חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

BANDroyalty.com משנה את עולם המוזיקה עם השקת BAND NFT על פלטפורמת OpenSea.io

BANDroyalty.com משנה את עולם המוזיקה עם השקת BAND NFT על פלטפורמת OpenSea.io

באמצעות BAND NFT מאומתת הבעלות על הפריטים בסדרה היחודית זו של NFT, ונפתחת האפשרות ליהנות מהכנסות עתידיות מנכסים אלו באמצעות BAND smart contracts שיושקו ביולי

סינגפור, 3 במאי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) – באמצעות InvestorWire:

BAND Royalty הנמצאת בבעלות LIBERTY IS PTE LTD מסינגפור, תשיק את הסדרה הראשונה של נכסים לאיסוף מתחום המוזיקה והאמנות, ה-BAND NFT סדרה 1, ב-5 במאי 2021. NFT הכלולים בסדרה אושרו לשימוש בידי אמנים יוצאים מהכלל, במטרה לחגוג את הגיוון המדהים הקיים בעולם, שייכות כל תושביו והמגוון העצום של המוזיקה. ועדיין, ל-NFT אלו יש טוויסט. בניגוד ל-NBA Topshots או CryptoKitties, בעלות על BAND NFT בודד מבין 3,000 הכלולים בסדרה המוגבלת מאפשר גישה לאקוסיסטם של BAND Music NFT, ומקנה זכות לחלוק בתמלוגים מקטלוג המוזיקה שלה.

יותר מ-50 אמנים ידועי שם מיוצגים בסדרה זו, בהם ביונסה המדהימה, ג'יי-זי, ג'סטין טימברלייק, שר, וויל איי אם, טימבאלנד, מיסי אליוט וריאנה. החברה מציגה למעשה חידוש ראשון בעולם ה-NFT, ומייצרת אוסף אמנות ומוזיקה מבוסס NFT שחובבי מוזיקה ברחבי העולם ירצו לנצור.

NFT, או Non-Fungible Tokens, מייצגים יצירות יחודיות החתומות בסימן קריפטוגרפי, בהן מוזיקה, אמנות, סרטוני וידאו וקבצים דיגיטליים אחרים המאוחסנים על גבי הבלוקצ'יין.

סדרה 1 של BAND NFT תושק ביום רביעי, 5 במאי, ומוגבלת ל-3,000 פריטים בלבד. NFT אלו, המעוצבים באופן יפהפה, בולטים לעין באופן מיידי בזכות עבודת העיצוב שהוטמעה בהם, ובהמשך יאפשרו למחזיקים בהם לשלב אותם ב"חבילות" של שירים ואמנים המניבים תמלוגים לבעלי הזכויות.

מייסדי BAND Royalty, ברנבי אנדרסון ונובל דרקולן, מומחים בתחום הבלוקצ'יין והשקעות המניבות תמלוגים בעולם המוזיקה, המגישים במשותף את הפודקאסט CryptoTenX, הציגו מפת דרכים שאפתנית אך מבוססת ל-BAND Royalty ב-2021. לאחר השקת סדרה 1 של NFT כמתואר לעיל, BAND Royalty תציג בסופו של דבר Band TOKENS ותשיק פלטפורמה חדשה למוזיקאים ומעריצים, שיוכלו לתקשר באמצעות NFT.

החברה מתכננת להגדיל את קטלוג הנכסים מניב התמלוגים שלה באמצעות שחרורם של 12,000 NFT יחודיים, שיופצו באמצעות ארבע סדרות NFT במהלך 2021, בדומה לאוספים המוגבלים מטבעם של Crypto Punks ו-Hashmasks. ההכנסות שיתקבלו יושקעו מחדש בהרחבת ספריית המוזיקה של החברה.

השגת בעלות על אחד מ-3,000 הפריטים הנדירים המצויים בסדרה 1 של BAND NFT, שהינם יצירות אנימציה דיגיטליות תלת מימדיות בהשראת יצירות מוזיקליות, קלה מאוד. ביום ההשקה, מהדורה מוגבלת זו תהיה זמינה על בסיס "כל הקודם זוכה" באמצעות פלטפורמת OpenSea.io.

על מנת להבטיח את השלמת תהליך הרכישה, על הרוכשים לוודא כי בארנקם מצוי לפחות 1 את'ריום בטרם יבקרו ב-OpenSea.io- פלטפורמת השוק הדיגיטלי למסחר ב-NFT על בסיס את'ריום הגדולה בעולם. לאחר שנכנסו לפלטפורמה, הם יוכלו לעיין במבחר יצירות האמנות היפהפיות המשוייכות ל-BAND NFT, כאשר ככל שכמות ה-BAND NFT המשוייכת ליצירה קטנה יותר, כך היצירה נדירה יותר, ובאופן זה מתאפשרת גם חוויית האיסוף והגישה העשירה לאורך כל האקוסיסטם המוזיקלי של BAND.

למידע נוסף, אנא בקרו בקהילה של BAND: https://t.me/bandroyalty

אודות BAND Royalty

BAND Royalty מאפשרת לאוהבי מוזיקה ולמעריצים לקחת את הנאתם ממוזיקה לשלב הבא, באמצעות הצעה לרכישת BAND NFT המאומתים באמצעות בלוקצ'יין, ומאפשרים למחזיקיהם להרוויח מטבעות קריפטו מהשירים הפופולאריים בעולם. הזדמנות יחודית זו מאפשרת לאנשים פרטיים להיות חלק מהגורמים ששותפים בהכנסות בכל פעם ששיר המצוי בקטלוג המוזיקה של BAND מבוצע.

השם BAND נגזר מראשי התיבות של שני מייסדיו, מומחי הבלוקצ'יין ברנבי אנדרסון ונובל דרקולן. למידע נוסוף אודות החברה ולרישום להתראה על השקת סדרת ה-NFT, בקרו ב: www.bandroyalty.com.

ליצירת קשר:

info@bandroyalty.com

Corporate Communications:
InvestorBrandNetwork (IBN)
Los Angeles, California
www.InvestorBrandNetwork.com
310.299.1717 Office
Editor@InvestorBrandNetwork.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 



תגיות המאמר: נוי תקשורת, GLOBE NEWSWIRE


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222390 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222513 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222389 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222356 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222456 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222335 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222602 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222513 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222456 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222602 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222292 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22589 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22587 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22570 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica