חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Milliken & Company מפרסמת את דוח הקיימות התאגידית השנתי השלישי

Milliken & Company מפרסמת את דוח הקיימות התאגידית השנתי השלישי

ספרטנבורג, צפון קרוליינה, 22 באפריל 2021, (BUSINESS WIRE):

היצרנית הגלובלית Milliken & Company פרסמה היום את דוח הקיימות התאגידית השנתי השלישי שלה, שכותרתו "ביחד עבור המחר". הדוח הזה, שמנתח את הביצועים של מיליקן מנקודת המבט של פעילות הקיימות ההוליסטית שלה, מדגיש את ההתקדמות אל יעדי הקיימות של 2025 שהחברה קבעה ב-2018. הדוח הזה שכולל אנשים, מוצרים ואת כדור הארץ, יוצר אחריות דיווח רבה יותר ומזמין שיחות ושיתופי פעולה חדשים כשהחברה פועלת ליצור השפעה חיובית על העולם שתימשך דורות.

"יחד, פגשנו את הרגעים הקריטיים של 2020", משתף הלזי קוק, נשיא ומנכ"ל מיליקן. "שינינו קווי ייצור, השקנו חידושים חדשים וליכדנו את הצוות שלנו כדי לשפר את מדדי הקיימות שלנו ב-10 מ-12 קטגוריות אסטרטגיות. ליוזמות הקיימות שלנו יש מומנטום והן משנות באופן יסודי את העסק שלנו".

כמומחית במדע החומרים שמשרתת את ענפי הטקסטיל, חומרי ריצוף, כימיקלים ובריאות, העובדים של מיליקן סוקרים ומדווחים כל שנה על ההתקדמות של החברה, והממצאים שלהם יוצרים את הדוח. "ביחד עבור המחר" שהושלם בהתאם למסגרת של יוזמת הדיווח הגלובלית זמין לציבור כחוויה דיגיטלית עם תוכן ניתן להורדה.

ב-2020 מיליקן התקדמה באופן משמעותי ביעדי כדור הארץ, המוצרים והאנשים שלה, במיוחד:

  • הגברת המחויבותהמתמשכת לקדם גיוון, שוויון וכלילה אל מול אי שקט חברתי.
  • מיקוד תהליך הפיתוחוהייצור בעזרה למאבק בקורונה על ידי ייצור חלוקים מאריג בדרגה רפואית, מגיניפנים וחומרי ריצוף שעוזרים למאמצי הריחוק החברתי.
  • מתן עדיפות לבטיחותהעובדים, במיוחד עובדים חיוניים, על ידי חיזוק תרבות הבטיחות תחילה של החברהבזמן המגיפה.
  • חיזוק הדיון עלהמחזוריות של חומרי פלסטיק על ידי כנס של מובילי מחשבה במטרה לשפוך אור עלפתרונות בני ביצוע למערכת אקולוגית שאירח NationalGeographic Creative Works.
  • המשך השקעת כספיםכדי לסלק את הפחם כמקור דלק עיקרי, ובכך להפחית פליטות גזי חממה ולהפחיתפסולת.
  • רכישת Borchers -- הרכישה הכי גדולה של מיליקן עד היום -- שתגדיל את פלטפורמת תוספי הציפוישל החברה באופן שיפחית את הממיסים וההשפעה על הסביבה.
  • השקת מודל המנהיגותשל מיליקן, שיכשיר עובדים במנהיגות צמיחה עם מטרה.

כדי לבקר במרכז האינטראקטיבי ולצפות בדוח השלם, תלחצו כאן.

אודות מיליקן

המומחית במדע החומרים Milliken & Company יודעת שלמולקולה אחת יש פוטנציאל לשנות את העולם. עם פתרונות חדשניים בענפי הטקסטיל, חומרי ריצוף, כימיקלים מיוחדים ובריאות, מיליקן נותנת מענה לכמה מהאתגרים הגדולים ביותר של העולם. החברה שמופיעה ברשימת החברות הכי אתיות בעולם של מכון אתיספיר 15 שנים רצופות, פוגשת את הרגע עם מחויבות בלתי מעורערת לספק פתרונות בני קיימא ללקוחות ולקהילות שלה. שמונת אלפים עובדים ב-46 מקומות בעולם מתלכדים מאחורי מטרה משותפת: להשפיע לטובה על העולם לדורות. למידע נוסף על המוחות הסקרניים והפתרונות מלאי ההשראה של מיליקן: milliken.com, Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter.

אנשי קשר

Betsy Sikma
betsy.sikma@milliken.com
864.909.7908

Liz Morris
liz@edit-grp.com
864.918.5196

מקור: Milliken & Company

מולטימדיה