חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וולגרינז מודיעה על הרחבה נוספת של האסטרטגיה העסקית שלה בשירותים פיננסיים עם InComm Payments

וולגרינז מודיעה על הרחבה נוספת של האסטרטגיה העסקית שלה בשירותים פיננסיים עם InComm Payments

וולגרינז תציע חשבון בנק חדש עם כרטיס חיוב של מסטרקארד תוך שימוש בפלטפורמה של InComm Payments

InComm Payments תשפר את תוכנית כרטיסי המתנה במותג של וולגרינז

דירפילד, אילינוי ואטלנטה, 30 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

וולגרינז Walgreens הודיעה היום על הסכם עם InComm Payments, חברה גלובלית מובילה בטכנולוגיות תשלומים, להספקת אפשרויות נוחות ונגישות של שירותים פיננסיים ללקוחות שלה. החברות ישיקו ביחד מוצר של חשבון בנק חדש ללקוחות שלהן שייווצר ב-MetaBank* עם כרטיס חיוב של מסטרקארד שישרת את הקונים של וולגרינז בחנות ובאינטרנט ויאפשר להם להרוויח הטבות myWalgreens במזומן בכל הקניות כחלק מתוכנית נאמנות הלקוחות החדשה myWalgreens שהושקה בנובמבר 2020.

ההסכם הזה הוא חלק מאסטרטגיית הרווחים החלופיים של וולגרינז והיוזמה הרחבה יותר שנמסר עליה לאחרונה להשיק מוצרים ושירתים פיננסיים חדשים שמחזקים את המחויבות המתמדת שלה להציע שירותים והטבות מובדלים ללקוחות שלה. פתרון הבנקאות החדש ישלים את התוכניות של וולגרינז להמשיך את המיקוד שלה בבריאות ושלומות ולשפר את תוכנית הנאמנות שלה וההתאמה האישית ללקוחות. הפתרון משתמש בפלטפורמת הבנקאות כשירות הדיגיטלית המודרנית של InComm Payments. הקונים של וולגרינז יוכלו למצוא את המוצר בחנות או להירשם ישירות באינטרנט ולאחר מכן לנהל בקלות את העניינים הפיננסיים שלהם ביישום סלולרי קל לשימוש חדש. חשבון הבנק צפוי להיות זמין בקרוב ב-9,000 חנויות וולגרינז ובאינטרנט במחצית השנייה של 2021.

"וולגרינז מחויבת לעזור ללקוחות בצורכי הבריאות והשלומות שלהם, ואנחנו שמחים להרחיב את היצע השירותים הפיננסיים שלנו כדי להעשיר עוד את החוויות והאופנים שבהם אנו עונים על הצרכים הפיננסיים של הלקוחות", אמר ג'ון סטנדלי, נשיא וולגרינז. "אנחנו מצפים לבדוק ולהנהיג יוזמות תשלומים בבריאות ושלומות שמתמקדות אפילו יותר בלקוח בעתיד הקרוב, תוך יצירת תזרימי הכנסות חדשים".

"לכבוד הוא לנו שוולגרינז בחרה בפתרונות השירותים הפיננסיים של InComm Payments כדי לתת יותר הטבות ללקוחות והקהילות שלה", אמר סטפן האפ, נשיא InComm Payments. "היצע המוצרים החדש הזה יבסס את וולגרינז כיעד של שירותים פיננסיים, תוך התבססות על המורשת של וולגרינז כחנות הכל במקום אחד של בתי מרקחת ונוחות".

בנוסף, וולגרינז ו-InComm Payments מתכננות להשיק מחדש את תוכנית כרטיסי המתנה במותג של וולגרינז. InComm Payments תפקח על הניהול של תוכנית כרטיסי המתנה הפיזיים הקיימת של וולגרינז, ותאפשר רכישה ופדיון דיגיטליים באתר walgreens.com. InComm Payments גם תאפשר הפצה רחבה יותר של כרטיס המתנה של וולגרינז בערוצי עסק לעסק, נאמנות, הטבות ומסחר אלקטרוני. ההרחבה מחזקת עוד את השותפות בת 12 השנים של InComm Payments ו-וולגרינז תוך חיזוק המותג של וולגרינז וחוויית הלקוח בחנות, האינטרנט ודרך הסלולר.

*חשבונות הבנק ייחשבו כחשבונות פיקדון שייווצרו אצל עם כרטיסי חיוב שיונפקו על ידי MetaBank®, N.A., חבר FDIC, בכפוף לרישיון של Mastercard International Incorporated.

אודות וולגרינז

Walgreens וולגרינז (www.walgreens.com) כלולה בחטיבת בתי המרקחת הקמעונאיים בארה"ב של Walgreens Boots Alliance, Inc. (Nasdaq: WBA), מובילה גלובלית בבתי מרקחת קמעונאיים וסיטונאיים. כחברת בתי המרקחת, הבריאות והביוטי האהובה ביותר באמריקה, המטרה של וולגרינז היא לתמוך בבריאות והשלומות של כל קהילה באמריקה. וולגרינז, שמפעילה יותר מ-9,000 סניפים קמעונאיים ברחבי אמריקה, פוארטו ריקו ואיי הבתולה של ארה"ב, גאה להיות יעד בריאות שכונתי שמשרת בערך 8 מיליון לקוחות כל יום. הרוקחים של וולגרינז ממלאים תפקיד קריטי במערכת הבריאות של ארה"ב על ידי הספקת מגוון רחב של שירותי רוקחות ובריאות. כדי לענות באופן הטוב ביותר על הצרכים של הלקוחות והמטופלים, וולגרינז מציעה חוויה רב ערוצית אמיתית, עם פלטפורמות שמפגישות את הפיזי והדיגיטלי, ונתמכת על ידי הטכנולוגיה הכי חדישה כדי לספק מוצרים ושירותים באיכות גבוהה בקהילות מקומיות בכל ארה"ב.

אודות InComm Payments

InComm Payments היא מובילה גלובלית בטכנולוגיות תשלומים חדשניות. תוך שימוש בטכנולוגיה דינמית וניסיון מוכח, InComm Payments מספקת פלטפורמות תשלומים מקצה לקצה משופרות ופתרונות מתפתחים של טכנולוגיות תשלומים שעוזרים לעסקים לצמוח במגוון רחב של ענפים כולל קמעונאות, בריאות, גביית אגרות מעבר ותנועה, תמריצים, ותשלומים ושירותים פיננסיים דרך הסלולר. InComm Payments מאפשרת קשרים רב ערוציים לבסיס צרכנים שגדל כל הזמן בסביבה שנעשית יותר ויותר דיגיטלית, ויוצרת חוויות מסחר יעילות ורבות ערך ברחבי העולם. עם יותר מ-27 שנות ניסיון, יותר מ-500,000 נקודות הפצה, 386 פטנטים גלובליים ונוכחות ביותר מ-30 מדינות, InComm Payments מובילה את ענף התשלומים מהמטה שלה באטלנטה, ג'ורג'יה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.InCommPayments.com.

אודות MetaBank®, N.A.

MetaBank®, N.A., בנק כלל ארצי, היא חברת בת של Meta Financial Group, Inc.® (Nasdaq: CASH), חברת החזקות פיננסיות ששוכנת בדקוטה הדרומית. MetaBank היא חברת איפשור פיננסי שפועלת להגדלת הזמינות, הבחירה וההזדמנות הפיננסיות לכולם. MetaBank חותרת לסלק חסמים שמוסדות פיננסיים מסורתיים שמים בפני הגישה לפיננסים, ולקדם ניידות כלכלית על ידי הספקת מוצרים פיננסיים אחראים, בטוחים ומאוד איכותיים שתורמים לאנשים וקהילות בליבה של הכלכלה הריאלית. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.metapay.com או באתר www.metafinancialgroup.com.

אנשי קשר

Walgreens
Emily Hartwig-Mekstan
media@walgreens.com

InComm Payments
Nilce Piccinini
npiccinini@incomm.com

מקור: Walgreens

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222384 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222507 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222383 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222352 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222451 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222329 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222596 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222507 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222451 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222596 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222285 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22587 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22585 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22567 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica