חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכב יד שניה או ראשונה מה עדיף?

מאת: רונית אלפסירכב20/11/20195574 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתם לרכוש מכונית. האם עדיף לרכוש מכונית חדשה או מכונית יד שנייה?

ייתכן שמכונית חדשה היא חלומם של רוב האנשים, אבל מבחינה כלכלית, רכישת מכונית חדשה משמעותה הפסד של כסף.

 

לצד מכונית חדשה ניתן למצוא מכוניות למכירה כיד שנייה. מכוניות שנמצאות מספר שנים על הכביש והן עשויות להיות חדשות יחסית. היתרון הוא שלאחר מספר שנים מחירן יורד בעשרות אחוזים, כך שאתם מרוויחים רכב יחסית חדש במחיר של רכב יד שניה.

היכן כדאי לקנות רכב יד שנייה

 

בכל עיר כיום ניתן למצוא סוכנות מכוניות. היתרון שיש לסוכנות מכוניות הוא הריכוז הגדול של מכוניות המוצעות למכירה. אנשים רבים אינם מעוניינים למכור את הרכב בשיטה הישנה של פרסום המכונית והמתנה לקונים פוטנציאליים שיבואו לראות את המכונית. רבים מעדיפים לבחור במכונית חדשה ולהשאיר את הישנה בסוכנות מכוניות, שתבצע בעבורם את המכירה.

מכוניות למכירה יכולות להיות מכוניות ששימשו חברה או מכוניות מליסינג בעלות קילומטראז' נמוך. ככל קנייה, גם על מכוניות שנקנות בסוכנות רכב תקבלו אחריות, את היסטוריית הרכב ויומן טיפולים. כך תוכלו לקבל תמונת מצב על הרכב ולדעת מה תקין ומה יידרש לתקן בעתיד. יש לקחת בחשבון החלפת חלקים שעוברים בלאי גם במכוניות חדשות כגון רצועת טיימינג, בלמים, גלגלים ועוד.

כמה עולה מכונית?

רכישת רכב יד שנייה היא הוצאה לא מבוטלת. מעבר למחיר שתשלמו על הרכב, תגלו שיש הוצאות נוספות שכדאי לקחת בחשבון. כל רכב הנמצא מספר שנים על הכביש נדרש לשגרת טיפולים - טיפול חמשת אלפים או טיפול עשרת אלפים, החלפת רצועת טיימינג, החלפת בלמים ועוד.

בנוסף, כל רכב נדרש לעשות ביטוחים הכוללים ביטוח חובה, ביטוח צד ג' וביטוח מקיף. כמובן שביטוח חובה הוא הביטוח היחיד שחובה לעשות אותו, ואין לנהוג ברכב אם לא בוטח בביטוח חובה.

ביטוח צד ג' וביטוח מקיף הם ביטוחי בחירה. אין חובה לעשות אותם, אולם מומלץ מאוד לעשות ביטוח צד ג' על מנת להיות מכוסים מתביעות במקרה שפגעתם במישהו חלילה, כך תדעו שכל הוצאה על תיקון הרכב הנפגע תכוסה על-ידי חברת הביטוח ואתם תשלמו רק את דמי ההשתתפות, בהתאם לתנאי הביטוח שלכם. בדקו מהי עלות דמי ההשתתפות שלכם בביטוח. בנוסף ביטוח צד ג' יכול לכלול שירותי גרירה וביטוח שמשות, שעלותם זולה יחסית.

ביטוח מקיף הוא הביטוח היקר יותר ורבים בוחרים לא לשלם אותו, במיוחד אם יש ברשותם רכב יד שנייה ישן, אבל עדיין יש המבטחים גם בפוליסה זו, כדי להיות מכוסים במקרה שרכבם נפגע.

ביטוח מקיף מכסה נזקים שנגרמו לרכב שלכם בזמן תאונה שאתם אשמים בה, וכן מכסה במקרה של גניבת הרכב. ההחלטה אם לעשות ביטוח מקיף תלויה במספר משתנים כמו מחיר הרכב, מקום מגורים, התקציב שברשותכם, וכמובן - ההחלטה שלכם אם "לישון בשקט" ולדעת שהרכב מבוטח במידה שנגנב.

 

המאמר נכתב על ידי סוכנות רכב - מכוניות למכירה בחדרה המציעה מגוון מכוניות יד שניה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נט מדיה  הינה חברה המומחית בתחום, בניית אתרים, קידום אתרים. חברת  נט מדיה כוללת צוות מקצועי בתחום בניית אתרים, קידום אתרים ועיצוב אתרים. אנו מספקים שירות מקיף עם ניסיון רב בתחום וכמובן במחירים אטרקטיביים. נשמח לשרת אתכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית אלפסי

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211019 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201516 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: רונית אלפסימשכנתא21/08/202104 צפיות
יועץ משכנתאות קודם כל יתאים את המשכנתא המשתלמת והמתאימה ביותר בעבורכם - הוא יתאים את מסלולי המשכנתא, את הריביות הכדאיות ביותר גם לפי המצב בשוק וגם לפי יכולת ההחזר שלכם

מאת: רונית אלפסימשכנתא21/08/202074 צפיות
יועץ משכנתאות קודם כל יתאים את המשכנתא המשתלמת והמתאימה ביותר בעבורכם - הוא יתאים את מסלולי המשכנתא, את הריביות הכדאיות ביותר גם לפי המצב בשוק וגם לפי יכולת ההחזר שלכם

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202516 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין26/04/201214 צפיות
עסקה של רכישת דירה היא בעלת משקל רב ועלותה מיליוני שקלים - הזהירות מתחייבת. ועוד הדרך ארוכה, לבחור את הדירה, כוונים, קומה, לוח פריסת תשלומים, בטחונות ועוד ועוד. הרשימה ארוכה ולכן חשוב להיוועץ עם עורך דין מקרקעין

מאת: רונית אלפסיפסקי דין20/11/191472 צפיות
סווגה של פעולה, או של עסקה נקבע על פי סממנים חיצוניים ועל פי מבחנים שונים, אשר על פיהם יש וניתן לסווג את אופיה של אותה פעולה וסווגה של אותה עסקה. ברם בדרך כלל המבחנים אינם חד - חד ערכיים ויש מקרים בהם המבחנים בגין אותה פעולה מצביעים על סווג כפול. כך למשל בסווג פעולה למישור ההוני או למישור העסקי, למישור הפרטי או עסקת אקראי בעלת אופי מסחרי ועוד. בעיתות כאלה מופעל מבחן על – מבחן גג והוא "מבחן הכוונה".

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213830 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213961 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214141 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204609 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: שלום כהןרכב29/09/196267 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193507 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

מאת: נטלי הרוש רכב31/05/193013 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים רכישת רכבים על מגוון סוגיהם ובמצבים שונים. אין משנה דגם הרכב, שנת הרכב וכ', האם הרכב תקין או שהוא במצב המוגדר כ"טוטלוס". בכל מקרה, יהיה ניתן למכור את הרכב לקונה רכבים לפירוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica