חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Zynga מכריזה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2021

Zynga מכריזה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2021

רבעון שיא בהכנסות והזמנות

כל רכיבי אסטרטגיית הצמיחה מציגים מומנטום חיובי

מעלה את תחזיותיה להכנסות והזמנות לשנת 2021 כולה

מודיעה על הסכם לרכישת Chartboost

סן פרנסיסקו, 5 במאי 2021, (BUSINESS WIRE):

Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA) פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ, 2021, באמצעות הצבת הדיווח של הנהלת החברה באשר לביצועים הכספיים של הרבעון הראשון של 2021 באתר קשרי המשקיעים של החברה. הדיווח מצורף בהמשך, וניתן גם לצפות בו באתר החברה http://investor.zynga.com/financial-information/quarterly-results

הודעה לעיתונות זו מכילה פריטי מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן:

https://www.businesswire.com/news/home/20210505005238/en/

"התחלנו את שנת 2021 בצורה נהדרת עם ביצועי שיא ברבעון הראשון, תודות לביצועים יוצאי דופן של השירותים החיים שלנו, משחקים חדשים ופורטפוליו ה-hyper-casual שלנו", אמר פרנק גיביו, מנכ"ל זינגה. "היום הודענו על כוונתנו לרכוש את Chartboost, פלטפורמה מובילה לפרסום ומוניטיזציה. בעקבות רכישה זו נשלב את פורטפוליו המשחקים באיכות גבוהה של זינגה והמידע הנאסף מהשחקנים, עם פלטפורמת הפרסום והמוניטיזציה המוכחת של צ'ארטבוסט, וכך יתאפשר לנו לעלות שלב באופן בו אנו מגדילים את הקהל שלנו, ויעצים באופן משמעותי את היתרון התחרותי שלנו בעולם הניידים".

עיקרי הצמיחה ברבעון הראשון:

הכנסות והזמנות שיא ברבעון, בזכות פורטפוליו השירותים החיים שלנו

  • ברבעון זה הצגנו אתההכנסות וההזמנות הגבוהים בהיסטוריה של זינגה, בזכות ההכנסות וההזמנותהגבוהים בכל הזמנים מפורטפוליו ה-SocialSlots שלנו, ובנוסף הכנסותרבעוניות גבוהות מהמשחקים Empires &Puzzles, Words With Friends, CSR2 ופורטפוליו משחקי הקלפיםשלנו. גם Harry Potter: Puzzles & Spells המשיך לבנות מומנטום ותרם משמעותית לצמיחה בשירותים החייםשלנו.
  • מספר שיא של ממוצעמשתמשים פעילים יומיים במכשירים ניידים (DAU), 38 מיליון, המהווהגידול של 85% משנה לשנה, וממוצע משתמשים פעילים חודשיים (MAU) בסך 164 מיליון, עליהשל 139% משנה לשנה, וזאת בעיקר בזכות הוספת Toon Blast, Toy Blast ופורטפוליו ה-hyper-casual של Rollic.

Puzzle Combat, שהושק לאחרונה, והשקות נוספות המתוכננות ל-2021 ומעבר לה

· באפריל השקנו את Puzzle Combat ברחבי העולם, ומידת המעורבות של השחקנים ברחבי העולם מקנה לנו בטחון ביכולתנו לצרף עוד ועוד שחקנים למשחק ברבעונים הקרובים.

· אנו מתכננים להשיק את Farmville 3 ואת Star Wars:Hunters ברחבי העולם במהלך 2021.

ממשיכים להציג הצלחה בתחום ה-Hyper-Casual, בזכות התברגות של של משחקי Rollic בראשות טבלאות ההורדה

· רוליק, אחת מחברות ה-Hyper-Casual בעלות הצמיחה המהירה ביותר בעולם, הציגה את הרבעון הטוב ביותר אי פעם מבחינת הכנסות והזמנות, לאחר שהשיקה את High Heels ואת Blob Runner 3D, שהגיעו למקומות הראשון והשני, בהתאמה, ברשימת המשחקים החינמיים המורדים ביותר בחנות האפליקציות בארה"ב.

· רוליק מצליחה לגייס גם קהלים חדשים לרשת של זינגה, באמצעות יצירת משחקים כיפיים המתאימים לכל הקהלים, הממשיכים לשמור על פופולאריות ומובילים את הרשתות החברתיות כולל טיקטוק.

פיתוח משחקים חוצי-פלטפורמות ממשיך עם ההכרזה על Star Wars: Hunters ורכישת Echtra

· הכרזנו על המשחק הראשון שיפותח לפלטפורמות מרובות, Star Wars: Hunters, משחק קרב בזירה שיוצע בחינם והמפותח בשיתוף Lucasfilm Games, שיהיה זמין למכשירים ניידים ולקונסולת נינטנדו סוויץ' בהמשך השנה.

· רכשנו את Echtra Games, צוות פיתוח מוכשר בעל נסיון רב וכלים לפיתוח משחקים חוצי-פלטפורמות, במטרה לפתח משחק חדש המשלב אקשן ומשחק תפקידים.

שיא בהכנסות והזמנות בינלאומיות, עם תרומה עיקרית מאסיה

· ברבעון הראשון הצגנו שיא בהכנסות והזמנות, שנגזר בעיקר מ-Toon Blast, Empires & Puzzles, משחקי ה-Hyper-casual של רוליק, Toy Blast ו-Harry Potter: Puzzles & Spells.

· אסיה ממשיכה להיות מנוע עיקרי לצמיחה הבינלאומית שלנו, ואנו רואים תוצאות חיוביות ראשונות מצד High Heels! ו-Blob Runner 3D, שהגיעו למקום הראשון בטבלת ההורדות של משחקים חינמיים בחנות האפליקציות בסין.

רכישה משמעותית של חברת Ad Tech מאיצה את ישום אסטרטגיית פלטפורמת הפרסום של זינגה

  • היום הכרזנו עלחתימת הסכם לרכישת Chartboost, פלטפורמה מובילה לפרסום ומוניטיזציה במכשירים ניידים, עםקהל גלובלי ענק של יותר מ-700 משתמשים בחודש, ורשת עניפה של שותפי פרסוםוהוצאה לאור.
  • הוספת יכולות ה-Ad Tech וההתרחבות של צ'ארטבוסט,כשהן משולבות עם היצע המשחקים באיכות גבוהה שלנו ומידע הנאסף מהמשתמשים, ישפרמשמעותית את היתרונות התחרותיים של זינגה בענף המכשירים הניידים.
  • זינגה תרכוש אתצ'ארטבוסט תמורת כ-250 מיליון דולר במזומן, בכפוף להתאמות הנהוגות במקריםשכאלו עד למועד השלמת העסקה. לאחר מועד זה ברבעון השלישי של 2021, צ'ארטבוסטצפויה לתרום באופן מיידי לזינגה, ובמקביל לפתוח עבורה הזדמנויות צמיחהורווחיות נוספות ב-2022 ומעבר לה.

הנהלת זינגה תקיים שיחת ועידה ב-2 בצהרים איזור זמן פסיפיק (5 אחר הצהרים איזור זמן מזרחי) היום, במטרה לדון בתוצאות החברה. ניתן לשאול שאלות במהלך השיחה, וזינגה תשיב על מספר רב של שאלות ככל שתוכל.

שיחת הוועידה ניתנת להאזנה באתר http://investor.zynga.com – הקלטה של השיחה תהיה זמינה באתר זה לאחר השיחה – או באמצעות חיוג למספרים הבאים:

  • מספר גישה מקומי(ארה"ב) ללא עלות – (800) 537-0745
  • מספר גישה בינלאומי– (253) 237-1142
  • מספר האירוע – 7974907

אודות זינגה

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!TM, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

הערות העורך

ניתן להוריד סרטונים ותמונות של משחקים מבית זינגה בכתובת: https://zynga.social/6kt

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה:

https://www.businesswire.com/news/home/20210505005238/en/

אנשי קשר

Investor Relations:
Rebecca Lau
Investors@zynga.com

Media Relations:
Sarah Ross
Sarah@zynga.com

מקור:Zynga

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222388 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222512 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222387 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222355 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222455 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222333 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222601 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222512 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222455 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222601 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222290 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22588 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22585 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22568 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica