חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברות הטכנולוגיה Datamaran ו- Intelex משתפות פעולה כדי לספק פתרון תוכנה מלא של ESG

חברות הטכנולוגיה Datamaran ו- Intelex משתפות פעולה כדי לספק פתרון תוכנה מלא של ESG

מערכת היחסים הבלעדית מאפשרת ללקוחות אינטלקס לנהל את מחזור החיים המלא של אסטרטגיית ה-ESG שלהם, כולל ניתוח חומרים וזיהוי סיכונים

טורונטו, קנדה, 14 בספטמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Intelex Technologies, ULC, ספקית גלובלית מובילה של תוכנה לניהול סביבה, בריאות, בטיחות ואיכות מבוססת ענן (EHSQ), הודיעה היום כי היא נכנסה לשותפות בלעדית למשווקים עם Datamaran®, הפתרון האוטומטי היחיד הזמין להשגת תהליך עסקי מונחה נתונים עבור סיכונים חיצוניים וניתוח חומרים. בשיתוף פעולה, Datamaran ו-Intelex מסייעות ללקוחות להאיץ את היעדים האסטרטגיים והתפעוליים שלהם באמצעות תהליך אוטומטי לחלוטין וממונע נתונים.

ג'סטין מקלהטן, נשיא ומנכ"ל Intelex אמר: "אנו נרגשים מאוד לשתף פעולה עם Datamaran כדי לספק ללקוחותינו את מודיעין ניטור הסיכונים והחומריות המוביל בתעשייה של Datamaran. לצד Datamaran, אנו יכולים להציע ללקוחותינו חוויה מעולה המאפשרת להם להאיץ את טרנספורמציית ה-ESG שלהם על ידי יישום מדעי הנתונים והניתוח הטובים מסוגם".

עם שותפות בלעדית זו של המשווק, לקוחות Intelex ישתמשו ב- Datamaran כדי לזהות, לפקח ולקבל תובנות לגבי בעיות עסקיות וחברתיות מתפתחות עם תהליך סיכון וחומריות דינמי. השותפות מספקת לארגונים יכולות ניטור סיכונים וחומריות ייחודיות, לרבות Datamaran למנהלים, פתרון מקיף שיבטיח כי מערך הסיכונים החומריים המלא ביותר ייתפס במדויק לניהול סיכונים, יועבר בשקיפות בגילויים שנתיים וידווח בעקביות לדירקטוריון.

תוך שיקוף הגישה של Intelex עצמה לאספקת פתרונות מדרגיים התואמים לדרישות ה-ESG של הלקוחות, השותפות ב- Datamaran מציעה ללקוחות את הגמישות הדרושה להם כדי להשיג את היעדים האסטרטגיים שלהם. עם Intelex ו- Datamaran יחד, ארגונים יכולים לנהל ולנטר בצורה חלקה את יוזמות ה- ESG, הדיווח והאסטרטגיה שלהם.

חברות ברחבי העולם משתמשות בגישה מבוססת הראיות של Datamaran כדי ליידע את תהליכי החומריות, ניהול הסיכונים, הפיקוח והדיווח של הדירקטוריון. גישה זו מאפשרת להם להקדים את העקומה, מול המתחרים ובראש המשחק שלהם. עבור מקרה שימוש בפועל, אינך צריך לחפש רחוק יותר מ- Fortive, חברת האם של Intelex.

פיט אנדרווד, סגן נשיא בכיר והיועץ הכללי של Fortive מסביר: "Datamaran צופה ללא הרף עונה על הצרכים שלנו, ככל שתהליכי ה- ESG וניהול הסיכונים שלנו מתפתחים ומבשילים. הפלטפורמה מאפשרת ראייה ברורה של סוגיות קריטיות לעסקים בנוף המשתנה ללא הרף"

עם Datamaran ו- Intelex, ההנהלה הבכירה מעבירה מידע בזמן ורלוונטי לדירקטוריון, מעבירה חומריות מתרגיל תפעולי לתהליך אסטרטגי ומנטרת מגמות מתפתחות. באמצעות בינוי מלאכותי (AI), הטכנולוגיה המוגנת בפטנט של Datamaran מזהה ומנטרת יותר מ-400 גורמי סיכון חיצוניים – כולל ESG, חדשנות וטכנולוגיה וסוגיות גיאופוליטיות – באופן שוטף על-ידי סריקת סביבות הגילוי הרגולטוריות, המדיה והתאגידיות. זוהי פלטפורמת ניתוח התוכנה היחידה הזמינה לשיפור ניהול הסיכונים, הדיווח השנתי ופיקוח הדירקטוריון על סיכונים והזדמנויות חיצוניים.

"בשבע השנים האחרונות, חברות שבב כחול בחרו ב- Datamaranכדי לשפר ברצינות את האופן שבו הם הולכים על ESG", אמרה מרג'לה לקורט-עלמה, מנכ"ל ומייסדת שותפה של Datamaran. "עם Intelex, אנחנו נרגשים להגיע לקבוצה גדולה עוד יותר של חברות. כספקית תוכנה עם מומחיות עמוקה ב- EHS, Intelex מבינה כי ESG שולטת כעת בשוק התאגידי. פתרון תוכנת ה-ESG המלאה שלנו מאפשר לחברות להעביר במהירות קיימות מפרויקט לתהליך".

אודות Datamaran

Datamaran היא פלטפורמת ניתוח התוכנה היחידה בעולם המזהה ומנטרת סיכונים חיצוניים, כולל ESG. היא מוכרת על ידי חברות שבב כחול ושותפי צמרת, ומביאה תהליך עסקי מונחה נתונים לניתוח סיכונים וחומריות חיצוניים. בבית – בכל עת. הטכנולוגיה המוגנת בפטנט של Datamaran מציעה ניתוח בזמן אמת על סיכונים אסטרטגיים, רגולטוריים ומוניטין, ספציפיים לשרשרת העסקים והערך שלך.

אודות Intelex Technologies

Intelex Technologies, ULC היא מובילה עולמית בתחום איכות הסביבה, הבריאות, הבטיחות ואיכות (EHSQ). מאז 1992, עובדי Intelex ברחבי העולם מחויבים לחדש ולאפשר לארגונים לשלוח את עובדיהם הביתה בבטחה מדי יום, ולהשאיר מאחוריהם עולם בר קיימא יותר לדורות הבאים, ולנהל איכות כך שרק המוצרים הבטוחים והאיכותיים ביותר יגיעו לשוק.

הפלטפורמה והיישומים המדרגיים ומבוססי האינטרנט של Intelex סייעו ללקוחות בכל התעשיות לשפר את הביצועים העסקיים, לצמצם את הסיכון ברחבי הארגון ולהבטיח עמידה מתמשכת בתקנים המקובלים בעולם (למשל ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001) ו- OSHAS 18001) ולדרישות רגולטוריות. כמעט 1,400 לקוחות ב-195 מדינות סומכים על Intelex שתפעיל את יוזמות EHSQ שלהם.

המטה שלה בטורונטו עם משרדים ועובדים אזוריים ברחבי העולם, Intelex הפכה לחברה מדעית תעשייתית בשנת 2019. בשנת 2020 רכשה Intelex את ehsAI, ספקית של פתרון אוטומציה לתאימות בגל הבא המבוסס על SaaS, הממנף אלגוריתמים של בינה מלאכותית ולמידת מכונה. לקבלת מידע נוסף אודות Intelex, בקרו באתר www.intelex.com.

לפרטים נוספים:

Sandy Smith

Intelex Technologies, ULC

216-375-0484

sandy.smith@intelex.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 



תגיות המאמר: נוי תקשורת, GLOBE NEWSWIRE


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222366 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222489 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222366 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222335 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222431 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222311 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222576 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222489 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222431 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222576 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222261 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22583 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22564 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica