכים בפעילות שלנו להעשיר את החיים של נשים בכל העולם".

וואנג היא בוגרת של האוניברסיטה של טקסס באוסטין וקיבלה את התואר שלה במשפטים וגם את התואר הראשון בכלכלה. היא קיבלה הרבה תוארי כבוד ושבח כולל ההכרה בה ב-2017 על ידי כתב העת D CEO בתור "משנה/ סגנית ליועץ המשפטי הראשי מצטיינת" ופרס "הגיוון במנהלים הבכירים של החברה" של לשכת המסחר של האמריקנים ממוצא אסייתי של דאלאס רבתי.

"אני מחויבת להעצים נשים והמשפחות שלהן באזור אסיה פסיפיק", אומרת וואנג. "התמיכה במוכרות העצמאיות של Mary Kay היא הכבוד הגדול ביותר שלי ותמיד מביאה לי תקווה, אהבה ואמון בעתיד שלנו. אנחנו עסק של אנשים עם משימה להעשיר את החיים של נשים וחזון להעצים את יועצת הביוטי העצמאית. הצוות שלי ואני מחויבים לתת את ההזדמנויות העסקיות הטובות ביותר, כשאנו מתבססים על הערכים שבהם Mary Kay תומכת כאבני הפינה של התרבות והמשימה של החברה שלנו".

הקידום של וואנג הוא האחרון במחויבות בת עשרות השנים של חברת Mary Kay להעצים נשים כדי למלא תפקידי ניהול ברחבי העולם. Mary Kay היא חברה שנבנתה על ידי נשים למען נשים, וערך הליבה הזה משתקף בנתוני הגיוון המגדרי של (נכון למרץ 2021):

  • נשים מהוות 61%מכוח העבודה הגלובלי של Mary Kay
  • נשים מהוות 59%מהמנהלים ומעלה
  • נשים מהוות 54% מסגני הנשיא הגלובליים ומעלה
  • נשים מהוות יותר מ-50% מהנהלה הבכירה של Mary Kay

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני קרוב ל-60 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור טיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים בחזית הקידמה שנמכרים באופן בלעדי על ידי יועצות הביוטי העצמאיות של Mary Kay.

אנשי קשר

Mary Kay Inc. Corporate Communications
Marykay.com/newsroom
(+1) 972.687.5332 or media@mkcorp.com

מקור: Mary Kay Inc.

מולטימדיה