חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

SEASUN BIOMATERIALS מספקת מערכת לאבחון מולקולרי מהיר של קוביד-19 באתר לקמפוס של האוניברסיטה הלאומית סיאול

SEASUN BIOMATERIALS מספקת מערכת לאבחון מולקולרי מהיר של קוביד-19 באתר לקמפוס של האוניברסיטה הלאומית סיאול

‘4S’ SEASUNBIO SMART SHIELD SYSTEM הושקה בקמפוס של SNU כמרכז לאבחון קוביד-19 הנייד הראשון בקוריאה

דאג'און, דרום קוריאה, 4 במאי 2021, (BUSINESS WIRE) :

SEASUN BIOMATERIALS (מנכ"ל: פארק היקיונג), חברת האבחון המולקולרי הפכה את מערכת האבחון המולקולרי שלה ‘4S’ (SEASUNBIO SMART SHIELD SYSTEM) לזמינה בקמפוס של האוניברסיטה הלאומית סיאול (SNU) אחרי ההשקה בשדה התעופה הבינ"ל אינצ'און.

מערכת האבחון באתר S4 היא מעבדה מולקולרית ניידת שמצוידת בחדרי לחץ שלילי וציוד עם הספקת חשמל עצמית לאבחונים מולקולריים המיועדים לבדיקה מולקולרית מהירה ומניעה של מחלות מידבקות כמו קוביד-19. כל ההליך של אבחון קוביד-19 לוקח פחות משעה אחת וכולל מילוי שאלון קצר, איסוף דגימה, הוצאת חומצת גרעין, גילוי מולקולרי ושליחת דוח תוצאות לטלפון הנייד של הלקוח.

מאז ינואר 2021, AQ-TOP Plus של SEASUN BIOMATERIALS משמשת לגילוי קוביד-19 ב"מרכז לבדיקות קוביד-19" שהוקם בשדה התעופה הבינ"ל אינצ'און (ICN). תוצאות הבדיקה מדווחות תוך שעתיים ב-ICN. הנוסעים והעובדים של ICN מרוצים מאוד מההליך המהיר והמדויק של AQ-TOP Plus.

ל-SEASUN BIOMATERIALS יש שתי (2) פלטפורמות לאבחון של קוביד-19, U-TOP COVID-19 ו-AQ-TOP COVID-19 Series. U-TOP COVID-19 מיועדת לבדיקה מפורטת שבו זמנית מבחינה במוטציות של גן S בנוסף לבדיקה המקבילה של ארבעה (4) גנים של SARS-CoV-2. AQ-TOP COVID-19 מיועדת לבדיקה בנקודת הטיפול שממוטבת לאבחונים בשטח שמצריכים דיוק רב תוך זמן בדיקה קצר.

כל המוצרים של SEASUN BIOMATERIALS שקשורים לקוביד-19 שמשתמשים בהם במערכת S4 אושרו רשמית על ידי MFDS, קיבלו אישור "Brand K", אישור CE-IVD ואושרו במסגרת EUA של US FDA, והם מיוצאים לכל העולם מאז הגל הראשון של המגיפה.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתרים www.seasunbio.com ו-https://youtu.be/QP6Tu9vy8Xk.

גלריית תמונות / מולטימדיה זמינה:

https://www.businesswire.com/news/home/52422860/en

אנשי קשר

SEASUN BIOMATERIALS
Sunny, KIM
seasunbio@seasunbio.com

מקור: SEASUN BIOMATERIALS

מולטימדיה