חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בומברדייה מעלה את התחזיות לשנה מלאה בעקבות הביצועים המוצקים והתנופה בשוק במחצית הראשונה של השנה, ומדווחת על התוצאות של הרבעון השני של 2021

בומברדייה מעלה את התחזיות לשנה מלאה בעקבות הביצועים המוצקים והתנופה בשוק במחצית הראשונה של השנה, ומדווחת על התוצאות של הרבעון השני של 2021

· שינוי מעלה בהנחיות ל-FY2021: (i) אספקת המטוסים צפויה להגיע לכ-120 יחידות, ההכנסות צפויות להיות גדולות מ-5.8 מיליארד דולר; (ii) הרווחיות הוגדלה: הרווח התפעולי (EBIT) המתואם יהיה יותר מ-175 מיליון דולר, והרווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות (EBITDA) (1)המתואם צפוי להיות גדול יותר מ-575 מיליון דולר, לעומת הודעות קודמות של 100 מיליון דולר ו-500 מיליון דולר בהתאמה; (iii) כמות המזומנים החופשיים צפויה כעת להיות טובה יותר מ-300 מיליון דולר לשנה לעומת 500 מיליון דולר(2).

· מגמת ההכנסות ממטוסי מנהלים סילוניים ממשיכה להיות חיובית; ההכנסות ברבעון השני צמחו ב-50% במונחים של שנה לשנה, והסתכמו ב-1.5 מיליארד דולר. הסיבה העיקרית הייתה גידול של 45% במסירות ותרומה גדולה יותר משירותים בעת שמספר שעות הטיסה הכולל בתעשייה ממשיך לצמוח. ה-EBITDA המותאם לרבעון עלה ב-112 מיליון דולר משנה לשנה אל 143 מיליון דולר. ה-EBIT המדווח מפעילות נמשכת ברבעון הנוכחי הייתה 36 מיליון דולר.

· הייצור של תזרים מזומנים חופשי היה חזק ברבעון, והגיע ל-91 מיליון דולר מפעילות מתמשכת, כולל ההשפעה השלילית של כ-60 מיליון דולר פריטי מזומנים חד פעמיים, (3 מספר המהווה שיפור של 841 מיליון דולר במונחים של שנה לשנה. תזרימי מזומנים מדווחים מפעילות שוטפת - הפעילות המתמשכת ברבעון עמדה על 155 מיליון דולר ותוספות נטו לרכוש הקבוע ולנכסים בלתי מוחשיים - המשך הפעילות ברבעון הייתה 64 מיליון דולר.

· יחס ההזמנות למשלוחים(4)טיפס לכ-1.8% בזכות פעילות מכירות חזקה לאורך הפורטפוליו והתעניינות גוברת בתעשיית התעופה העסקית.

· הפרופורמה של הנזילות (5)בסוף הרבעון עמדה על כ-2.1 מיליארד דולר והפרופורמה של החוב הנקי(5)הייתה כ-5.3 מיליארד דולר, כולל פדיון 1.0 מיליארד דולר בשלוש השנים הקרובות. התאגיד ממשיך לבצע הערכות למספר אפשרויות שונות המתייחסות לפדיון החובות באופן הזדמנותי

כל הסכומים בהודעה לעיתונות זו הם בדולרים ארה"ב אלא אם צוין אחרת. הסכומים בטבלאות הם במיליונים, אלא אם צוין אחרת.

מונטריאול, 5 באוגוסט 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

בומברדייה (TSX: BBD.B) פרסמה היום את התוצאות הכספיות שלה ברבעון השני של 2021 והגדילה את התחזית שלה לשנה השלמה, כשהיא מאשרת שאספקת המטוסים, ההכנסות, הרווחיות והשימוש במזומנים צפויים כולם להציג תוצאות טובות יותר מהמטרות שצוינו בעבר.

"ההנחיות המשופרות של בומברדייה נובעות מביצועים כוללים מוצקים במחצית הראשונה של 2021, ביטחון גדול יותר במומנטום בשוק, וביכולת שלנו להאיץ יוזמות התומכות ביעד החיסכון הצפוי שלנו", אמר אריק מרטל, נשיא ומנכ"ל בומברדייה. "המאמצים המתואמים של הצוות שלנו כבר תמכו במרווחים חזקים יותר לשנה שלמה ואפשרו לנו בחריצות להתמקד בעדיפות שלנו להבשלת תכנית המטוסים Global 7500 , בביצוע אסטרטגיית הצמיחה של השירותים הנלווים שלנו ובהפחתת החובות במאזן שלנו".

"אנו בדרך להחזיר את בומברדייה למעמדה כיצרנית מטוסי המנהלים המועדפת בעולם, ובטוחים כי פורטפוליו המטוסים הממוקד בחוויית הנוסע שלנו, והיצע השירותים המתרחבים, מתאימים היטב לעמידה בעניין, ביקוש והדרישה הצומחת בתעופה הפרטית", הוסיף מרטל.

תחזיות גבוהות לכל שנת 2021

2021

REVISED

PREVIOUS

Businessjet deliveries (in units)

~120

110– 120

Revenues

>$5.8billion

>$5.6billion

AdjustedEBIT

>$175million

>$100million

AdjustedEBITDA

>$575million

>$500million

Freecash flow usage

Usagebetter than $300 million
(including ~$200 million of non-
recurring outflows)(3)

Usagebetter than $500 million
(including ~$200 million of non-
recurring outflows)(6)

ביצועים פיננסיים לרבעון השני 2021

ההכנסות ממטוסי מנהלים במהלך הרבעון השני של 2021 העפילו ל-1.5 מיליארד דולר, עלייה של 50% במונחים של שנה לשנה, והן נובעות מעלייה באספקת המטוסים ובשירותים. משלוחי המטוסים הסתכמו ב-29 ברבעון השני, עלייה של 45% משנה לשנה, וזה משקף ביקוש רב למטוסי סילון בקטגוריה הגדולה. השימוש במטוסי מנהלים ברחבי העולם המשיך לעלות. הוא כמעט הגיע לרמות שלפני המגיפה בצפון אמריקה ובאירופה, והציף את תרומת ההכנסות מפעילות השירותים ל-295 מיליון דולר, עלייה של 29% במונחי שנה לשנה. גם מכירות המטוסים הואצו באותה מידה, והגיעו ליחס הזמנות למשלוחים של כ-1.8 ברבעון, וזה מדגיש עוד יותר את העניין רב בתעופה העסקית.

ה-EBITDA המתואם ברבעון עלה ב-112 מיליון דולר משנה לשנה והגיע ל-143 מיליון דולר, וזה משקף גידול חיובי במשלוחי מטוסים ותמהיל עלויות משופר, יישום מוקפד של תוכניות להפחתת עלויות והתקדמות עקבית בעקומת הלמידה של Global 7500 . סיבה נוספת לגידול היא תרומה גבוהה יותר משירותי מטוסי המנהלים, בעיקר בשל הגידול בשעות הטיסה של הצי כתוצאה מהקלה במגבלות הטיסה וההתקדמות בחיסונים, העולים בקנה מידה אחד עם הגידול בהכנסות. ה-EBIT המדווח מפעילות מתמשכת ברבעון עמד על 36 מיליון דולר.

יצירת תזרים מזומנים חופשי חזק היה אחד הדברים הבולטים ברבעון השני. תזרים מזומנים חיובי של 91 מיליון מפעילות המשך ברבעון מייצג שיפור של 841 מיליון דולר משנה לשנה, וזה כולל השפעה שלילית של כ-60 מיליון דולר בגין שימושים חד פעמיים במזומנים.

המשך הפעילות להפחתת חובות במאזן

הפרופורמה של הנזילות בסוף הרבעון עמדה על כ-2.1 מיליארד דולר והפרופורמה של החוב הנקי הייתה כ-5.3 מיליארד דולר. במהלך הרבעון הצליחה בומברדייה ליישם סדרה של פעולות להפחתת החוב הנקי כולל תשלום, או מימון מחדש, לפדיונות לטווח קצר יותר, הכול כחלק מתוכנית החברה, שהוכרזה בעבר, ליצור מסלול לפדיון חובות. עם פדיונות צפויים של 1.0 מיליארד דולר בשלוש השנים הקרובות, החברה יכולה להתמקד ביעילות רבה יותר בביצוע האסטרטגיה שלה, כולל התקדמות על עקומת הלמידה למטוס Global 7500 ושיפורים תפעוליים אחרים, ותמשיך לנהל את החובות באופן פרגמטי אך הזדמנותי.

התקדמות בהיבט של עדיפויות אסטרטגיות

בעוד שההתקדמות בעלויות ליחידה של מטוס Global 7500וביוזמות החיסכון המחזוריות הכוללות מתחילים להניב תועלת בשורה התחתונה, בומברדייה ממשיכה להיות ממוקדת בהרחבת רשת השירותים שלה ובגיוון תזרימי ההכנסות מהשורה הראשונה. במהלך הרבעון השני הושלם שלב הבנייה בפרויקט הרחבת מרכז השירות בסינגפור, והצוותים יתמקדו כעת בהגדלת כושר התחזוקה עד למיצוי מלא של שטח המתקן שגדל פי ארבעה.

בזמן שהבנייה מתקדמת גם במתקנים חדשים או מורחבים במיאמי, ארצות הברית, מלבורן, אוסטרליה וביגין היל, בריטניה, הציגה בומברדייה את התוכנית לרישוי מטוסים טרם בעלות על מנת לגוון עוד יותר את ההצעות ללקוחות. במסגרת התוכנית, בומברדייה תציע חוויית 'כמו חדש' המגובה באחריות לשנה(7)ועם שינויים ועדכונים במטוסים המומלצים על ידי היצרנים. תוכנית זו תעמיק את מעורבותה של בומברדייה בשוק הטרום בעלות שנע במהירות קדימה, ומציג ביקוש רב במקביל למחסור בהיצע של מטוסים איכותיים ומבוקשים.

אודות בומברדייה

בומברדייה היא מובילה גלובלית בתעופה, שיוצרת מטוסים חדשניים ומשני מצב. המוצרים והשירותים שלנו מעניקים חוויות מהמעלה הראשונה שקובעות אמות מידה חדשות בנוחות של הנוסעים, יעילות אנרגטית, אמינות ובטיחות.

המטה של בומברדייה נמצא במונטריאול, קנדה ויש לה נוכחות ביותר מ-12 מדינות כולל אתרי הייצור/ תכנון שלה ורשת התמיכה בלקוחות שלה. החברה תומכת בצי כלל עולמי של בערך 4,900 מטוסים שבשירות אצל מגוון רחב של חברות רב לאומיות, ספקי טיסות שכר ובעלות חלקית, ממשלות ואנשים פרטיים.

חדשות ומידע זמינים באתר bombardier.com או תעקבו אחרינו בטוויטר @Bombardier.

Bombardier ו- Global 7500 הם סימנים מסחריים של Bombardier Inc או של חברות הבת שלה

למידע נוסף:

Francis Richer de La Fl?che

Vice President, Financial Planning and Investor Relations

Bombardier

+1 514 855 5001 x13228

Anna Cristofaro

Manager

Communications

Bombardier

+1 514 855 8678

אנחנו מאוד ממליצים לקוראים לקרוא דיון יותר מפורט על התוצאות שלנו לפי מגזרים בדיון וניתוח של ההנהלה והדוחות כספים המאוחדים שמפורסמים באתר שלנו בכתובת ir.bombardier.com.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 



תגיות המאמר: נוי תקשורת, GLOBE NEWSWIRE


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222368 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222490 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222367 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222336 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222432 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222313 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222577 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222490 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222432 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222577 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222263 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22583 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22564 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica