חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבוצת נמלי AD וקבוצת CMA CGM מכריזות על הסכם להשקעה של 570 מיליון דולר בטרמינל חדש בנמל ח'ליפה

קבוצת נמלי AD וקבוצת CMA CGMמכריזות על הסכם להשקעה של 570 מיליון דולר בטרמינל חדש בנמל ח'ליפה

*על פי הסכם זיכיון ל-35 שנה, הטרמינל החדיש ייפתח בשנת 2024 עם קיבולת ראשונית של 1.8 מיליון יחידות TEUs

*נמל ח'ליפה הופך למרכז אזורי עבור שלוש מארבע חברות הספנות המובילות בעולם

אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות, 9 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE) :

AD Ports Group, המנחה המובילה באזור של לוגיסטיקה, תעשייה ומסחר, וקבוצת CMA CGM שבסיסה בצרפת, מובילה עולמית בתחום הספנות והלוגיסטיקה, הודיעו על חתימת הסכם זיכיון ל-35 שנה.

על פי תנאי ההסכם, יוקם מסוף חדש בנמל ח'ליפה, יציאת המכולות החצי אוטומטית הראשונה באזור GCC, שתנוהל על ידי מיזם משותף בבעלות חברת הבתCMA CGM מסופי CMA (עם נתח של 70 אחוז) וקבוצת נמלי AD (נתח של 30%). השותפים צפויים להתחייב לפרויקט בכ-570 מיליון דירהם (154 מיליון דולר).

מסוף חדשני המלווה את צמיחת נמל ח'ליפה

עם תחילת הבנייה בשנת 2021, הטרמינל החדש אמור להימסר בשנת 2024 ובשלב 1, אורך המזח הראשוני יהיה של 800 מטר וקיבולת שנתית מוערכת של 1.8 מיליון TEUs. קבוצת נמלי AD תהיה אחראית על פיתוח מגוון רחב של עבודות ותשתיות ימיות תומכות. זה כולל עד 1,200 מטר של קיר מזח, שובר גלים 3,800 מטר, רציף רכבת בנוי לחלוטין, ו- 700,000 מ"ר של חצר מסוף.

הטרמינל יספק ל- CMA CGM מרכז אזורי חדש ויאפשר לקבוצה לפתח את היצע השירותים שלה בין אבו דאבי לדרום אסיה, מערב אסיה, מזרח אפריקה, אירופה והים התיכון וכן המזרח התיכון ותת היבשת ההודית.

עם השקעה גדולה זו, קבוצת CMA CGMדוחפת קדימה עם אסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית שלה כמפעילת מסוף מובילה. הקבוצה מפעילה כיום 49 מסופי נמל ב-27 מדינות באמצעות חברות הבת שלה CMA מסופי טרמינל וטרמינל לינק.

נמל ח'ליפה, מרכז לשלוש מארבע חברות הספנות המובילות בעולם

קבוצת CMA CGM היא השלישית מארבעת גופי הספנות המובילים בעולם שמשלבים כוחות עם המנחה המוביל של אבו דאבי בסחר, לוגיסטיקה ותעשייה. ההסכם מאשר את מעמדו של נמל ח'ליפה כאחד הנמלים הגדולים היחידים בעולם המספקים מרכזים לשלושה מקווי הספנות המובילים בעולם, וכן משמש כחלק אינסטרומנטלי מהסחר הימי העולמי המחבר בין השווקים ממזרח למערב.

CMA CGM, שותף מחויב לכלכלת איחוד האמירויות

מיקומן הגיאוגרפי המרכזי של איחוד האמירויות ואבו דאבי, במרכז נתיבי הסחר הבינלאומיים, מאפשר לקבוצת CMA CGMליישם תוכניות פיתוח אסטרטגיות, לחזק את מעמדה במפרץ ולספק את השירותים הטובים ביותר כדי לענות על צרכי לקוחותיה.

קבוצת CMA CGM, הנמצאת באיחוד האמירויות מזה 15 שנה, מעסיקה כ-450 עובדים ב-10 משרדים כדי לספק ללקוחות את פתרונות השירות הימי והלוגיסטי הטובים ביותר. הקבוצה מחברת את איחוד האמירויות לעולם עם 13 שירותים שבועיים ל-9 נמלים.

יו"ר קבוצת נמלי AD, פאלח מוחמד אל-אחאבי, אמר: "אחד הגורמים המרכזיים שתרמו רבות לצמיחה הכלכלית של אבו דאבי ואיחוד האמירויות היה הסביבה הכלכלית היציבה שלנו בשלה להשקעות זרות. יחד עם אזורים חופשיים תחרותיים ויוזמות מעורבות עסקית המסייעות לעסקים זרים לבסס נוכחות במדינה בקלות, איחוד האמירויות הפכה ליעד השקעה מרכזי בקרב רבים מהשחקנים המובילים בעולם המבקשים להרחיב את תפוצתם למזרח התיכון.

"הסכם ציון דרך זה עם קבוצתCMA CGMהוא דוגמה מצוינת לאותם מאמצים מתמשכים והסכם שיאיץ באופן משמעותי את הסחר ואת התפתחות התעשייה באיחוד האמירויות ומעבר לה".

"בנוסף להגדלת נפחי הסחר דרך הנמל שלנו והעלאת הפיתוח הכלכלי של איחוד האמירויות, אנו צופים כי קיבולת המתקן וקשרי סחר נוספים עם יעדי נמלים בעלי פרופיל גבוה אחרים יניעו השקעה בעסקים מקומיים ובאזורי התעשייה שלנו, יזרזו את הפיתוח של מגזרים מרכזיים כולל ייצור ולוגיסטיקה, ויגדילו את הביקוש לכוח אדם".

"הסכם זה יסייע לנו לממש את שאיפותינו ארוכות הטווח להפוך למפעיל מוביל ב-10 הנמלים, התעשייה והלוגיסטיקה על ידי הרחבת הקיבולת והצמיחה שלנו ברחבי האזור ומעבר לו. בסך הכל, אנו צופים כי בחמש השנים הקרובות המיזם המשותף של מסופי CMA יניע את המשך הפיתוח של אזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KIZAD), ובמקביל יתרום משמעותית לתוצר הלאומי".

קפטן מוחמד ג'ומה אל שמעיסי, מנכ"ל AD Ports Group, אמר: "הוספת מסוף מכולות חדש בנמל ח'ליפה, שינוהל על ידי מיזם משותף שהוקם בשיתוף עם מסופי CMA, פותחת פרק חדש במאמצי הארגון שלנו להפוך למנחה מרכזי של הסחר העולמי, ומעלה את מעמדה של אבו דאבי כמרכז אזורי ובינלאומי לסחר ימי.

"עם הוספתה של חברת ספנות מובילה נוספת בעולם, תהפוך את נמל ח'ליפה למרכז עבור שלוש מארבע חברות הספנות המובילות בעולם. תוספת זו יוצרת הזדמנויות לפתוח נתיבי סחר לשווקים חדשים באירופה, אפריקה, מערב אסיה ודרום אסיה. בבית אנו מצפים לנוכחותו של מסוף קווי הספנות, שיתחבר ישירות למסוף הרכבות הקרוב של נמל ח'ליפה וינצל את שירותיו, כדי להאיץ את זרימות הסחר הנכנסות ויוצאות מאיחוד האמירויות, ובמקביל לעודד את לקוחות קבוצת CMA CGMלשקול הקמת נוכחות באבו דאבי".

רודולף סעדה, יו"ר ומנכ"ל קבוצת CMA CGM, אמר: "הפרויקט השאפתני שאנו משיקים היום באבו דאבי מסמן אבן דרך חשובה באסטרטגיית הפיתוח של CMA CGMבאזור.

טרמינל חדשני זה יתרום לשיפור מעמדו של נמל ח'ליפה כמרכז עולמי מוביל ולהגברת כלכלת האזור, האצת זרימת הסחר לאבו דאבי ומחוצה לה.

זה גם יאפשר לקבוצה שלנו להרחיב את רשת השילוח והלוגיסטיקה שלה באזור, שם אנו רואים פוטנציאל צמיחה רב".

כדי לצפות בסרטון וידאו על ההסכם, בקרו: https://youtu.be/hvW0sgIOonY

אודות AD Ports Group

למידע נוסף, אנא בקרו: adports.ae

 

Twitter @AbuDhabiPorts

LinkedIn: linkedin.com/company/abudhabiports

Instagram: instagram.com/AbuDhabiPorts

Facebook: facebook.com/AbuDhabiPorts

אודות CMA CGM

עקבו אחר CMA CGM Group ב:

https://twitter.com/cmacgm

https://www.linkedin.com/company/cma-cgm

https://www.facebook.com/cmacgm

http://instagram.com/cmacgm/

https://www.youtube.com/channel/UCAMAVVaqikbzeE3znzw6lVQ

*מקןר: AETOSWire

ליצירת קשר:

AD Ports Group
Sana Maadad
sana.maadad@adports.ae
+971506250890

CMA CGM
Media Relations
media@cma-cgm.com

מולטימדיה:

Photo

שיח' ח'אלד בן מוחמד בן זאיד אל נהיאן, חבר מועצת המנהלים של אבו דאבי ויו"ר המשרד המנהל של אבו דאבי, נפגש עם גורמים בקבוצת נמלי AD וקבוצת CMA CGMכדי לחזות בחתימה על הסכם זיכיון ביניהם. (צילום: AETOSWire)

Logo

מקור: AD Ports Group

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222383 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222506 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222382 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222351 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222450 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222327 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222594 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222506 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222450 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222594 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222283 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22587 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22585 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22567 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica