חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת פי אנד ג'י מעמידה "ספורטאים מובילים באהבה" במרכז הבמה באולימפיאדת טוקיו 2020, כהוקרה על מאמציהם ועל ההשראה שהם מעניקים לפעילות לעשיה חיובית בקרב

חברת פי אנד ג'י מעמידה "ספורטאים מובילים באהבה" במרכז הבמה באולימפיאדת טוקיו 2020, כהוקרה על מאמציהם ועל ההשראה שהם מעניקים לפעילות לעשיה חיובית בקרב אחרים

· זוכת מדליית הזהב האולימפית נסטיה ליוקין וזוכה מדליית הכסף האולימפית גאס קנוורת'י מנחים דיון במסגרת פאנל וירטואלי בשיתוף עם מקבלי מענק קרן פי אנד ג'י – ספורטאים שעושים טוב, וכן מתחרים אולימפיים שממשיכים להוביל באהבה בטוקיו 2020.

· הספורטאים מרייה דוראן, אליס דירינג, בריאן אפנאדור ואריקה סאליבן חולקים את התנסויותיהם האישיות, שהובילו אותם לשרת את קהילותיהם.

  • פי אנד ג'י מציינת ומוקירה ספורטאים מובילים באהבהבטוקיו 2020 ומחלקת מענקים לטובת פעילויות התנדבותיות, לפי בחירותיהם.

סינסינטי, 5 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE):

כגורם מממן ותומך במשחקים האולימפיים מזה 10 שנים, המוקד של פרוקטר וגמבל (P&G) (NYSE:PG) הוא ציון ותמיכה בתהליכים הייחודיים שעוברים הספורטאים בדרך להגשמת חלומותיהם האולימפיים, לרבות המטרות שהם מקדמים והעשייה שלהם למען שינוי חיובי בקהילות שלהם. לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, P&Gהושפעה מהעשייה האלטרואיסטית מצד ספורטאים אולימפיים ופראלימפיים ברחבי העולם, אשר התנדבו ונתנו שירות לאחרים. הדבר הוביל את P&G להקים את קרן "ספורטאים עושים טוב", בשיתוף עם הוועד האולימפי הבינלאומי וועד אולימפיאדת הנכים הבינלאומי. מטרת הקרן היא לתת כבוד לפעילותם של הספורטאים באולימפיאדה ובאולימפיאדת הנכים ולעודד אותה, כמו גם את עשייתם של נותני התקווה, אשר מקדישים מזמנם, מכישרונם וממשאביהם למטרות צדקה בתחומי השפעה קהילתית, שוויון ושילוב וכן קיימות סביבתית. עבור טוקיו 2020, הקרן למען ספורטאים שעושים טוב העניקה מענקים בסך של יותר מ-500,000 דולרים, בכדי לסייע בעידוד מאמצי המשתתפים במסגרת הפעילויות ההתנדבויות בהן בחרו.

ראו את ההודעה לעיתונות במקור בשפה האנגלית באתר https://www.businesswire.com/news/home/20210805005996/en/

היום, במהלך דיון בפאנל הווירטואלי שכותרתו "אלופים והמטרות בהן הם תומכים", הצטרפו אל נסטיה ליוקין, זוכת מדליית הזהב האולימפית (ארה"ב, מתעמלת אגדית) וזוכה מדליית הכסף גאס קנוורת'י (בריטניה, סקי בסגנון חופשי), ארבעה ספורטאים שהם לא רק מתחרים מדהימים, אלא גם מפגינים חמלה, אנושיות וטוב הן על המגרש והן מחוצה לו. מסיפוריהם מעוררי ההשראה, למדנו כיצד כל משתתף בפאנל מצא את המוטיבציה בהתבסס על סיפורו האישי, לצד התשוקה של כל אחד מהם למעורבות ביצירת שינוי חיובי, בקהילתו הוא. חברי הפאנל כוללים את:

להלן משתתפי הפאנל:

*מרייה דוראן, ארה"ב, סקייטבורד. חוותה מכלי ראשון את דיכוי ההתחרות בספורט בו הגברים הם הדומיננטיים. יחד עם מספר מדריכות, מרייה מהווה מודל לחיקוי, מדריכה ומסנגרת לטובת נערות צעירות בתחום ההחלקה. באמצעות עבודתה עם הארגון "תגלשי כמו שאת", היא מעודדת את הדור הבא להמשיך וללכת בעקבות התשוקה שלהן.

*אליס דירינג, בריטניה, שחיה: כאישה השחורה הראשונה ששחתה בנבחרת בריטניה בכל המשחקים האולימפיים, אליס חוותה את המחסומים בענף השחיה עמם מתמודדים אנשים בעלי צבע עור כהה. אליס לקחה את הדברים לידיה, והיא שגרירה מובילה באיגוד השחיינים בעלי העור הכהה (Black Swimming Association (BSA)), אשר מתמקד בהגברת ההשתתפות ושינוי העמדות על מנת למשוך עוד בעלי עור כהה להבין את חשיבות לימוד השחיה.

*בריאן אפאנדור, פורטו ריקו, טניס שולחן: אחרי שהוריקן מריה הותירה אחריה נזקים אדירים בפורטו ריקו, בריאן ניצל את הפלטפורמה שניתנה לו כספורטאי אולימפי כדי להרחיב את המודעות לסיוע לקהילתו. בשיתוף עם קרן יונומקוויטו (#Yonomequito), הוא עזר לבנות מחדש בתים ולספק מוצרים חיוניים, כגון מזון, מים טריים ושירותי חירום למשפחות נזקקות מקומיות.

*אריקה סאליבן, ארה"ב, שחיה: כלסבית מוצהרת, השחיינית האסיאתית-אמריקנית אריקה התנדבה לעשות למעו שוויון בין-מגזרי בספורט. באולימפיאדת טוקיו 2020, היא נצלה את מסיבת העיתונאים שלה על מנת לעורר מודעות כלפי קבוצות המיעוטים, לרבות קהילת הלהטב"ק +.

"בכוחה של רוח המשחקים האולימפיים לרומם ולאחד אותנו, והספורטאים המדהימים הללו לקחו את כל הרוח מעבר לתנועת הספורטאים האולימפיים והפראלימפיים, אל תוך הקהילות שלהם, בכדי לחולל שינוי חיובי," כך אמרה המנחה נסטיה ליוקין. "מעורר השראה לראות ארגונים כמו P&G ממשיכים להלל ספורטאים במגרש ומחוצה לו, תוך תמיכה במאמצים שלהם להביא טוב לקהילות שלהם ולעורר השראה באחרים לנהוג כך גם".

"עבורי, להיות ספורטאית אולימפית חורג מעבר מלהצטיין בענף שלי, אלא גם לנצל את הפלטפורמה שלי כדי לעזור לדור הבא של נשים גולשות למצות את הפוטנציאל שלהן ולחלום בגדול", שיתפה מרייה דוראן. "לא הייתי נמצאת באותו מקום היום, ללא הקהילה וללא החוויות שצברתי בארגון "תגלשי כמו שאת". ארגון זה מהווה קול בולט לטובת שוויון מגדרי ושילוב בגלישה בגלגשת, המציע קייטנות ופעילויות מחוץ לשעות הלימודים, אשר מסייעים בהפיכת תרחיש דמיוני, למציאות. אני מלאת הערכה ל- P&G ולספורטאים עושים טוב, אשר תומכים בארגון".

ניתן לצפות בשיחת הפאנל המלאה כאן.

*זוכי מענק "ספורטאים עושים טוב".

להאיר על המובילים באהבה, טוקיו 2020

במהלך אולימפיאדת טוקיו 2020, P&G התחייבה לתמוך בספורטאים במידה רבה יותר. זאת, באמצעות תרומת שני מענקים נוספים להתנדבויות שייבחרו על ידי הספורטאים, אשר ינצלו את הפלטפורמה שניתנה להם במסגרת המשחקים האולימפיים לתת שירות ולתמוך באחרים בטוקיו לצד אריקה סאליבן, P&G העניקה תרומה לפיטה טאופטופאוה (טונגה, טייקוואנדו), אשר העניק השראה לאנשים בכל מקום, בנדיבות שגילה כלפי קהילת מתעמלי הקרקע בטוקיו, הספורטאי, המשתתף באולימפיאדה בפעם השלישית, בעל 15 שנות ניסיון בתחום בריאות הנפש לצעירים, הכיר ברמה הציבורית בלחץ האדיר המופעל על אותם הספורטאים כאשר הם מתחרים ברמה הגבוהה ביותר, והזמין ספורטאים לפנות אליו לייעוץ. קריאתו לפעולה גרמה למאות אינטראקציות עם ספורטאים, הן באמצעות המדיה החברתית והן באופן אישי במהלך המשחקים האולימפיים בטוקיו, 2020. על מאמציו לשמש כאוזן קשבת לספורטאים ולהוות קול מעודד ותומך, P&G גאה להכיר בטוב שפיטה עושה, שבאמת הופך אותו לגדול ונהדר.

קרן "ספורטאים עושים טוב" ותרומות למענקי הספורטאים מסייעים ל- P&Gלהשיג את מטרתה להגיע ל-2021 מעשים טובים בשנת 2021, על מנת לממן את הקמפיין שלה "מובילים באהבה".

ניתן ללמוד עוד על המחויבות של P&G ל"מובילים באהבה" כאן: https://us.pg.com/lead-with-love/

אודות 2021 מעשים טובים בשנת 2021 של P&G

בחברת P&G, תמיכה בקהילות שלנו, טיפוח ועידוד שוויון ושילוב, כמו גם שמירה על כדור הארץ מגולמת באופן בו אנחנו עושים עסקים. אנחנו מאמינים שבידינו האחריות לעזור בשיפור חיי היומיום. זאת, באמצעות המוצרים שאנחנו יוצרים וההשפעה החיובית שעשויה להיות למותגים ולחברה שלנו. במסגרת קמפיין "מובילים באהבה", חברת P&G ומותגיה התחייבו ל-2021 מעשים טובים לשנה זו.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®.

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210805005996/en/

אנשי קשר

Samantha Policano
MMK+
Samantha.policano@ketchum.com

מקור: Procter & Gamble Company

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222391 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222514 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222390 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222357 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222457 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222336 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222603 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222514 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222457 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222603 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222293 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22589 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22587 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22570 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica