חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Sciences מרחיבה את ההיענות שלה לקוביד-19 עם פתרונות פרמקוויג'ילנס לחיסונים וטיפולים מאושרים

Sciences מרחיבה את ההיענות שלה לקוביד-19 עם פתרונות פרמקוויג'ילנס לחיסונים וטיפולים מאושרים

PRA מציעה פתרונות בטיחות אחרי אישור כדי לעמוד בקצב של דרישות הפרמקוויג'ילנס של חיסונים וטיפולים לקוביד-19

ראלי, צפון קרוליינה, 21 באפריל 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

PRA Health Sciences (NASDAQ: PRAH) הודיעה היום על הרחבת פתרון ה-PV (פרמקוויג'ילנס - מעקב וניתוח תופעות לוואי של תרופות) שלה כדי להציע את מלוא השירותים אחרי שיווק לחיסונים וטיפולים מאושרים נגד קוביד-19, כולל מחקרי בטיחות אחרי האישור (PASS) שמסופקים על ידי Real World Solutions. עם יותר מ-25 שנות ניסיון בביצוע שירותים מקיפים של PV ובטיחות מטופלים בכל תחומי הטיפולים החשובים כולל מחלות זיהומיות, PRA יכולה לעבוד באופן קרוב עם מפתחי ויצרני תרופות כדי להבטיח את הבטיחות והיעילות בטווח הארוך של חיסונים וטיפולים נגד קוביד-19.

כשאלפי חיסונים, תרופות, ואמצעי טיפול חדשים ומורכבים נמצאים במחקר ברחבי העולם, מפתחי תרופות נמצאים בסביבה ייחודית באופן יוצא דופן שמחייבת מהירות, דיוק ושקיפות במעקב אחרי נתוני ה-PV והבטיחות.

"כשמאושרים יותר חיסונים ותרופות נגד קוביד-19, יהיו למחזיקים באישורי שיווק כמויות גדולות של נתוני בטיחות לסקור ולדווח בזמן אמת כמעט", אמרה סבין ריכטר, Ph.D, סגנית נשיא, PV ובטיחות חולים, PRA Health Sciences. "פתרונות ה-PV שלנו מאפשרים ללקוחות למלא אחרי תקני הדיווח והציות הרגולטוריים ולבצע מעקב בטיחות שוטף כדי להבטיח את הרמות הגבוהות ביותר של בטיחות חולים".

עם צוות גלובלי של יותר מ-800 מומחים ל-PV ובטיחות חולים, יחד עם המרכז לחיסונים ומחלות זיהומיות חדשות והצוות של Real World Solutions, PRA מספקת מגוון של שירותים כדי לגלות, להעריך, להבין, למזער ולמנוע תוצאים שליליים או סיכונים אחרים שקשורים לתרופות. PRA ממשיכה להשקיע בגישות וטכנולוגיות חדשניות, כמו בינה מלאכותית, אוטומציה וניתוח נתונים שיכולות לטפל בכמויות גדולות של נתוני PV ולהבטיח מעקב בזמן אמת כמעט אחרי מידע בטיחות.

בנוסף, באמצעות פלטפורמת הבריאות הניידת של PRA, המשתתפים יכולים לרשום את עצמם ל-PASS בזמן החיסון - זה מאפשר דרך קלה לדווח על תסמינים ומספק גישה למרכז תיאום שמנוהל על ידי אחיות כדי לדווח על תסמינים שעשויים להצריך מעקב של ספק שירותי בריאות.

"המענה הגלובלי של החיסונים והטיפולים נגד קוביד-19 הוא אחת מתוכניות בריאות הציבור הכי גדולות בימי חיינו. נתוני וניתוחי בטיחות בזמן אמת כמעט קריטיים כדי לזהות, להעריך ולמנוע במהירות סיכונים שקשורים לתרופות", אמר גרג ליצ'ולאי, סגן נשיא בכיר ומנהל המידע הרפואי הראשי, PRA Health Sciences. "פלטפורמת הבריאות הניידת של PRA ופתרונות ה-PV הם דוגמאות למחויבות של PRA לגישות ששמות את החולה תחילה במחקרים קליניים ומתן טיפולים רפואיים".

מאז תחילת המגיפה, PRA התחילה בכמה יוזמות כדי לתמוך במענה הגלובלי לקוביד-19. ההובלה של PRA Health Sciences בבריאות דיגיטלית מאפשרת לנו לנהל במהירות באופן פעיל מחקרי ותוכניות קוביד-19, כולל:

  • הרחבת פלטפורמתהבריאות הניידת, פלטפורמת הניסויים הקליניים המבוזרת של PRA,כדי לתת מענה לצורכי הספונסרים במחקרי קוביד-19 וירטואליים.
  • ביצוע לוח זמניםחסר תקדים של התחלת מחקר שהיה ימים במקום חודשים. ב-2020 PRA לקחה מחקר אחד מהפרוטוקול הסופי עד החולה הראשון שקיבל מנה של טיפולנגד קוביד-19 תוך חמישה ימים בלבד - לוח זמנים שלא נשמע כמותו בתעשייה. תוך15 יום, היקף הניסוי הורחב מחוץ לארה"ב והסתיים עם 2,000 חולים ב-280אתרים ב-35 מדינות.
  • השקת תוכניתהמעקב אחרי קוביד-19, פתרון מסחרי מקצה לקצה שתומך בחולים ומנהלים בהפחתתההשפעות של קוביד-19 - ממתן מידע, חשיפה, בדיקות, מעקב ועד ההחלמה. לאחרונההתוכנית שופרה עם אפשרות לבדיקות קוביד-19 בבית ושירות בוטים מבוססי בינהמלאכותית כדי לענות על שאלות חולים שקשורות לקוביד-19.
  • ביצוע ניתוחמתמשך של נתונים מהעולם האמיתי של יותר מ-26 מיליון חולים שנחשפו, נבדקוואובחנה אצלם קוביד-19, או שקיבלו חיסון נגד קוביד-19. על ידי שימוש בנתוניםלא מזוהים רפואיים ושל תביעות למרשמים, PRA עוקבת לאורך אחרי חולים ומשתמשת בתובנות האלה כדי לשפר את התכנון של המחקרים,כמו תיקוף קריטריונים להכללה/ הוצאה של פרוטוקולים מול דפוסי טיפול מהעולםהאמיתי וזיהוי רופאים שמטפלים בכמות גדולה של חולי קוביד-19 עבור אתרי חוקריםפוטנציאליים.

בקרו בבקשה באתר WWW.PRAHS.com למידע נוסף על פתרונות ה-PV של PRA, פתרונות בטיחות חולים שספציפיים לקוביד-19 ואופנים בהם PRA עוזרת ללקוחות להתמודד עם קוביד-19.

אודות PRA Health Sciences

PRA Health Sciences היא חברת מחקרים קליניים גלובלית מהמובילות בעולם לפי הכנסות, שמספקת שירותי מיקור חוץ של פתרונות פיתוח ונתונים קליניים לענפי הביוטק והתרופות. פלטפורמת הפיתוח הקליני הגלובלית של PRA כוללת יותר מ-75 משרדים בצפון אמריקה, אירופה, אסיה, אמריקה הלטינית, אפריקה, אוסטרליה והמזרח התיכון ויותר מ-17,500 עובדים בכל העולם. מאז 2000, PRA השתתפה בכ-4,000 ניסויים קליניים בכל עולם. בנוסף, PRA השתתפה בניסויים הפיבוטליים או התומכים שהובילו לאישורים של מינהל המזון והתרופות של ארה"ב או לאישורים רגולטורים בינ"ל ליותר מ-95 תרופות. למידע נוסף על PRA, בקרו בבקשה באתר www.prahs.com.

קשרי משקיעים: InvestorRelations@prahs.com

קשרי מדיה:

Laurie Hurst,

Sr. Director, Communications and Public Relations
hurstlaurie@prahs.com | +1 (919) 786-8435

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 



תגיות המאמר: נוי תקשורת, GLOBE NEWSWIRE


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222365 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222488 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222365 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222334 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222430 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222310 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222575 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222488 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222430 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222575 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222259 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22583 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22563 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica