חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Mavenir זוכה בפרס עבור פתרונות Multi-G Open RAN לתאי סלולרי קטנים

Mavenir זוכה בפרס עבור פתרונות Multi-G Open RAN לתאי סלולרי קטנים

רידינג, בריטניה, 14 במאי 2021, (BUSINESS WIRE) :

Mavenir, ספקית תוכנת רשת, הבונה את עתיד הרשתות באמצעות תוכנה המסוגלת לפעול על כל סביבת ענן ומשנה את הדרך בה העולם מתחבר, שמחה להודיע כי זכתה בתואר "בחירת השופטים" של ה-Small Cell Forum, בגין תרומתה לשיפור הרשתות הניידות באמצעות פתרונות Multi-G Open RAN שלה, ואינטגרציות Mobile Network Operator (MNO) Open RAN שפיתחה.

· פתרונות Multi-G Open RAN לתאים סלולריים קטנים: ב-2020 הוסיפה החברה תמיכה ברשתות Multi-G מדור 2/דור 3 באמצעות RAN מאוחד, ומאז הרחיבה את יכולות ה- Open Radio Access Network (Open RAN) שלה, והן כוללות כעת תמיכה ברשתות מדור 2, דור 3, דור 4 ודור 5, וכך יכולים מפעילי תקשורת וארגונים לקבל פתרון רשת מבוסס-תוכנה מקצה-לקצה, החל מתאי סלולר קטנים, דרך ליבת רשת מאוחדת וכלה בפתרונות לדיגיטיזצייה של הפעילות. יכולות אלו מאפשרות ללקוחות לנוע לעבר רשת אחת מאוחד, במקום המורכבות והעלות הכרוכות בפעילות על גבי רשתות נפרדות. מפעילי תקשורת וארגונים יכולים ליהנות מהיתרונות של פתרונות רדיו מתקדמים לאורך כל שכבות הרשת, ובכלל זה שילוב טכנולוגיות מדורות קודמים באסטרטגיות ה-Open RAN שלהם, היכולת לגדול לפי דרישה בעת צירוף משתמשים חדשים לאורך זמן, והפוטנציאל שבשימוש בחלק מהתדרים לטובת פריסת רשתות פרטיות – וכל זאת תוך שימוש בטכנולוגיית גישה לרשת התומכת בתצורות רדיו מרובות (Multi-RAT).

· Open RAN neutral host Integration: Open Virtualised Radio Access Network (Open vRAN) מבית Mavenir מציג לראשונה בתעשיה פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת לנתק את הקשר בין בעל תשתית התקשורת לבין מפעיל שירותי התקשורת במתחם פיזי (Neutral Host In-Building [NHIB]) מבוסס OpenRAN, יכולת שנבחנה במלואה בידי מפעיל תקשורת מהשורה הראשונ. פלטפורמה טכנולוגית זו היא הפתרון הראשון הפועל בענן ופותר את האתגרים שבחיבורים סלולרים בתוך בניינים באמצעות מתן האפשרות לארח מספר רשתות תוך שימוש באותה תשתית IT, ובכך מעניק למפעילי התקשורת אפשרות לחסכון משמעותי בעלויות.

בעת שהעניקה את הפרס אמרה קרולין גבריאל, יו"ר חבר השופטים ומייסדת-שותפה של Rethink Research, "השופטים בחרו ב-Mavenir לפרס בחירת השופטים בגין ההיסטוריה העשירה שלה בהבאת חדשנות לתחום התאים הסלולריים הקטנים. חשנו כי התרומה של Mavenir היתה גדולה יותר מכל קטגוריית פרס בודדת, וכי השפעתה של החברה על שוק התאים הסלולרים הקטנים צפויה להיות אף משמעותית יותר לאחר שרכשה את ip.access, חברה שהיתה בין מייסדות קהילת התאים הסלולריים הקטנים".

האירוע בו הוענקו הפרסים התרחש באופן וירטואלי במהלך כנס Small Cells World, ביום חמישי, 13 במאי, 2021.

אודות Mavenir

Mavenir מייביניר בונה את עתיד הרשתות ונמצאת בקדמת הטכנולוגיה המתקדמת, תוך שהיא מתמקדת בהגשת חזונה ליצירת רשת יחידה, אוטומטית, מבוססת-תוכנה הרצה על כל תשתית ענן. כספקית היחידה של פתרון מקצה-לקצה של תוכנת רשת הרצה באופן טבעי בענן, Mavenir ממוקדת בשינוי הדרך שבה העולם מתחבר, והאצת תהליכי השינוי ברשתות עבור יותר מ-250 ספקי שירותי תקשורת ביותר מ-120 מדינות, המשרתים יותר מ-50% מכלל המשתמשים בעולם.

www.mavenir.com

אנשי קשר

PR Contact Mavenir
Emmanuela Spiteri
PR@mavenir.com

Global PR
Kevin Taylor
KTaylor@GlobalResultsPR.com

מקור:Mavenir

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222366 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222489 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222366 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222335 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222431 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222311 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222576 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222489 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222431 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222576 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222262 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22583 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22564 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica