חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Glamhive ו-Mary Kay Global Design Studio מכריזים על תחרות הריאליטי הגלובלית הראשונה בטיקטוק

Glamhive ו-Mary Kay Global Design Studio מכריזים על תחרות הריאליטי הגלובלית הראשונה בטיקטוק המתמקדת בסטייל – Step & Repeat – המציגה כשרונות בתחומי ההלבשה, איפור ועיצוב שיער מבין משתמשי טיקטוק מרחבי העולם

Step & Repeat מציג כשרונות וכוכבים הכוללים, בין השאר, את הסטייליסט של הסלבריטאים ומעצב התלבושות ג'וני ווג'ק כמנחה, יחד עם סטייליסטית הסלבריטאים הידועה ניקול שאבז, מעצב השיער של המפורסמים אנדרו פיצסימונס, ומנכ"לית ומייסדת ה-Fashion Bomb Daily, קלייר סולמרס.

דאלאס, 17 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE):

Glamhive ו-Mary Kay Global Design Studio הכריזו היום על Step & Repeat, תוכנית הסטייל הראשונה אי פעם שהושקה בטיקטוק.Step & Repeat היא תחרות המלווה במנטורים, שתימשך חמישה שבועות, ובה מעצבי תלבושות, מאפרים ומעצבי שיער מרחבי העולם מתחרים בסביבה התזזיתית של טיקטוק במטרה לקדם את הצלחתם העסקית. התחרות הבינלאומית פתוחה לכולם ותעלה לאוויר ב- 22 ביוני בטיקטוק.

הקהילה של טיקטוק גדלה בקצב מדהים מאז תחילת המגיפה, וכשרונות ייחודיים חדשים מתגלים מדי יום בפלטפורמה. השאפתניים ביותר ממירים את הפופולריות שלהם להזדמנויות עסקיות, והופכים בידור ליזמות, דרך חשיבה הנתמכת וזוכה לשבחים על ידי Glamhive ו-Mary Kay Global Design Studio, במיוחד כעת, כאשר העולם נפתח אל "הנורמליות החדשה", שבה רבים יוצאים לדרך קריירה חדשה.

שתי החברות מאמינות כי זה הזמן להתגייס לסיוע לכשרונות - מכוכבים מבוססים ועד לאלו שעדיין לא התגלו - בכדי לסייע להם בפיתוח המותגים האישיים שלהם, אחד המפתחות להצלחה בתעשיית הסטייל והיזמות. לפיכך, הן מכריזות על Step & Repeat,תחרות הסטייל העולמית הראשונה אי פעם בטיקטוק, המעניקה תהליך, הכרה ותגמול לזוכים מדי שבוע.

Glamhive ו-Mary Kay Global Design Studio חברו ליצירת Step & Repeat כבימה עולמית, הפתוחה לכל מי שרוצה "להתפוצץ" בסצנה הבינלאומית ולהיות מוכר בזכות כשרונותיהם המדהימים בהלבשה, איפור ועיצוב שיער.

מדי שבוע, המנחה של Step & Repeat, ג'וני ווג'ק (לקוחותיו הסלבריטאים כוללים את קייטי פרי ומריה קארי), יכריז על אתגר מבוסס נושא, ומשתמשי טיקטוק ייצרו את מיטב התלבושות, האיפור או סגנון השיער עבור נושא זה. בסרטונים ישולב הצליל המותאם אישית של התוכנית "Step & Repeat", ההאשטג #stepandrepeat וההאשטאג המשויך לכל אתגר, מה שיאפשר לשופטי התוכנית לגלות את כל המתמודדים.

השופטים הסלבריטאים של התוכנית, ניקול צ'אבס (לקוחותיה המפורסמים כוללים את סקרלט ג'והנסון, קריסטן בל וקתרין זיטה ג'ונס), קלייר סולמרס (מנכ"לית ומייסדת חברת התקשורת והמסחר האלקטרוני( Fashion Bomb Daily , ואנדרו פיצסימונס (לקוחותיו הסלבריטאים כוללים את הקרדשיאנס), יבצעו duet עם התצוגות הטובות ביותר מרחבי העולם, ויכריזו על הבחירה שלהם בזוכים בכל קטגוריה. בנוסף, המופע ישלב אורחים מיוחדים שיבצעו duets מפתיעים; טיקטוקרים יכולים לבצע duet זה לזה על מנת לשלב בין התצוגות ולעודד את המשתתפים המועדפים עליהם.

בסוף כל אתגר, המנחה ג'וני ווג'ק יכריז על הזוכה בכל קטגוריה: הלבשה, איפור ושיער. כל זוכה יקבל פרס כספי ופגישת חונכות בת שעה עם אחד מתשע עשרה מנהיגי התעשייה שהתנדבו לספק חונכות.

בתום חמשת השבועות, Step & Repeat תכריז על זוכה כללי אחד בכל קטגוריה, ויכתיר אותו כטוב ביותר בהלבשה, איפור ושיער, מתוך כלל המועמדים מכל רחבי העולם.

סטפני ספרנגרס, מנכ"לית ומייסדתGlamhive (יוצרת-שותפה של Step & Repeat)

"המטרה שלנו היא הכללה + הזדמנות. כל אחד יכול להצטרף. כל אחד יכול לנצח. ולזוכים יש אפשרות לקיום שיחה שיכולה באמת לשנות את החיים - זה מה שהכי מרגש את כולם. "

ספרינג'רס היא המייסדת והמנכ"לית של Glamhive, שירות הסטיילינג האישי המקוון, המנגיש לכולם סטייליסטים אישיים, מומחים ומאפרים - שגויסו ישירות מהוליווד ואינסטגרם. בהובלתה של ספרינג'רס פיתחה Glamhive תוכנה קניינית המאפשרת לסטייליסטים לשרת לקוחות באמצעות חווית סטיילינג שהיא 100% מקוונת, כלומר אנשים יכולים לעבוד עם סטייליסטים בכל מקום בעולם.

ג'וני ווג'ק, מעצב הסלבריטאים ומעצב התלבושות)מנחה Step & Repeat)

"Step & Repeat הולך להיות חגיגה כזו של יצירתיות וחדשנות. אני לא יכול לחכות לחזות בכל הזוהר הגלובלי שיש לעולם להציע."

ווג'ק, מעצב התלבושות והסטייליסט האגדי של HBO MAX, מצטיין בסטיילינג לכל פס לבוש. מגלאם המוני (קים קרדשיאן) דרך מגניב קיצוני (קייט מארה) ועד פופ יוצא דופן (קייטי פרי), הסגנונות שלו הם איקוניים וגרמו לו להפוך לאחד הסטייליסטים המבוקשים ביותר בעולם.

ניקול שאבז, סטייליסטית מפורסמת (שופטת Step & Repeat)

"אני נרגשת לעודד ולתמוך באנשים יצירתיים כמוני, בשעה שכולנו לומדים לנווט בעולם הפוסט-מגיפה, שבו החיים האמיתיים התמזגו עם הדיגיטל במטרה לקדם את הקריירה שלנו. "

שאבז היא אחת הסטייליסטיות המבוקשות ביותר כיום. קהל לקוחותיה כולל כוכבים מהשורה הראשונה כדוגמת קריסטן בל, רייצ'ל בילסון, ג'סיקה סימפסון, סקרלט ג'והנסון, קתרין זיטה ג'ונס, ורבים נוספים. עבודותיה הוצגו בפרסומים רבים, כולל W, InStyle ו-Harper's Bazaar.

אנדרו פיצסימונס, מעצב שיער לסלבריטאים (שופט Step & Repeat)

"עבדתי בכל רחבי העולם, החל בדבלין, ובהמשך גרתי בפריס ובניו יורק. כמי שעזב את בית הספר בגיל 13 ותמיד עסק בתחום האמנויות, אני באמת אחפש מישהו עם אישיות נהדרת. מישהו עם אישיות מתפרצת - זה חלק גדול ממכירת הכישרון שלו כי אתה צריך לפרוץ את הקרח עם האישיות שלך. "

פיצסימונס הוא מעצב שיער בינלאומי מפורסם. סגל הלקוחות שלו כלל את קלואי קרדשיאן, קיילי ג'נר, שי מיטשל, אשלי גרהאם, ג'ואן סמולס ועוד. עבודתו הוצגה בווג , בהארפר'ס באזאר, ELLE ומגזינים רבים אחרים.

קלייר סולמרס, מנכ"לית ומייסדת The Fashion Bomb Daily (שופטת Step & Repeat)

"אני כל כך מתרגשת להיות חלק מהתחרות המהפכנית הזו ולהמשיך לקדם גיוון והכלה באופנה!". סולמרס היא המנכ"לית והמייסדת שלFashionBombDaily.com , חברת מדיה ומסחר אלקטרוני. עבודתה החלוצית פתחה גל חדש של עיתונות דיגיטלית, שהזין וקידם קהילה שלא קיבלה יחס קודם לכן של חובבי סגנון אפרו-אמריקאי ולטינו, הרוצים לדעת יותר על מותגים מהתרבות. מעבר לפיתוח ובימוי תכנים עבור Fashion Bomb Daily ואתרי השותפים שלה, סולמרס כתבה בנושאי סטייל באופן נרחב עבור פלטפורמות אחרות, כוללVogue Italia, Vogue Parisומגזין Essence.

מנטורים:

המנטורים כוללים מעצבי סלבריטאים ואמני איפור שעובדים עם השמות הגדולים ביותר בהוליווד ומחוצה לה, ביניהם אנג'לינה ג'ולי, סרינה ויליאמס, קרולין מרפי, נעמי ווטס, קריסטן בל, קלואי קרדשיאן, קריסטן סטיוארט, מתיו מקונוהיי ועוד. כמה מהשמות הגדולים האחרים בעיצוב תלבושות, מדיה והון סיכון המשמשים כמנטורים הם:

מעצבי סלבריטאים

מג צ'פמן וג'ורדן לאוול, The Closet Files

קאשה מקלאוד, אדריכלית חזותית/סטייליסטית/סופרת

ג'אנל מילר, סטייליסטית של הסלב

טארה סוון, סטייליסטית של הסלב

סוניה יאנג, סטייליסטית של הסלב

ג'ניפר רייד, סטייליסטית של הסלב

אמני איפור של הסלב

קווין מרפי, מאפרת של הסלב

מרי ווילס, מאפרת של הסלב

מעצבי שיער של הסלב

לאורה רוגטי, מעצבת שיער של הסלב והבעלים של The Beauty Can

לארי סימס, מעצב שיער של הסלב

קוונטין טראש, ספר של הסלבריטאים ומעצב בגדי גברים

שרידן וורד, מעצב שיער של הסלב

עיצוב תלבושות

מנדי ליין, מעצבת תלבושות

מדיה

פנדורה אמורטיס, US-Style Director, Daily Mail

אלקסיס בנט, Commerce Writer, Vogue magazine
קלסי סטיגמן, Senior Style Editor, Seventeen
בריאן אנדרווד, Beauty Director, Oprah Daily

יזמים משקיעים

קארי קולברט, שותפה כללית, Curate Capital

למידע נוסף, בקרו https://www.glamhive.com/tiktok

אודות Glamhive

Glamhive נוסדה על ידי היזמית סטפני ספריינג'רז ב-2017 עם חזון להביא שיוויון לסטיילינג האישי והנחת יסוד שהביטחון שבא עם זוהר לא צריך להיות בלעדי לעשירים והמפורסמים. חוויית הסטיילינג המקוונת מציעה לכל אחד עם חיבור Wi-Fi גישה לסטייליסטים שיספקו לו את התמיכה שהוא צריך כדי להיות הגרסה הכי טובה של עצמו. עבור סטייליסטים, זאת פלטפורמה יעילה מקצה לקצה שעוזרת להם להגדיל את הרשת ואת העסק שלהם, 100% וירטואלית.

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-58 שנה כשלה שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום יותר טוב. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay הקדישה את עצמה להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, ובשמים ולשיתוף פעולה עם ארגונים מרחבי העולם כדי ליצור השפעה חיובית. Mary Kay Global Design Studio היא סוכנות הקריאייטיב המשמשת כחממה יצירתית לשיתופי הפעולה והמיתוג של מרי קיי בתחום האופנה, העיצוב והשפעה, כדי לשנות את עיצוב המוצרים והאריזות ואת החדשנות הדיגיטלית הפונה לצרכן. לקבלת מידע נוסף: MaryKay.com.

ראו את ההודעה במקור בשפה האנגלית באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210617005552/en/

צילומים/מולטימדיה זמינים:https://www.businesswire.com/news/home/52446833/en

ליצירת קשר:

Stephanie Sprangers, Founder + CEO, Glamhive
stephanie@glamhive.com
+1.206.851.0446

מקור: Mary Kay

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222370 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222491 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222369 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222337 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222433 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222314 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222578 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים, מימון וכספים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222370 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222369 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222337 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222314 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222212 צפיות
שותפת Web3 רשמית: MRHB מטביעה NFT קשור לנשמה עבור משתתפי פסגת החלאל הגלובלית

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/221338 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את המשקיעים ב- Rent the Runway, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RENT

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/22491 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוכר מאוד, מעודד את המשקיעים ב- Freshworks Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FRSH

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica