חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Bestevia® Reb M של סוויג'ן בדרך לאישור הסופי באיחוד האירופי

יצרני מזון ומשקאות קרובים עוד צעד להשקת מוצרים מופחתי סוכר

רנצ'ו סנטה מרגריטה, קליפורניה, 14 באפריל 2021 (GLOBE NEWSWIRE):

מציאת פתרונות להפחתת סוכר באירופה הפכה זה עתה לקלה יותר עבור מותגי מזון ומשקאות. היום SweeGen הודיעה שממתיק הסטיביה מהדור הבא שלה Bestevia Rebaudioside M (Reb M) נמצא בשלב האחרון לפני שהאיחוד האירופי יפרסם את האישור תוך כמה חודשים.

בציפייה לאישור שיפורסם, סוויג'ן מאיצה את ההגדלה המסחרית של Bestevia Reb M ה-non-GMO במפעל הייצור שלה באירופה. השלב הרגולטורי הוא המשוכה האחרונה כדי לספק את הביקוש לממתיק הסטיביה המאוד מבוקש באיחוד האירופי. בשנים האחרונות החברה משתפת פעולה עם יצרני מזון ומשקאות גדולים באירופה כדי לבדוק פיתוחים של יישומים ליצירת חידושים בטעם המתוק. עכשיו המוצרים כמעט מוכנים להשקה בשוק.

יחד עם האישור הצפוי של Reb M, סוויג'ן חנכה את מרכז היישומים במזון ומשקאות החדש שלה בלונדון בינואר 2021. המרכז ישמש כבית לפיתוח מוצרים להפחתת סוכר עבור מותגים באירופה. הוא גם ישמש כמרכז יצירתי כדי לחקור ולגלות מוצרים חדשים שמונעים על ידי מגמות צרכניות וטעמים אזוריים.

"ההגעה של Bestevia Reb M שלנו לשלב האחרון הזה בתהליך האישור הרגולטורי של האיחוד האירופי היא אבן דרך חשובה במסע שלנו לתת השראה להשקת מוצרים חדשים, ולתת ביטחון למותגים שנמצאים בשלבים האחרונים שלהם ביצירת מוצרים עם טעם נהדר, פחות סוכר ובריאים יותר", אמר מייקל הלבורסן, מנהל בכיר לפיתוח עסקי, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. "המרכז היצירתי החדש שלנו בלונדון מאפשר לנו לעזור ללקוחות שלנו להגיע ליעדי הפחתת הסוכר שלהם עם מוצרים חדשים, ומפעל הייצור האירופי שלנו באירופה מאפשר את המסחור המהיר של 3,000 טון סטיביה בטוהר גבוה בשנה".

Bestevia Reb M הוא חדשות טובות לצרכנים וגם למותגים. צרכנים נוקטים בפעולות כדי להפחית את צריכת הסוכר שלהם אבל דורשים טעם נהדר, וליצרני המזון והמשקאות יהיו פתרונות הפחתת סוכר טובים יותר כדי לעמוד באתגרים של המוצרים שלהם.

"גישה אזורית ל-Bestevia Reb M בר קיימא חשובה מאוד כי היא מספקת פתרון להפחתת סוכר זול לשימוש למפתחי מוצרים, ועם סוויג'ן כספקית ומשתפת פעולה ביישומים, יחד אנו יכולים ליצור מוצרים שיזכו בצרכנים", אמר הלבורסן.

ממתיקי סטיביה Non-GMO מובילים בהחלפת סוכר במזון ומשקאות, מוצרי תזונה, ומוצרים רבים אחרים בשוק בכל העולם. מחקר שוק של אינובה דיווח שבצרפת, מינואר 2019 עד אוגוסט 2020, ההשקות של מוצרי תזונת ספורט עם סטיביה גדלו ב-43%.

סוויג'ן מציעה למותגים חידוש משתלם ומהיר של פתרונות להפחתת סוכר עבור משקאות, מוצרי חלב, חטיפים ומאפים עבור פתרונות טעם ה-Bestevia שלה לאירופה.

סוויג'ן היא החברה הראשונה שתקבל את סטטוס הבטיחות של הפאנל של הרשות האירופית לבטיחות מזון (EFSA) עבור גליקוזיד סטיביול כלשהו שמופק על ידי טכנולוגיות חלופיות ומקיימות. כדי להשיג ממתיקי עלי סטיביה עם טוהר גבוה וטעם נקי, סוויג'ן משתמשת בתהליך של המרה ביולוגית שמתחיל בעלי סטיביה. התהליך מאפשר לסוויג'ן לקבל את האישור של פרויקט ה-Non-GMO לממתיקי הסטיביה Bestevia שלה בשוק האמריקני.

"אנחנו שמחים לעבור לשלב האישור האחרון הזה עם הנציבות האירופית כי הוא נותן ללקוחות שלנו את הביטחון שהם צריכים כדי להתקדם עם הפיתוחים וההשקות של המוצרים החדשים שלהם עם סוכר מופחת", אמר האדי אומרני, מנהל ענייני הרגולציה.

Bestevia Reb M מוסחר ב-2017 וכבר אושר באזורים רבים של העולם.

אודות SweeGen

SweeGen מספקת פתרונות של טעם מתוק ליצרני מזון ומשקאות ברחבי העולם.

יש לנו משימה להפחית את הסוכר והממתיקים המלאכותיים בתזונה הגלובלית שלנו. בשיתוף פעולה עם הלקוחות, אנו יוצרים מוצרים טעימים עם אפס סוכר שהצרכנים אוהבים. עם ממתיקי הסטיביה מהדור הבא הכי טובים בתיק שלנו כגון Bestevia® Rebs B, D, E, I, M, N יחד עם הידע המעמיק שלנו במשני טעם וחומרי מרקם, SweeGen מספקת פתרונות מובילים בענף שהלקוחות רוצים והצרכנים מעדיפים.

למידע נוסף, התקשרו בבקשה עם info@sweegen.com ובקרו באתר של SweeGen, www.sweegen.com.

תמונת יח"צ מצורפת:

  • Reb M sugar reduction solution in Europe

לפרטים נוספים:

Ana Arakelian
SweeGen, Inc.
949-635-1991
ana.arakelian@sweegen.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 



תגיות המאמר: נוי תקשורת, GLOBE NEWSWIRE


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222365 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222488 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222365 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222334 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222430 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222310 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222575 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222488 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222430 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222575 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222260 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22583 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22564 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica