חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תעשיות סטנדרד מכריזה על הצטרפותו של בוב פאטל כמנכ"ל וו.אר. גרייס

תעשיות סטנדרד מכריזה על הצטרפותו של בוב פאטל כמנכ"ל וו.אר. גרייס

המינוי ייכנס לתוקף בינואר 2022

מביא מעל 30 שנות ניסיון בשינוי עסקים תעשייתיים

ניו יורק, 31 באוגוסט 2021, (BUSINESS WIRE):

סטנדרד תעשיות אחזקות - Standard Industries Holdings ("סטנדרד"), חברה תעשייתית גלובלית בבעלות פרטית, הודיעה היום, לקראת סגירת רכישתו של W. R. Grace ("גרייס"), כי בהבש ו. (בוב) פאטל יצטרף לחברה כמנכ"ל גרייס, החל מינואר 2022.

"אנו נרגשים לקבל בברכה את בוב למשפחת סטנדרד כמנכ"ל וו.אר. גרייס", אמרו דיוויד וינטר ודיוויד מילסטון, מנכ"לים משותפים של סטנדרד תעשיות. "בוב היה במשך עשרות שנים מוביל חזון בתעשייה, עם רקורד של שינוי עסקים כדי להשיג צמיחה חזקה ובת קיימא. הוא הוכיח את עצמו כאדם הנכון להוביל את הצוות יוצא הדופן של גרייס ולעזור להשקעה של סטנדרד במרחב החומרים המתקדמים. הוא יעזור לקחת את גרייס לפרק הבא שלה, כאשר נבטיח מעבר חלק לאחר הסגירה ונמשיך באסטרטגיית צמיחה שאפתנית".

פאטל יצטרף לסטנדרד מ-LyondellBasell, שם הוא מכהן כמנכ"ל מאז 2015 והוביל תקופה של צמיחה יוצאת דופן עבור החברה. בין 2010 ל-2014 הוביל פאטל מאמצי ארגון מחדש משמעותיים הן בארה"ב והן באירופה לייעל את מבנה העלויות של החברה ואת טביעת הרגל הגיאוגרפית שלה. במהלך שהותו ב-LyondellBasell, הוא הגדיל משמעותית את כוח הרווחים באמצעות מספר השקעות אסטרטגיות – כולל רכישת א. שולמן ובניית מתקני ייצור בקנה מידה עולמי – והרחיב מאוד את יוזמות הקיימות של החברה. במהלך כהונתו, LyondellBasellנבחרה לרשימת "החברות הנערצות ביותר בעולם" של מגזין פורצ'ן במשך ארבע שנים ברציפות. לפני שהצטרף ל-LyondellBasell בשנת 2010, פאטל בילה 20 שנה בחברת Chevron Phillips Chemical Co., שם מילא תפקידים בייצור והוביל מספר עסקים בארה"ב ובאסיה.

"זו זכות להצטרף לסטנדרד תעשיות ולהתבקש להוביל את וו.אר. גרייס בפרק הבא שלה", אמר פאטל. "גרייס היא חברה אייקונית ועסק חזק ביסודו המונע על ידי עובדיה המוכשרים במיוחד. אני מצפה לעבוד עם צוות ההנהגה בגרייס כדי לקחת את החברה לגבהים חדשים".

פאטל יחליף את הדסון לה פורס, שמכהן כמנכ"ל גרייס מאז 2018. תחת הנהגתו של לה פורס, גרייס ביצעה השקעות משמעותיות כדי לספק צמיחה גבוהה יותר בעסקי הזרזים והחומרים שלה. לה פורס ימשיך לכהן כמנכ"ל עד סוף השנה ויצטרף לוועדה המייעצת של סטנדרד בינואר 2022.

"הדסון הוא מנהיג למופת שסייע בבניית גרייס לעסקי הכימיקלים הגלובליים המובילים שהיא היום. אנו מעריכים את המשך שירותו כמנכ"ל עד סוף השנה ונרגשים לקבל אותו לוועדה המייעצת של סטנדרד", אמרו וינטר ומילסטון.

אודות Standard Industries

סטנדרד תעשיות Standard Industries היא חברה תעשייתית גלובלית המוחזקת באופן פרטי הפועלת ביותר מ-80 מדינות עם מעל 15,000 עובדים. המערכת האקולוגית הסטנדרטית משתרעת על מגוון רחב של אחזקות, טכנולוגיות והשקעות – כולל חברות ציבוריות ופרטיות הן משלב מוקדם ועד מאוחר – כמו גם נכסי חומרי בנייה ברמה עולמית ופתרונות סולאריים מהדור הבא. לאורך 140 שנות ההיסטוריה שלה, Standard מינפה את המומחיות והחזון העמוקים שלה בתעשייה כדי ליצור ערך גדול יותר על פני עסקיה, הכוללים כיום את החברות המפעילות GAF, BMI, Siplast, GAF Energy, Schiedel ו- SGI, כמו גם עסקים קשורים40 North , פלטפורמת השקעות בשווי מיליארדי דולרים, 40 North Ventures ו- Winter Properties.

ליצירת קשר:

Media Contacts:

Patrick Ryan
Edelman
610-306-7536
Patrick.Ryan@edelman.com

Josh Hochberg
Edelman
Josh.Hochberg@edelman.com

Beth Kseniak
Standard Industries
917-509-7031
beth.kseniak@standardindustries.com

מקור: Standard Industries

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222391 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222514 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222390 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222357 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222457 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222336 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222603 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222514 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222457 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222603 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222293 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22589 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22587 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22570 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica