חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הייאט עומדת לרכוש את Apple Leisure Group ולהרחיב את הנוכחות של המותג בתחום טיולי הפנאי היוקרתיים

הייאט עומדת לרכוש את Apple Leisure Group ולהרחיב את הנוכחות של המותג בתחום טיולי הפנאי היוקרתיים

הרכישה מאיצה את השינוי בתמהיל הנכסים הקלים, ומניעה את ההתחייבות של הייאט למכור נכסי מלון נוספים בשווי של 2 מיליארד דולר עד סוף 2024

מכפילה את טביעת הרגל של הייאט בשוק אתרי הנופש הגלובליים עם צמיחה נטו הדרגתית בכמות החדרים לאורך השנים הקרובות, ועם ההתרחבות הגלובלית של מותגי AMR Collection כמו Secrets, Dreams ו-Zo?try

הייאט תדון בעסקה בשידור אינטרנט המתוכננת ליום שני, 16 באוגוסט בשעה 7:30 בבוקר שעון CDT

שיקאגו, 15 באוגוסט 2021, (BUSINESS WIRE) :

תאגיד המלונות הייאט (NYSE: H) הכריז היום שהייאטHyattחתמה על הסכם סופי לרכישת Apple Leisure Group (ALG), קבוצת שירותי ניהול, טיול ואירוח יוקרתיים מובילה, מכל השותפים ב-KKR and KSL Capital Partners, LLC תמורת 2.7 מיליארד דולר במזומן. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הרביעי של 2021, בכפוף לתנאי סגירה מקובלים.

AMResorts®, פלטפורמת הניהול של מותג הנופש ALG, מספקת שירותי ניהול לפורטפוליו הגדול ביותר של אתרי נופש יוקרתיים בסגנון 'הכל כלול' ביבשות אמריקה תחת הפורטפוליו של המותג AMR Collection, כולל מותגים ידועים היטב כמו Secrets Resorts & Spa, Dreams Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas ו-Zo?try Wellness & Spa Resorts, וכן של המותג הצומח במהירות Alua Hotels & Resorts שמתרחב כיום אל יעדי נופש באירופה. הרכישה כוללת גם את ההצעות לחברים של ALG, כולל Unlimited Vacation Club, ALG Vacations העוסקת במכירת נסיעות, וכן שירותי ניהול יעדים ונכסי טכנולוגיית טיולים. לאחר השלמת העסקה, העסקים של ALG ימשיכו להתנהל בראשות מנכ"ל ALG הנוכחי אלחנדרו ריינל והצוות המוביל הנוכחי של ALG. ריינל יצטרף להנהגה הביצועית של הייאט וידווח למנכ"ל הייאט, מארק הופלמזיאן.

"עם הרכישה קלת הנכסים של Apple Leisure Group, אנו שמחים להביא פלטפורמת ניהול אתרי נופש עצמאית ומבוקשת מאוד למשפחת הייאט", אמר מארק הופלמזיאן, נשיא ומנכ"ל הייאט. "תוספת הנכסים של ALG תכפיל באופן מידי את טביעת הרגל הגלובלית של הייאט. פורטפוליו מותגי היוקרה של ALG, המובילות בתחום 'הכל כלול' ושורה ארוכה של אתרי נופש חדשים, ירחיבו את טווח ההגעה שלנו בשווקים קיימים וחדשים, כולל באירופה, ויאיצו עוד יותר את הצמיחה נטו במספר החדרים שהיא המובילה בתעשייה שלנו. חשוב לציין כי השילוב של רכישה יוצרת ערך לבין הגידול בהיקף של 2 מיליארד דולר בהתחייבותנו למכירת נכסים ישנה את פרופיל הרווחים שלנו, ואנו צופים שהייאט תגיע לרווח של 80% על בסיס עמלות עד סוף 2024".

פורטפוליו המלונות של ALG מורכב מיותר מ-33,00 חדרים הפעילים ב-10 מדינות. הפוטרפוליו צמח מתשעה אתרי נופש ב-2007 אל כ-100 נכסים לקראת סוף 2021, ויש לו עוד צינור הזמנות בדמות 24 עסקאות מבוצעות עם מספר גדול של מלונות נוספים שנמצאי בתהליכי פיתוח. Unlimited Vacation Club של ALG הוא מועדון טיולים אקסקלוסיבי שהחברים בו נהנים מתעריפים מועדפים והטבות אחרות שבנכסים של AMR Collection. עם יותר מ-110,000 חברים, Unlimited Vacation Club גדל בשיעור שנתי ממוצע של 18% במהלך חמש השנים האחרונות.

"שילוב המומחיות העמוקה וטביעת הרגל הגלובלית של הייאט עם מותגי הנופש החזקים של ALG, היכולות התפעוליות ותוכניות הפיתוח החזקות ישפרו את המיקום המובחן שלנו בשוק וייצרו מובילות בתחום של טיולי פנאי יוקרתיים", אמר אלחנדרו ריינל, מנכ"ל Apple Leisure Group. "בשם כולם ב-ALG, אני אסיר תודה לשותפים שלנו ב-KKR ו-KSL שתמכו בנו בבניית הפלטפורמה למה שהיא כיום. אני נרגש מכך שהצוות שלנו יצטרף למשפחת הייאט ואני צופה מסע צמיחה חזק בהמשך בזמן שהתעשייה מתרחבת ואנו נוכל לספק הצעות פנאי מהשורה הראשונה לקבוצה גדולה עוד יותר של מטיילים ברחבי העולם".

"היום הוא אבן דרך גדולה במה שהיה סיפור של צמיחה, חוסן ומסירות לחוויות פנאי ברמה עולמית של צוות מצטיין ב-Apple Leisure Group ", אמרו כריס הרינגטון וריץ' ווייסמן, שותפים KKR and KSL Capital Partners, בהתאמה. "פשוט אין בית טוב יותר ל-ALG להמשיך במסלול הצמיחה שלה מאשר להיות חלק מהייאט".

רציונל אסטרטגי

· הרחבת טביעת הרגל בטיולים לאתרי נופש יוקרתיים: הרכישה תרחיב את הנוכחות של הייאט בשוק טיולי הפנאי היוקרתיים ותוסיף מייד לפורטפוליו בערך 100 מלונות וצינור הזמנות בדמות 24 עסקאות מבוצעות באירופה וביבשות אמריקה. לאחר סיום העסקה הייאט תציע את הפורטפוליו הגדול ביותר בעולם של אתרי נופש יוקרתיים בסגנון הכל כלול, תכפיל את הנוכחות שלה בשוק אתרי הנופש הגלובלי, תהפוך אותה למפעילה הגדולה ביותר של מלונות יוקרה במקסיקו ובקריביים, ותרחיב את טביעת הרגל האירופאית שלה ב-60%. הרכישה תכניס את המותג של הייאט ל-11 שווקים אירופאיים חדשים, ותשפר מאוד את פוטנציאל הצמיחה של הייאט באירופה, אזור קריטי לצמיחה גלובלית בתחום טיולי היוקרה.

· הרחבת הפלטפורמה לצמיחה: בסיס המפתחים והבעלות החזק של ALG ירחיב את היחסים של הייאט עם שותפים מחויבים מאוד באזורים גיאוגרפיים משלימים. רשת המפתחים הגלובלית של הייאט והמומחיות התפעולית שלה צפויים להאיץ עוד יותר את צמיחת המותגים של ALG. הייאט מתכוונת ליישם את העוצמה המשולבת של הצוותים כדי להתרחב אל מעבר לקווי הפעילות הנוכחיים של ALG אל אזורים גיאוגרפיים חדשים שבם נכון להיום ל-ALG אין בהם מלונות.

· תועלת לבעלים: הגישה לפלטפורמות ההפצה שבבעלות ALG והמומחיות הנרחבת שלה בטיולי יוקרה צפויים לספק הזדמנויות משמעותיות עבור אתרי הנופש הקיימים של הייאט. הבעלים של נכסי AMRTM Collection יקבלו גישה מוגברת לאוסף גדול יותר של מותגים, ולגיבוי של מערכות ההפצה, המכירות והשיווק הגלובליות של הייאט.

· הגדלת ההיצע והחוויות לאורחים: המשאבים המשותפים של ALG והייאט ישתלבו להצעות וחוויות רחבות יותר לתועלת האורחים היוקרתיים ובסיס הלקוחות. ההצעות הבלעדיות של ALG, במסגרת Unlimited Vacation Club® יקרבו יותר מ-110,000 מטיילים מלאי תשוקה להייאט בעת נסיעה למגוון אירועי שהייה מלבד חופשות. לאחר השלמת העסקה, הייאט תקבע דרכים בהן World of Hyatt ו-Unlimited Vacation Club® יוכלו להציע ערך מוסף והטבות ייחודיות לבסיסי החברים הנאמנים שלהן תוך הטבות בעלי מלונות.

· הצעות משופרות מקצה לקצה עבור טיולי פנאי באמצעות:

o ALG Vacations® כאחת מספקיות הטיולים המאורגנים הגדולות ביותר וכאחת מפלטפורמות להפצת טיולי פנאי בצפון אמריקה המשרתת את מקסיקו ואת הקריביים

o Amstar, חברה לניהול שירותי יעד מובילה במקסיקו ובקריביים, והמקבילה שלה Worldstar הממוקמת בהוואי

o Trisept Solutions®, פלטפורמת טיולי הפנאי הטכנולוגית הייחודית שלה.

· האצת אסטרטגיית הנכסים הקלים: רכישת העסק קל הנכסים של ALG תגדיל באופן משמעותי את אחוזי ההכנסות והרווחים שהייאט תייצר מעמלות. בנוסף, הייאט צופה לממש את התחייבותה הנוכחית למכור 1.5 מיליארד דולר של נדל"ן בבתי מלון בשנת 2021, וכתוצאה מכך סך של יותר מ-3 מיליארד דולר של רווחים ממומשים מאז הוכרזה אסטרטגיית מכירת הנכסים בשנת 2017 במכפיל משולב של מעל 17 x EBITDA בהשוואה להערכה המקורית של הייאט של 13x עד 15x. הייאט מציעה התחייבות נוספת להכנסות של עוד 2 מיליארד דולר ממכירת נדל"ן בבתי מלון עד סוף שנת 2024.

מימון

עד סיום העסקה, הייאט מצפה לממן יותר מ-80% מהרכישה עם שילוב של 1.0 מיליארד דולר במזומן זמין ובמימון של חובות חדשים, והיתר עם כ-500 מיליון דולר ממימון הון. הייאט הבטיחה מימון בשיעור של 1.7 מיליארד דולר מ-J.P. Morgan. הכנסות מזומנים מתוכנית מכירת הנכסים בשווי של 2 מיליארד דולר צפויות לשמש לפירעון חובות, כולל חובות שנוצרו למימון הרכישה. הייאט מחויבת לשמור על פרופיל דרגת השקעה ולהמשיך לנהל את המאזן בתבונה לאחר העסקה.

תצוגה למשקיעים, שיחת ועידה, שידור אינטרנטי

הייאט תקיים שיחת ועידה ושידור אינטרנטי בעניין העסקה, מחר 16 באוגוסט 2021, בשעה 7:30 בבוקר שעון CDT. בעלי עניין יכולים להאזין ארכיב של השידור ברשת יהיה זמין למשך 90 יום באתר החברה. בעלי עניין יכולים להאזין לשידור אינטרנטי סימולטני של שיחת הוועידה, אליה ניתן לגשת דרך אתר האינטרנט של החברה investors.hyatt.com . לחלופין, המשתתפים יכולים לגשת לשיחה בשידור חי על ידי חיוג 833-238-7946 (שיחת חינם בתוך ארה"ב) או 647-689-4468 (שיחות בינלאומיות) באמצעות מזהה שיחת ועידה מספר 1771444 כ-15 דקות לפני שעת ההתחלה המתוכננת. ארכיון של שידור האינטרנט יהיה זמין באתר האינטרנט של החברה למשך 90 יום.

יועצים

בקשר לעסקה, BDT & Company, LLC ו-J.P. Morgan שימשו כיועצים פיננסיים של הייאט, ו-Latham & Watkins LLP שימשה כיועצת המשפטית שלה. PJT Partners שימש כיועץ פיננסי ל-ALG, ו-Simpson Thacher & Bartlett LLP LLP שימשו כיועצים המשפטיים שלה. Deutsche Bank Securities Inc שימשה כיועצת פיננסית ל-KKR and KSL Capital Partners.

המונח "הייאט" משמש בהודעה זו לצורך נוחות והוא מתייחס לתאגיד המלונות הייאט (Hyatt Hotels Corporation) ו/או עבור אחד או יותר מהשותפים שלו.

אודות Hyatt Hotels Corporation

תאגיד המלונות הייאט, עם מטה שממוקם בשיקגו, הוא חברת אירוח גלובלית מובילה המציעה 20 מתגי פרמיום. נכון ל-30 ביוני, 2021, הפורטפוליו של החברה מכיל יותר מ-1,000 מלונות ונכסים המציעים שירות ב'הכל כלול' ב-68 מדינות ברחבי שש יבשות. המטרה של החברה היא לדאוג לאנשים כך שהם יהיו המודיעים הטובים ביותר על ההחלטות העסקיות ואסטרטגיית הצמיחה שלה, והוא מתכוונת למשוך ולשמור על עובדים מובילים, לבנות מערכות יחסים עם אורחים וליצור ערך לבעלי המניות. חברות הבת של החברה מפעילות, מנהלות, מוכרות זיכיונות, מחזיקות, משכירות, מפתחות, נותנות רישיון או מספקות שירותים לבתי מלון, אתרי נופש, מגורים ממותגים ונכסי בעלות על נופש, כולל ותחת שמות המותגים Park Hyatt, Miraval, Grand Hyatt, Alila, Andaz,The Unbound Collection by Hyatt, Destination by Hyatt, Hyatt Regency, Hyatt, Hyatt Ziva, Hyatt Zilara, Thompson Hotels, Hyatt Centric, Caption by Hyatt, JdV by Hyatt, Hyatt House, Hyatt Place,tommie, UrCove ו-Hyatt Residence Club, והיא מפעילה את תוכנית החברים World of Hyatt המספקת הטבות מובחנות וחוויות בלעדיות לחברים המוערכים. למידע נוסף בקרו ב-www.hyatt.com.

אודות Apple Leisure Group®

Apple Leisure Group® (ALG) היא קבוצת ניהול מותגים, טיולים ואירוח צפון אמריקנית עם מודל עסקי ייחודי המשרתת מטיילים ביעדים בכל רחבי העולם. ALG, באמצעות קבוצת החברות השותפות שלה, מספקת באופן קבוע ערך יוצא מן הכלל למטיילים וביצועים חזקים לטובת בעלי אתרי הנופש ושותפיהם, וזאת באמצעות מינוף אסטרטגי של פורטפוליו המותגים שלה, כולל: AMResorts LP, או אחד או יותר מהשותפים שלה שבאופן קולקטיבי מספקים מכירות, שיווק ושירותי ניהול מותג עברו אתרי נופש ומלונות ממותגים תחת AMR Collection כולל מותגי יוקרה ברמת 4 ו-5 כוכבים עטורי פרסים וביניהם: Secrets Resorts & Spa, Dreams Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas, Zo?try Wellness & Spa Resorts, Alua Hotels & Resorts, Sunscape Resorts & Spas ו-Now Resorts & Spas; ALG Vacations, מהמוכרות הגדולות ביותר של חבילות חופשה וטיסות צ'רטר בארצות הברית עבור טיולים למקסיקו והקריביים, עם מותגים מבוססים היטב: Apple Vacations, Funjet Vacations, Travel Impressions, CheapCaribbean.com, BeachBound, Blue Sky Tours, Southwest Vacations ו-United Vacations; תוכנית מועדון החברים האקסקלוסיבית Unlimited Vacation Club, שירותי ניהול יעדים הטובים מסוגם המסופקים באמצעות Amstar DMC; וכן ספקית הפתרונות הטכנולוגיים החדשניים Trisept Solutions, המחברת יותר מ-88,000 סוכני נסיעות בהם ספקי טיולים מובילים.

למידע נוסף על היתרון של Apple Leisure Group, בקרוwww.appleleisuregroup.com

ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210815005011/en/

אנשי קשר:

Hyatt Media Contact:
Franziska Weber
+1 312 780 6106
franziska.weber@hyatt.com

Hyatt Investor Contact:
Noah Hoppe
+1 312 780 5991
noah.hoppe@hyatt.com

Apple Leisure Group Media Contact:
Lilliana Vazquez Maya
+1 610 359 5913
lmaya@applelg.net

מקור: Hyatt Hotels Corporation

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222370 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222491 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222369 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222337 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222433 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222314 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222578 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים, מימון וכספים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222370 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222369 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222337 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222314 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222212 צפיות
שותפת Web3 רשמית: MRHB מטביעה NFT קשור לנשמה עבור משתתפי פסגת החלאל הגלובלית

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/221338 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את המשקיעים ב- Rent the Runway, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RENT

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/22491 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוכר מאוד, מעודד את המשקיעים ב- Freshworks Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FRSH

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica