חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבית החרושת ישר לבית, שואב האבק המתקפל החכם Redkey F10 מציע מחיר משתלם מדהים

מבית החרושת ישר לבית, שואב האבק המתקפל החכם Redkey F10 מציע מחיר משתלם מדהים

שנז'ן, סין, 12 באפריל 2021, (BUSINESS WIRE):

מוצר רב תכליתי איכותי משמעו הרבה כסף? לא בהכרח! שואב האבק המתקפל החכם Redkey F10 הגיע כדי לחדש בניקיון של משקי בית. F10 שיוצר לפי הזמנה מכוון לצרכי הניקיון בתרחישים של העולם האמיתי, מצויד בטכנולוגיות מתקדמות בתעשייה, מיוצר על ידי בתי חרושת בינ"ל משוכללים, ומסופק לבתים באמצעות מערכת הלוגיסטיקה הבינ"ל של Muchen.

Redkey, השרשרת האקולוגית האיכותית של Muchen, שואפת לפתור בעיות קיימות ולענות על צרכים שמתעוררים. היא מתמקדת לא בלהיות שונה, אלא בלהציע יותר ויותר טוב. והיא עולה כדי לערער את סביבת הקמעונאות המסורתית של מכשירי חשמל.

Redkey F10, שמבוסס על משוב של ביג דאטה על הצרכים הנוקבים של הלקוחות, מיועד להתמודד עם הפגמים והחסרונות של המוצרים המסורתיים; לדוגמה, הבעיה להגיע לאבק מתחת למיטות וספות. שלא כמו שואבי אבק אחרים, אפשר לקפל את הידית שלו כדי להגיע ללא נגיש ולתור הלאה.

F10 מסוגל לזהות את כמות האבק, ולכוונן אוטומטית את היניקה עם חמש רמות לנוחות המנקה. תאורת הלד של שבירת האבק בחזית מאפשרת למשתמש לראות את האבק בפינות ולראות אותו נשאב פנימה. וגלילים גדולים מאחורי המברשת מקלים עליו לנוע על רצפות או שטיחים תוך הגנה טובה יותר עליהם.

יש לו יניקת על של 23,000pa, סינון תלת שלבי, פירוק אלסטי, שאיבת אבק במקש אחד, חיי סוללה של 60 דקות והוצאת סוללה בלחיצה אחת. כל אחת ואחת מהפונקציות כלולה סמך הצרכים של הלקוחות.

עכשיו עם Redkey F10 הרב תכליתי, אתם כבר לא צריכים להתלבט בין מוצרים עם פונקציות שונות. הוא מסופק מבתי חרושת ישירות לבית שלכם, ומביא לכם את האיכות הטובה ביותר בפחות מ-$200.

במחיר כזה, איזה מוצרים אחרים יכולים להבטיח לענות על כל הצרכים שלכם? עם Redkey F10, ניקוי הבית קל מאי פעם.

לפרטים נוספים, תלחצו בבקשה על האתר הרשמי של Redkey : http://www.redkey.cc/en/

אנשי קשר

Taylor Qu
bbeng8529@gmail.com

מקור:Muchen

מולטימדיה