חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ITT מנפיקה תוספת דוח קיימות לשנת 2021; ממשיכה להתקדם בסדרי עדיפויות סביבתיים, חברתיים וממשלתיים

ITT מנפיקה תוספת דוח קיימות לשנת 2021; ממשיכה להתקדם בסדרי עדיפויות סביבתיים, חברתיים וממשלתיים

וייט פליינס, ניו יורק 9 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE) :

ITT Inc. (NYSE: ITT) פרסמה דו"ח קיימות – תוספת 2021, והיא התוספת השנייה שלה לקיימות ITT 2019, הדו"ח המקיף של החברה על התקדמותה לקראת התחייבויות סביבתיות, חברתיות ומשילות (ESG). תוספת זו מפרטת את ההתקדמות של ITT 2020 לשילוב ניהול סביבתי והשפעה חברתית חיובית על כל המבצעים, הצוותים והקהילות. סדרי העדיפויות כוללים בין היתר בריאות ובטיחות, גיוון, שוויון והכלה של כוח העבודה וטביעת הרגל הסביבתית. נקודות עיקריות משנת 2020 כוללות:

*הפחתה של 25 אחוז בפליטת גזי חממה (GHG)

*23 אחוז פחות פסולת שנשלחה למזבלות

*25 אחוז פחות תקריות במקום העבודה

*צלילה של כל התחייבויות אסבסט תלויות ועומדות ועתידיות

"אנו ממשיכים לשלב את שיטות ה-ESG בפעילות היומיומיות שלנו, תוך שמירה על המיקוד שלנו בבריאות האנשים שלנו, העסק שלנו והכספים שלנו", אמר לוקה סווי, מנכ"ל ונשיא. "במה שהייתה שנה מאתגרת במיוחד עבור כולם, הצוות שלנו הפגין את מחויבותו לכך ש-ITT תהפוך את העולם למקום טוב יותר עבור כל בעלי העניין. למרות שאני מרוצה מההתקדמות שלנו עד כה, ברור שיש לנו עוד הרבה מה לעשות במסע שלנו להפוך ל-ITT בר קיימא יותר".

הדו"ח, Sustainability ITT 2021 Supplement, מכסה יוזמות ומידע אחר על פני שלוש שנים עם דגש על תוצאות 2020. הוא משלב מדדי 2020 עבור כל מיקומי ITT גלובליים. מספר קווים מנחים ומסגרות מדידה, כולל אלה שסופקו על ידי מועצת תקני החשבונאות לקיימות (SASB) ו- Global Compact של האו"ם (UNGC), הודיעו על היקף דו"ח זה. למידע נוסף על ההתחייבויות של ITT ליצירת סביבה בת-קיימא ושוויונית יותר, ראו את הדו"ח כאןSustainability ITT 2019.

אודות ITT

ITT היא יצרנית מובילה מגוונת של רכיבים קריטיים מהונדסים ביותר ופתרונות טכנולוגיים מותאמים אישית עבור שוקי האנרגיה, התחבורה והתעשייה. בהתבסס על מורשת החדשנות שלה, ITT משתפת פעולה עם לקוחותיה כדי לספק פתרונות מתמשכים לתעשיות המפתח העומדות בבסיס אורח החיים המודרני שלנו. מטה ITT ממוקם בווייט פליינס, ניו יורק, עם עובדים ביותר מ -35 מדינות ומכירות בכ -125 מדינות. החברה ייצרה הכנסות של 2.5 מיליארד דולר ב-2020. לקבלת מידע נוסף, בקרו www.itt.com.

הצהרות צופות פני עתיד

בדו"ח זה, "ITT", "אנחנו", "שלנו" ו -"אותנו" מתייחסים ל- ITT Inc., תאגיד אינדיאנה וחברות הבת שלו בבעלות מלאה, למעט כפי שצוין אחרת או כמו ההקשר דורש אחרת. בנוסף, דו"ח זה מכיל "הצהרות צופות פני עתיד", שנועדו להיות זכאיות לנמל הבטוח מאחריות שנקבעה על ידי חוק הרפורמה בליטיגציה של ניירות ערך פרטיים משנת 1995. הצהרות צופות פני עתיד אלה אינן עובדות היסטוריות, אלא מייצגות רק אמונה לגבי אירועים עתידיים המבוססים על ציפיות, הערכות, הנחות ותחזיות עדכניות לגבי העסקים שלנו, התוצאות הכספיות העתידיות והתעשייה שבה אנו פועלים, והתפתחויות משפטיות, רגולטוריות וכלכליות אחרות. הצהרות צופות פני עתיד אלה כוללות, בין היתר, התייחסויות להדרכה, תוכניות אסטרטגיות עתידיות והצהרות אחרות המתארות את האסטרטגיה העסקית של החברה, השקפתה, מטרותיה, תוכניותיה, כוונותיה או מטרותיה, וכל דיון בביצועים התפעוליים או הפיננסיים העתידיים שלה.

אנו משתמשים במילים כגון "צפוי", "מעריך", "מצפה", "פרויקט", "מתכוון", "מתכנן", "מאמין", "יעד", "עתיד", "עשוי", "יהיה", "יכול", "צריך", "פוטנציאל", "המשך", "הדרכה" וביטויים דומים אחרים כדי לזהות הצהרות צופות פני עתיד כאלה. הצהרות צופות פני עתיד אינן ודאיות ובמידה מסוימת אינן צפויות וכוללות סיכונים ידועים ולא ידועים, אי-ודאויות וגורמים חשובים אחרים העלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי מאלה המובעות או משתמעות מהצהרות צופות פני עתיד כאלה או מסיקים אותן באופן סביר.

כאשר בכל הצהרה צופה פני עתיד אנו מביעים ציפייה או אמונה לגבי תוצאות או אירועים עתידיים, ציפייה או אמונה כזו מבוססת על תוכניות וציפיות נוכחיות של ההנהלה שלנו, שבאה לידי ביטוי בתום לב ומאמינים שיש להם בסיס סביר. עם זאת, לא ניתן להבטיח כי הציפייה או האמונה תתרחש או כי התוצאות הצפויות יושגו או יושגו. מידע נוסף על גורמים שעלולים לגרום לתוצאות או לאירועים בפועל להיות שונים באופן מהותי מאלה הצפויים נכלל בסעיף גורמי סיכון בדוח השנתי שלנו בטופס 10-K, דוחות רבעוניים בטופס 10-Q ומסמכים אחרים שהוגשו מעת לעת לרשות ניירות ערך.

ההצהרות צופות פני עתיד הכלולות בדוח זה מדברות רק נכון למועד זה. איננו מתחייבים (ומתנערים במפורש מכל מחויבות) לעדכן הצהרות צופות פני עתיד, בין אם בכתב ובין בעל פה, כתוצאה ממידע חדש, אירועים עתידיים או בכל דרך אחרת.

ראו את גרסת המקור באתר businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20210909005090/en/

לפרטים נוספים:

Mark Macaluso
+1 914-641-2064
mark.macaluso@itt.com

מקור: ITT Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222370 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222491 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222369 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222337 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222433 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222314 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222579 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222491 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222433 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222579 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222265 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22583 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22565 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica