חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המוצר בסטיביה רבודיוזיד® M של חברת סוויג'ן אושר באירופה

המוצר בסטיביה רבודיוזיד® M של חברת סוויג'ן אושר באירופה

רוקמים עתיד עם פתרונות צמצום כמות הסוכר במזון ובמשקאות באזור

רנצ'ו סנטה מרגריטה, קליפורניה, 15 ביולי 2021 (GLOBE NEWSWIRE):

חותמה של חברת סוויג'ן Sweegen באירופה הפך בולט יותר לאחר שוועדת האיחוד האירופי פרסמה את אישורה למותג המזון הבלתי מהונדס גנטית (non-GMO) בסטיביה רבודיזויד M (Bestevia Rebaudioside M ) לשימוש במזון ובמשקאות.

אישור מותג זה של חברת סוויג'ן פותח את הדרך לעתיד של בריאות מבחינת מזון ומשקאות באירופה. כעת, למותגים באירופה יש גישה לממתיק הסטיביה בעל הטעם הטוב ביותר ובעל הביקוש הגבוה. הזמינות מרחיבה את רפרטואר תחליפי הסוכר בכדי ליצור תדמית חדשה למזון ולמשקאות, ובכך לפתוח ערוצים לייצור מוצרים בריאים לצרכנים.

"אישור המוצר בסטיביה רבודיוזיד מבית היוצר של חברת סוויג'ן הוא בשורה משמחת לבריאות טובה ולרווחה הן עבור מפתחי מוצר והן עבור צרכנים", אומרת לוקה ג'יאנונה, סמנכ"ל המכירות. "זהו רק אחד מציוני דרך רבים באירופה להפיכת מוצרים כך שהשפעתם תהיה חיובית ומתמשכת על בריאותנו המשתנה באופן תמידי".

מודעותם של הצרכנים לצורך לקצץ בסוכר בתזונה שלהם, למען בריאות טובה יותר, הולכת וגוברת. ואולם, בבואם לקבל החלטות בנוגע לרכישת מזון ומשקאות, צרכנים יבחרו, בסופו של דבר, את המותג הטעים ביותר. לפיכך, צליחת אתגרי צמצום צריכת הסוכר הקשים ביותר מהווה עדיפות מבחינתם של מותגים, מכיוון שהטעם הוא הסיבה לקניה חוזרת.

תעשיית המשקאות הקלים באירופה מתחייבת לקצץ בתוספת סוכרים באירופה. איחוד החברות האירופיות לייצור משקאות כלים הכריז ב-29 ביוניהשנה על הפחתת עוד 10% מתוספת הסוכרים הממוצעת במשקאות המיוצרים על ידיו בכל אירופה, עד שנת 2025.

בהתחייבותו הנוספת לאירופה, סוויג'ן התאימה את זמינות המוצר המדובר, כך שתעלה בקנה אחד עם מסחור הממתיק הטהור ביותר, בכך שהיא מייצרת אותו במתקן הייצור שלה באירופה. מתקן זה פתוח באירופה על מנת לסייע ליצרני המזון והמשקאות עם הייצור המהיר ועם עלות השימוש הנמוכה של פתרונות הקיצוץ בסוכר.

בכדי להשלים את תמונת אישור המוצר, השקיעה בעיצוב ובבניית סטודיו החדשנות שלה ברדינג, אנגליה, ליד לונדון. הסטודיו פתח את שעריו בינואר 2021, עם צוות יישום אשר ישתף פעולה עם יצרני מזון ומשקאות בחקר נוף הצרכנים הכולל. זאת, על מנת להבין ולגלות את המגמות המניעות התנהגות צרכנים, ולספק רכיבים מעוררי השראה אשר ייצגו אותם כוחות מניעים.

"החדשנות המהירה שלנו בפיתוח יישום מאפשר לפתרונות ממוקדי-הלקוחות שלנו לסייע ליצרנים להוציא תחת ידם מוצרים בעלי טעם נפלא, נקיים, טבעיים, על בסיס צמחי ובני-קיימא, אשר עונים לצרכיהם ולרצונותיהם של לקוחות הקצה בימינו", אמרה ג'יאנונה.

סטודיו החדשנות של סוויג'ן פתוחים במספר מקומות בעולם: דרום קליפורניה, מקסיקו סיטי, רידינג (לונדון) ובקרוב מאוד גם בסינגפור. האולפנים הללו ימנפו את הטעם ואת הידע המקומיים תוך שהם מהווים מרכזים יצירתיים לחקר ולגילוי חידושים במוצרים, המונעים על ידי מגמות צריכה וטעמים באזורי הפעילות.

"משימתה ההסדרתית של סוויג'ן ברמה העולמית היא אות לפתיחתן של הזדמנויות בתחום קיצוץ הסוכרים בקרב יצרנים ומותגים, אשר יובילו להחלפת מקומו של הסוכר במזון ובמשקאות, במוצרים הקשורים לתזונה ובמוצרי שוק רבים אחרים ברחבי העולם", אמר חאדי עומראני, מנהל ענייני הרגולציה. "אירופה הינה אזור חשוב בחזון ההסדרה העולמי שלנו, מפני שאנחנו רוקמים ללא הפסק את עתיד הבריאות הטובה בהקשר של מזון ומשקאות ברחבי העולם".

סוויג'ן מציעה מוצרים משתלמים וחדשנות מואצת מבחינת פתרונות קיצוץ בסוכרים במשקאות, במוצרי חלב, תבלינים ומאפים. זאת, באמצעות בסטיביה פתרונות טעם באירופה.

סוויג'ן היא החברה הראשונה שזכתה למעמד בטיחות מטעם פאנל הרשות האירופית לבטיחות במזון לסטיביול גליקוזיד המיוצר בטכנולוגיות חלופיות ובנות-קיימא. בכדי להגיע לממתיקי עלי סטיביה טהורים ובעלי טעם נקי , סוויגן מיישמת תהליך המרה ביולוגית, המתחיל בעלה הסטיביה. בזכות תהליך זה, התאפשר לסוויגן להשיג אישור מטעם הפרויקט למניעת הנדסה גנטית עבור המותג שלה ממתיקי סטיביה "בסטיביה" בשוק האמריקני.

המוצר בסטיביה רבודיוזיד M הפך מסחרי בשנת 2017 וכבר אושר באזורים רבים בעולם.

אודות SweeGen

SweeGen מספקת פתרונות של טעם מתוק ליצרני מזון ומשקאות ברחבי העולם.

יש לנו משימה להפחית את הסוכר והממתיקים המלאכותיים בתזונה הגלובלית שלנו. בשיתוף פעולה עם הלקוחות, אנו יוצרים מוצרים טעימים עם אפס סוכר שהצרכנים אוהבים. עם ממתיקי הסטיביה מהדור הבא הכי טובים בתיק שלנו כגון Bestevia® Rebs B, D, E, I, M, N יחד עם הידע המעמיק שלנו במשני טעם וחומרי מרקם, SweeGen מספקת פתרונות מובילים בענף שהלקוחות רוצים והצרכנים מעדיפים.

למידע נוסף, התקשרו בבקשה עם info@sweegen.com ובקרו באתר של SweeGen, www.sweegen.com.

קובץ מצורף:

  • Europe Reb M approval

ליצירת קשר:

Ana Arakelian
Sweegen
+1.949.709.0583
ana.arakelian@sweegen.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 



תגיות המאמר: נוי תקשורת, GLOBE NEWSWIRE


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222387 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222511 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222386 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222354 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222453 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222332 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222598 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222511 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222453 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222598 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222288 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22588 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22585 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22568 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica