חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינקורטה משתפת פעולה עם MDSap כדי להעמיק את החדירה לשוק הגלובלי

אינקורטה משתפת פעולה עם MDSap כדי להעמיק את החדירה לשוק הגלובלי

עם צפי לצמיחה שנתית של יותר מ-100% במזרח התיכון, שותפות זו תאפשר לאינקורטה לתת פתרון לצרכי ניתוח הנתונים והבינה העסקית המסוימים במזרח התיכון, צפון אפריקה, טורקיה ומזרח אירופה

קהיר, 8 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE):

אינקורטה (Incorta), בעלת Direct Data PlatformTM, הכריזה היום על חתימת הסכם שותפות רב שנתי עם MDSap, חברת בת בהחזקה חיצונית של קבוצת מידיס (Midis Group), מובילה גלובלית בתחום ההפצה ומכירה מחדש. שותפות זו תאפשר לחברה להרחיב את החדירה לשוק במזרח התיכון, טורקיה ומזרח אירופה וכן לתת מענה לצורך הצומח באזור לכלי אנליטיקה ובינה עסקית מודרניים. שותפות זו תעניק ל-400 הלקוחות הארגוניים הגלובליים של MDSap פתרון ניתוח נתונים מהיר ובר התאמה, ויביא את Direct Data Platform של אינקורטה לאזורי מפתח כמו המזרח התיכון, צפון אפריקה, טורקיה ומזרח אירופה.

מגפת COVID-19 הובילה לגידול מהיר בצריכת טכנולוגיה מתקדמת, והנוכחות של אינקורטה במזרח התיכון צפויה לצמוח ביותר מ-100% השנה - באזור בו נפח השוק הוערך בכ-11 מיליארד דולרים ב-2020 עם צפי לצמיחה עד 28 מיליארד דולרים ב-2026. שותפות זו תעזור להחליף, אצל לקוחות חדשים וקיימים, פתרונות ישנים ולא מעודכנים בכלי ניתוח נתונים מודרניים במהירות ובקנה מידה חסרי תקדים.

"אנו שמחים לשתף פעולה עם אינקורטה כדי להביא את פתרונות ניתוח הנתונים החדישים שלהם ללקוחות הארגוניים שלנו", אמר טוני אחקר, מנהל קבוצת הניהול ב-MDSap. "מכיוון שבמזרח התיכון, טורקיה ומזרח אירופה ממשיכים לחוות המרה דיגיטלית מהירה, הלקוחות שלנו זקוקים לפתרון מודרני שיעזור להם לעמוד בקצב העסקים של ימינו. אינקורטה מאפשרת להם לנתח את הנתונים שלהם ברמת מהירות ובקנה מידה שמעולם לא נראו עד כה".

MDSap, כשותפת זהב של SAP, ממנפת את הטכנולוגיה של SAP וספקי פתרונות אחרים כדי לעזור לעסקים לתפקד באופן חלק ויעיל. קבלת החלטות מודעת מבוססת נתונים היא אחד מכלי המפתח בתפעול העסקי, והלקוחות של MDSap דורשים את היכולת לנתח, לקלוט ואז לתפעל במהירות את המידע כדי לקבל תובנות קריטיות אודות העסקים שלהם. Direct Data Platform של אינקורטה תאפשר למשתמשים לנתח כמויות מסיביות של נתונים במהירות גבוהה במיוחד, והיא תאפשר להם להוציא את מירב הערך מהמידע שלהם.

"המזרח התיכון מציע הזדמנויות מרתקות להמרה וצמיחה דיגיטלית, במיוחד בשוק ניתוח הנתונים", אמר מנכ"ל אינקורטה, סקוט ג'ונס. "אנו גאים לשתף פעולה עם MDSap כדי לעזור לחברות נוספות באזור לחדש ולשגשג עם כלים שיפיקו את המירב מהנתונים העסקיים שלהם".

האינטגרציה בין אינקורטה ל-MDSap כבר זמינה.

למידע נוסף: https://www.incorta.com/partners/mdsap.

אודות אינקורטה

אינקורטה Incorta היא פלטפורמת ניתוח הנתונים האחודה היחידה המונעת בידי Direct Data MappingTM. הפלטפורה, שנבנתה במטרה לסייע לחברות להתמודד עם התאוצה, הנפח והמורכבות של הנתונים הארגוניים המודרניים, מספקת מהירות ונראות ללא תחרות. אניקורטה נבנתה על סטנדרטים פתוחים ומשתלבת בכלים ופלטפורמות ידידותיים לענן, וכך מקלה על איחוד הנתונים בענן ועל הפקת תובנות משמעותיות. הפלטפורמה מסייעת למקורות המידע להיות זמינים לאנליטיקה כל הזמן, וכך עוזרת למובילים העסקיים, לקבוצות העסקיות ולמדעני הנתונים לקבל החלטות יותר מדויקות, מתוזמנות ושקופות עם גישה מהירה יותר למערכי נתונים עשירים יותר. עם גיבוי של GV (לשעבר Google Ventures), Kleiner Perkins, M12 (לשעבר Microsoft Ventures), Telstra Ventures ושל Sorenson Capital, אינקורטה מאפשרת אנליטיקה עבור כמה מהמותגים המוערכים ביותר בעולם, כולל Broadcom, Credit Suisse ו-Shutterfly.

לפרטים נוספים בקרו ב-www.incorta.com.

אודות MDSap

MDSap, שותפת זהב של SAP המתמחה בפתרונות בנקאות, מציעה יותר מ-25 שנות ניסיון סיוע מעמיק ללקוחות לנהל, לשלב, לנתח ולנייד מידע עסקי קריטי ברחבי הארגון. לחברה יש רקורד יוצא מן הכלל של אספקת פתרונות IT מוכנים לשימוש במזרח התיכון, טורקיה ומרכז מזרח אירופה עבור למעלה מ-400 לקוחות וישויות ממשלתיות. MDSap היא חלק מקבוצת מידיס, היא חברה ב-EPM International ונכון להיום מפעילה 10 משרדים במזרח התיכון, טורקיה ומרכז מזרח אירופה.

למידע נוסף בקרו: https://www.mdsaptech.com/en/

אודות קבוצת מידיס

עם יותר מ-5,000 מקצוענים, המייצגים למעלה מ-100 ספקי IT גלובליים מובילים, ועם רקורד של יותר מ-50 שנות ביצועים ואמינות, קבוצת מידיס Midis Group היא ארגון בינלאומי של יותר מ-170 חברות ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. הקבוצה ידועה בזכות פתרונות ושירותי ה-IT המנוהלים המתקדמים שלה וכן בזכות שירותי הייעוץ, אינטגרציה, יכולות הענן ומרכז הנתונים והתשתיות לכך, פתרונות התוכנה והחומרה, וכן ההפצה והמכירה של טכנולוגיות.ב-2006 היא נכללה ברשימה הראשונית של חברות הצמיחה הגלובלית של פורום הכלכלה העולמי (World Economic Forum). הקבוצה מתמקדת באספקה של השירותים הטובים ביותר, ובשלמות, לספקים, שותפים ולקוחות בכל האזורים בהם היא פועלת.

למידע נוסף בקרו ב-www.midisgroup.com.

ליצירת קשר:

Media Contact:
Anthony Priwer
Bradford Dalton Group for Incorta
(615) 515-4891
anthony@bradfordgroup.com

מקור: Incorta

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222386 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222509 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222385 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222353 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222452 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222331 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222597 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222509 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222452 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222597 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222287 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22587 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22585 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22567 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica