חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

RapidPulse נחשפת עם גיוס של 15 מיליון דולר בסיבוב A לטיפול בשבץ איסכמי

RapidPulse נחשפת עם גיוס של 15 מיליון דולר בסיבוב A לטיפול בשבץ איסכמי

ותיקי התעשייה מצטרפים לצוות לתמיכה בפיתוח מערכת שאיפה מחזורית חדשנית לשבץ איסכמי

מיאמי, 23 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

RapidPulse, Inc, חברת מכשור רפואי פרטית המפתחת מערכת שאיפה חדשנית לטיפול בשבץ איסכמי, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס A בהיקף של 15 מיליון דולר. את הגיוס הובילו Sant? Ventures, אליה הצטרפו אפידרקס קפיטל, האטרס ונצ'ר פרטנרס, ברודוויו ונצ'רס ו- Syntheon. RapidPulse מתכננת להשתמש בהון שגויס בכדי לקדם את מערכת השאיפה המחזורית RapidPulse™ שלה, בתהליך בחינה קלינית מורחבת, ולבנות את הפלטפורמה שלה הכוללתקטטרים קנייניים.

מערכת RapidPulse פותחה על ידי סינת'און, חממת מכשור רפואי המתמקדת בפיתוח מכשור רפואי מהדור הבא. המוצרים השונים של החממה, שהפכו למסחריים בידי חברות המכשור הרפואי הגדולות והמהימנות ביותר בעולם, טיפלו ביותר מ-50 מיליון חולים ברחבי העולם ביישומים הנעים מניתוח לפרוסקופי, לב וכלי דם ואנדוסקופיה גמישה. לסינת'און יש למעלה מ-200 פטנטים שהוענקו לה מאז הקמתה לפני למעלה מ -20 שנה.

"אנו שמחים להיות שותפים עם סינדיקט משקיעים מכובדים במטרה להניע את טכנולוגיית ה-RapidPulse שלנו קדימה בעולם הרפואי", אמר שון מקברייר, מנכ"ל סינת'און, אשר ישמש גם כמנכ"ל הראשון של RapidPulse. "שבץ מוחי הוא הגורם המוביל השני למוות והגורם השלישי המוביל לנכות ברחבי העולם, ומהירות הטיפול עד לרמת הדקות חשובה מאוד לשיפור תוצאות אלה. השקעה זו תסייע לנו להרחיב את הביצועים הקליניים שלנו, ולהתקדם לעבר אישור רגולטורי בארצות הברית".

עוד מצטרפים לצוות הינם ותיקי התעשייה, הת'ר האריס וסינתיה יאנג. הת'ר שימשה לאחרונה כמנכ"לית עסקי העורקים של Terumo, ותוביל פיתוח ותפעול מוצרים עבור RapidPulse. סינתיה תוביל את הפיתוח הקליני של החברה, לאחר שעבדה לאחרונה בחטיבת המוח של מדטרוניק.

דניס מקווילימס, שותף ב-Sant? Ventures, הוסיף: "הת'ר וסינתיה מביאות מומחיות יוצאת דופן בתחום לצוות של RapidPulse, וישלימו את חווית הפיתוח ההנדסי המשמעותית בסינת'און. RapidPulse היא פלטפורמה משבשת המהווה הזדמנות גדולה בתחום ה-neurovascular, ויש לה פוטנציאל לשפר באופן משמעותי את התוצאה עבור חולי שבץ איסכמי".

אודות RapidPulse

RapidPulse, Inc היא חברת מכשור רפואי פרטית, המפתחת מוצרי כלי דם פולשניים באופן מינימלי לטיפול לשבץ איסכמי. החברה מקדמת את פיתוח מערכת השאיפה המחזורית ™ RapidPulse, הכוללת משאבת שאיפה חדשנית, המאפשרת הסרה מהירה ועקבית של קרישי דם מהמוח. RapidPulse הוא ספינאוט של Syntheon LLC, חממת מכשור רפואי המוקדשת לפיתוח מוצרים חדשניים בתעשיית המכשור הרפואי. בקרו ב-www.rapidpulsemed.comלקבלת מידע נוסף.

אודות SANT? VENTURES

Sant? Ventures היא חברת השקעות במדעי החיים, המשקיעה בחברות בשלבים מוקדמים בתחום המכשור הרפואי, הביוטכנולוגיה ושירותי הבריאות המותאמים דיגיטלית. אנו משתפים פעולה עם יזמים על מנת לבנות חברות בעלות השפעה, בהן Claret Medical (כיום חלק מבוסטון סיינטיפיק), TVA Medical (בטון דיקינסון), מיליפד מדיקל (בוסטון סיינטיפיק) ו- Molecular Templates (נאסד"ק: MTEM). סנטה, שנוסדה בשנת 2006, מנהלת נכסים בשווי של קצת פחות ממיליארד דולר, ולה משרדים באוסטין, טקסס, ובוסטון, מסצ'וסטס. למידע נוסף, אנא בקרו ב-sante.com.

אודות EPIDAREX CAPITAL

Epidarex קפיטל היא קרן הון סיכון טרנסאטלנטית הבונה חברות מדעי חיים יוצאות דופן במרכזים מתפתחים בארה"ב ובבריטניה. צוות המשקיעים המנוסה של אפידרקס משתף פעולה עם יזמים ומוסדות מחקר מובילים, על מנת להפוך מדע ברמה הגבוהה בעולם למוצרים חדשניים ביותר, הנותנים מענה לצרכים מרכזיים שאינם מקבלים מענה בתחום הבריאות העולמי. למידע נוסף, אנא בקרו ב-www.epidarex.com

אודות HATTERAS VENTURE PARTNERS

Hatteras Venture Partners היא קרן הון סיכון המתמקדת בהשקעות בשלבי הסיד והשלבים המוקדמים בתחום הבריאות. הקרן נוסדה בשנת 2000 וממוקמת בדורהאם, צפון קרוליינה, באמצעות שש קרנות ומעל 600 מיליון דולר תחת ניהולה, הקרן השקיעה בפיתוחים מדעיים ויזמיים פורצי דרך בתחומי הביופארמה, מכשור רפואי, אבחון, IT בתחום הבריאות והזדמנויות נלוות ברפואה האנושית. למידע נוסף, אנא בקרו ב-www.hatterasvp.com.

אודות BROADVIEW VENTURES

Broadview Ventures, שנוסדה בשנת 2008, היא חברת השקעות מונחית משימות. המטרה העיקרית של ברודוויו היא לשפר את בריאות האדם בתחומי מחלות לב וכלי דם ושבץ, באמצעות השקעות בחברות בשלבים מוקדמים המפתחות טיפולים, מכשירים ואבחון חדשניים. למידע נוסף על ברודוויו ונצ'רס, בקרו ב-broadviewventures.org.

קשרי מדיה:

Sean McBrayer, info@rapidpulsemed.com, 305-266-3388

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 



תגיות המאמר: נוי תקשורת, GLOBE NEWSWIRE


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222389 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222513 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222389 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222356 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222456 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222334 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222602 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222513 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222456 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222602 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222292 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22588 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22586 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22569 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica