חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זום משדרגת את חוויית השימוש בפלטפורמה שלה עם ההשקה של Zoom Apps ו-Zoom Events

זום משדרגת את חוויית השימוש בפלטפורמה שלה עם ההשקה של Zoom Apps ו-Zoom Events

זום מניעה חדשות בתחום תקשורת הווידאו עם פתרונות חדשים שיעצימו את כוח העבודה ההיברידי

סן חוזה, קליפורניה, 21 ביולי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

זום (Zoom Video Communications, Inc)(נאסד"ק: ZM) הכריזה היום על הזמינות של הפיתוחים החדשים שלה, Zoom Apps ו-Zoom Events. Zoom Apps התאפשר הטמעה חלקה של אפליקציות צד שלישי בתוך Zoom Meetings וחוויית השימוש בתוכנת הלקוח השולחנית, והיא תעזור לשפר את שיתוף הפעולה, הפרודוקטיביות ואת המדיה הבידורית עבור כוח העבודה ההיברידי של ימינו. Zoom Events היא פלטפורמה מוכללת ליצירת מגוון רחב של אינטראקציות ואירועים וירטואליים שמגיעים לקהל רחב.

"אני שמח לראות את החזון של הפלטפורמה שלנו מתרחב באמצעות Zoom Apps ו-Zoom Events, בעת שהעולם מאמץ עבודה היברידית, וכך להעצים את כוח העבודה כיום ובעתיד", אמר אריק ס. יואן, מייסד ומנכ"ל זום. "חידושים אלה ישפרו את הדרכים בהן אנו מתחברים ומשתפים פעולה עם עמיתים לעבודה, לקוחות, חברים, בני משפחה ואחרים, תוך שיפור הפרודוקטיביות ושיתוף הפעולה, ותוך שמירה על אלמנטים של כיף ורווחה לכולם".

" Zoom Apps ו-Zoom Events הם מרכיבים קריטיים להרחבת ההיצע והטווח של זום", אמרה רופאם ג'יין, סגנית נשיא, טכנולוגיות מידע ותקשורת בפרוסט וסאליבן (Frost & Sullivan). "פתרונות אלה מאפשרים למשתמשים להשיג יותר באמצעות תקשורת וידאו ומהווים עדות להתמקדות של זום ברצון לאפשר ללקוחות ליצור ולגדל עסקים לחלוטין בפלטפורמה שלה - בין אם באמצעות אפליקציות, אינטגרציות, אירועים או שירותים אחרים".

להביא את האפליקציות המועדפות לפלטפורמת זום

Zoom Apps מרחיבה את ההיצע של Zoom App Marketplace, שכבר מארחת היום למעלה מ-1,500 אפליקציות צד שלישי. עם Zoom Apps ניתן לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר ממוקדים בזרימת העבודה על ידי שילוב האפליקציות המועדפות עליכם בפגישות שאתם עורכים. למעלה מ-50 אפליקציות Zoom Apps זמינות כבר עכשיו, עבור תרחישים ארגוניים ועד שימושים צרכניים - כולל לוח לבן חכם, ניהול פרויקטים, רישום הערות וגם משחקי וידאו, ועוד אפליקציות נמצאות כבר עכשיו בפיתוח ויצטרפו בקרוב. הרשימה כוללת, בין השאר, את האפליקציות הבאות:

· Asana: אירחו פגישות תכליתיות עם היכולת ליצור פריטי פעולה במהלך הפגישה, ואת המשימות הבאות לפני כן, כדי שהצוותים שלכם תמיד יתקדמו קדימה כשהכל ברור. תוכלו גם ליצור, לערוך ולהקצות משימות, וכל זאת מבלי לעזוב את פגישת הזום שלכם.

· Dot Collector: האפליקציה Dot Collector מאפשר לכל המשתתפים בפגישה לשתף את נקודת המבט שלהם באמצעות משוב וסקרים בזמן אמת. Dots נאספות באופן שיטתי, משותפות ונשמרות כדי לאפשר לבצע התאמות מהירות, ולאורך זמן. אפליקציית Dot Collector מעודדת שיתופי פעולה שלמים יותר, שקיפות, ויחסים משמעותיים יותר בין החברים לעבודה, ובו בזמן מעצימה את האנשים עם תובנות המסייעות להם לנצל את מלוא הפוטנציאל שלהם.

· Dropbox Spaces: הפיקו יותר מהפגישות עם האפליקציה Dropbox Spaces עבור זום. הקפידו שכל המשתתפים יהיו באותו דף על ידי שיתוף פעולה בזמן אמת במרחב עבודה יחיד ומשותף - לפני, במהלך ואחרי פגישת הזום.

· Heads Up!: משחק מהנה ומשעשע שיצרה אלן דג'רנס. Heads Up! הוא משחק המסיבה המוחלט אותו ניתן לשחק עם חברים בבית ובעבודה, וזו דרך מהנה לבילוי בזמן שאתם מחכים שהפגישה הבאה שלכם תתחיל. האפליקציה פותחה עבור זום בידי Ellen Digital ו-Playco.

· SurveyMonkey Enterprise by Momentive: נהלו פגישות מרתקות וכוללניות יותר עם משוב מיידי באמצעות סקרים ושאלונים הזמינים ישירות בחוויית הפגישה של זום. למדו מהן התובנות המיטביות של בעלי עניין החל בלקוחות, דרך עובדים, ועד מטופלים - כל מי שמשתתף בפגישה. נקטו פעולה בכדי להגביר את מעורבות העובדים, לשפר את חוויית הלקוח או המטופל והפכו פגישות מרחוק לפרודוקטיביות יותר.

· Wellness that Works by WW: Wellness that Works by WW, חברה מובילה בתחום הירידה במשקל והבריאות, עוזרת למשתמשים לנוע יותר, לאכול טוב יותר ולשנות את המודעות שלהם עם התראות בדחיפה שמזכירות לעמוד ולהתמתח, יחד עם גשש הידרציה, כלי חשיבה ומתכונים קלים. Wellness that Works מאשרת את מעמדה של WW במדעי שינוי ההתנהגות ועוזרת למשתמשים לבנות על הרגלים בריאים ולשמור באשר הם, אפילו בפגישות.

·

שיפור חוויות האירועים הווירטואליים וההיברידיים

Zoom Events מעניקה לארגונים את הכוח ליצור חוויות וירטואליות והיברידיות מרתקות. Zoom Events מאפשרת לעסקים גדולים כקטנים לנהל בצורה חלקה ולארח אירועי גב אל גב כמו מפגשי מכירות, אירועי לקוחות, תערוכות מסחריות ואירועים פנימיים. Zoom Events מציעה תכונות כגון לובי לקיום פגישות באירועים, חללי אירועים ארגוניים וירטואליים ייעודיים, מערכת רישום ניתנת להתאמה ונטוורקינג על ידי שימוש בלובי וירטואלי המותאם לביצוע שיחות. Zoom Events מאפשר בנוסף גם דיווח ייעודי לאירועים השונים המתמקד ברישום, נוכחות ומכירת כרטיסים. זום תארח השנה את כנס המשתמשים השנתי שלה, Zoomtopia ו-Zoom Academy, מאוחד יותר השנה באמצעות Zoom Events.

OnZoom, פתרון ה-Zoom Events הצרכני, מסייע למותגים ולעסקים קטנים להגיע לקהל הצרכנים על ידי יצירה, אירוח ויצירת רווחים מאירועים, כולל כיתות כושר ובישול, הצגות תיאטרון ועוד. OnZoom תישאר במעמד של בטא ותשמש מקום בו עסקים קטנים ויזמים יכולים לארח ולפרסם אירועים בספריית האירועים הציבורית שלנו.

מידע נוסף

· כדי ללמוד עוד אודות Zoom Apps אנא בקרו בדף של Zoom Apps וקראו בבלוג שלנו כיצד Zoom Apps מביאה אפליקציות עסקיות קריטיות ישירות אל תוך הפגישות של זום.

· כדי ללמוד עוד אודות Zoom Events אנא בקרו בדף של Zoom Events וקראו בבלוג שלנו כיצד Zoom Events מאפשרת יצירה וניהול חלק של אירועים וירטואליים בכל גודל.

אודות זום

זום ZOOMהיא בשבילכם. אנחנו עוזרים לכם לבטא רעיונות, להתחבר עם אחרים, ולבנות לקראת עתיד שמוגבל רק על ידי הדמיון שלכם. פלטפורמת התקשורת החלקה שלנו היא היחידה שהתחילה עם וידאו בבסיס שלה, וקבענו את אמות המידה לחדשנות מאז. זאת הסיבה שאנו בחירה אינטואיטיבית, מדרגית ומאובטחת עבור אנשים, עסקים קטנים וארגונים גדולים כאחד. זום שהוקמה ב-2011 נסחרת בבורסה (NASDAQ:ZM) והמטה שלה בסן חוזה, קליפורניה. בקרו באתר zoom.com ותעקבו אחרי @zoom.

ליצירת קשר:

Zoom Public Relations
Farshad Hashmatulla
Product PR Manager
press@zoom.us

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 



תגיות המאמר: נוי תקשורת, GLOBE NEWSWIRE


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222368 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222490 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222367 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222336 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222432 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222313 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222577 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222490 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222432 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222577 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222263 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22583 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22564 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica