חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרט האחרון בסדרת סרטי האנימה האגדיים יוצג בהופעת בכורה ביותר מ-240 מדינות ואזורים, למעט יפן

להיט האנימה היפני, והסרט שובר הקופות, Evangelion:3.0+1.01 Thrice Upon a Time, מגיע באופן בלעדי לאמזון פריים וידאו ב-13 באוגוסט

הסרט האחרון בסדרת סרטי האנימה האגדיים יוצג בהופעת בכורה ביותר מ-240 מדינות ואזורים, למעט יפן

כל שלושת הסרטים הקודמים בסדרה יהיו גם הם לזמינים באופן בלעדי בפריים וידאו

כדי להוריד תמונות מפתח מהסרט, לחצו כאן

כדי לצפות בקדימון הרשמי, לחצו כאן

לונדון, 1 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE) :

אמזון פריים וידאו (Amazon Prime Video) מכריזה על הצגת הבכורה הגלובלית הבלעדית (למעט ביפן) של סרט האנימה שובר הקופות ומעורר הציפיות Evangelion:3.0+1.01 Thrice Upon a Time ב-13 באוגוסט. Evangelion:3.0+1.01 Thrice Upon a Time הוא הפרק הרביעי והאחרון במהדורה הקולנועית החדשה של Evangelion. סרט האנימה החדש - שהשיג את הרווח הגבוה ביותר מכל הסרטים של הבמאי הראשי הידאקי אננו, והיה לסרט הנצפה ביותר בתיאטראות היפניים בשנת 2021 - נוצר בידי הבמאים קזויה צורומאקי, קציושי נאקיאמה ומהריו מדיאה וכן היוצר, התסריטאי והבמאי הראשי האגדי הידאקי אננו (שין גודזילה). בכדי לחגוג את סיום הסדרה, פריים וידאו תשדר גם את הסרטים הקודמים, Evangelion:1.11 You Are (Not) Alone, Evangelion:2.22 You Can (Not) Advance ו- Evangelion:3.33 You Can (Not) Redoלאוהדי הסדרה ביותר מ-240 מדינות ואזורים.

הזיכיון שובר הקופות הזה היה לתופעה של תרבות הפופ והאנימה היפנית, והוא מבוסס על סיפורם של אוונגליון (Evangelion), נשק משולב אדם ומכונה רב-תכליתי, והמלאכים (Angles), צורת חיים לא מוכרת שמופיעה לאחר התנפצות כדור הארץ בכלל אירוע קטליסמי. הסרט מציג את כל שחקני הקול המקוריים, כולל מגומי אוגאטה, מגומי היהשיברה ויוקו מיאמורה, ומשתמש בטכנולוגיית ההדמיה המעודכנת ביותר כדי להציג את האישיות והיחסים של הדמויות הייחודיות בזמן שהן נלחמות כדי לשרוד. הוא ידובב לעשר שפות כולל אנגלית, צרפתית, גרמנית, פורטוגזית, ספרדית ואיטלקית, ויציע כתוביות ב-28 שפות.

מאז שסדרת הטלוויזיה שודרה לראשונה בשנת 1995, לאוונגליון הייתה השפעה משמעותית על תרבות הפופ היפנית, והיא העלתה את קרנו של ז'אנר האנימה ברחבי העולם. זיכיון האנימה האגדי הזה נולד מחדש כסדרת סרטים Evangelion: New Theatrical Edition ב-2007, והסרט הרביעי והאחרון הזה, שהופץ לבתי הקולנוע ביפן במרץ, המשיך לשבור שיאים, עבור סרטיו של הידאקי אננו, וכן בהיותו לסרט הנצפה ביותר ביפן. Evangelion:3.0+1.01 Thrice Upon a Time יוצג באמזון פריים בגרסתו המעודכנת ביותר הכוללת סצנות מתוקנות, והוא יושק במקביל מחדש גם בבתי הקולנוע ביפן.

"אני רוצה להודות לכל אוהדי Eva בעולם על המשך התמיכה שלכם," אמר הידאקי אננו, היוצר, התסריטאי והבמאי הראשי. "חיפשנו את הדרך הטובה ביותר להציע את הסרט למעריצים מעבר לים מוקדם ככל האפשר במצב המאתגר של בתי קולנוע במהלך COVID-19, ושמחנו למצוא את פריים ווידאו כשותפה להזרמתו באופן גלובלי. אנו ממליצים בחום לצפות בו על גבי מסך טלוויזיה גדול לקבלת חווית הצפייה הטובה ביותר".

"סרטי EVANGELION כבר מרגש אוהדים במשך שנים ואנחנו יודעים שיש תיאבון עצום ברחבי העולם לסיום", אמר בראד ביל, סגן נשיא, רישוי תוכן ברחבי העולם בפריים וידאו. "אני נרגש שחברי פריים ברחבי העולם יקבלו סוף סוף את ההזדמנות לצפות ביצירת המופת אנימה EVANGELION:3.0+1.01 THRICE UPON A TIME, כמו גם בשלושת הסרטים הקודמים".

אודות Evangelion:3.0+1.01 Thrice Upon a Time

הפרק הרביעי והאחרון של הבנייה מחדש של אוונגליון. מיסאטו יחד עם ווילה, קבוצת האנטי-נרב שלה, מגיעים לפריז שהפכה לאדומה מליבת-איזציה. צוות מספינת הדגל וואנדר נוחתים על המגדל המזוהם. יש להם 720 שניות בלבד לשחזר את העיר. כשקבוצה של אוות נרב מופיעה, יחידת אווה 8 המשופרת של מארי צריכה ליירט אותה. בינתיים, שינג'י, אסוקה, וריי (שם פרובינציאלי) משוטטים ברחבי יפן.

סטודיו: Khara Inc


במאי ראשי: הידאקי אננו, במאים: קזויה צורומאקי, קציושי נאקיאמה ומהריו מדיאה, תסריטאי: הידקי אננו

אודות שלושת הסרטים הקודמים

Evangelion:1.11 You Are (Not) Alone

לאחר שהיה למצולק בעקבות ההשפעה השנייה, המלאך הרביעי תוקף את טוקיו III ועתיד האנושות הוא בידי סוכנות ממשלתית מיוחדת בשם נרב. שינג'י איקרי הצעיר מוכרח לנהוג את EVA-01. הוא יחד עם ריי איינאמי, הנהג של EVA-00, צריכים להילחם, אבל נפגע בידי המלאך השישי. מיסאטו קאצוראגי מתכנן למקד את כל הכוח החשמלי של יפן אל תותח הפוזיטרון של EVA-01 כדי שיוכל להביס את המלאך.

סטודיו: Khara Inc
במאי ראשי: הידאקי אננו, במאים: מאסיוקי וקזויה צורומאקי תסריטאי: הידאקי אננו

Evangelion:2.22 You Can (Not) Advance

מארי (המהולל) מאקינמי מנווט את Unit-05 הפרובינציאלית כדי להביס את המלאך השלישי שנחשף בעתיקות. אסוקה לנגלי שיקינאמי ו-EVA-02 מביסים את המלאך השביעי. המלאך השמיני מופיע ותוקף את מפקדת נרב. המלאך התשיעי משתלט על EVA-03 במהלך מבחנים, ושינג'י נחלץ לעצור אותו, אבל לומד שאסוקה נמצא בפנים. גנדו מעביר את הבקרות של EVA-01 למערכת הדמי ומתחיל להילחם ב-EVA-03.

במאי ראשי: הידאקי אננו, במאים: מאסיוקי וקזויה צורומאקי תסריטאי: הידאקי אננו

Evangelion:3.33 You Can (Not) Redo

שינג'י מתעורר לאחר 14 שנים על סיפון ספינת החלל וואנדר השייכת לארגון האנטי נרב שנוסד בידי חברי נרב לשעבר. שינג'י שומע את קולו של ריי מ-EVA סימן.09, נשלח להציל אותו, כך שהוא עוזב את וואנדר ושם פעמיו אל נרב. קאוורו נגישה מציג בפני שינג'י את הארץ שהשתנתה. הוא לומד שהצלת ריי הייתה הטריגר להשפעה השלישית הקרובה שגרמה נזק קטסטרופלי לכדור הארץ.

סטודיו: Khara Inc


במאי ראשי: הידאקי אננו, במאים: מאסיוקי, מהריו מדיאה וקזויה צורומאקי תסריטאי: הידאקי אננו

Evangelion:3.0+1.01 Thrice Upon a Time יצטרף לאלפי תוכניות טלוויזיה וסרטים בקטלוג של פריים וידאו, כולל סרטים ותוכניות מקוריים של אמזון זוכי פרסים ועטורי תשבחות כמו בוראט הסרט הבא, ג'ק ריאן של טום קלנסי, הבנים, ציידים, Fleabag, וגברת מייזל המופלאה. כל אלו זמינים בפריים וידאו ללא תוספת עלות עבור מנויי פריים. מנויי פריים יוכלו לצפות ב-Evangelion:3.0+1.01 Thrice Upon a Time בכל מקום ובכל עת באפליקציית פריים וידאו עבור טלוויזיות חכמות, התקנים ניידים, Fire TV, Fire TV Stick, טאבלטי Fire, Apple TV והזרמה מקוונת. באפליקציית פריים וידאו יכולים מנויי פריים להוריד פרקים להתקנים הניידים והטאבלטים שלהם ולצפות בהם בכל מקום ללא צורך להתחבר לרשת.

Amazon

את אמזון מנחים ארבעה עקרונות: אובססיה ללקוח במקום התמקדות במתחרים, תשוקה להמצאות, מחויבות למצוינות תפעולית ומחשבה לטווח ארוך. ביקורות של לקוחות, רכישות בלחיצת כפתור אחת, המלצות מותאמות אישית, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, קינדל, הטבלטים Fire, Fire TV, Amazon Echo ואלכסה הם חלק מהמוצרים והשירותים שאמזון הייתה החלוצה בהם. למידע נוסף, בקרו באתר amazon.com/aboutותעקבו אחרי @AmazonNews.

תמונות/ גלריית מולטימדיה זמינים בקישור: https://www.businesswire.com/news/home/52454292/en

ליצירת קשר:

Press Contacts for Prime Video & Amazon Studios:
Arianne Rocchi: roccha@amazon.com
Ayumi Sakaguchi: ayusaka@amazon.co.jp

מקור: Amazon Prime Video

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222386 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222509 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222385 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222353 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222452 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222331 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222597 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222509 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222452 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222597 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222287 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22587 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22585 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22567 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica