חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיליקן רוכשת את אנקפסיס

מיליקן רוכשת את אנקפסיס

ספרטנבורג, צפון קרוליינה, 18 באוקטובר 2021, (BUSINESS WIRE):

Milliken & Company ("מיליקן"), יצרנית גלובלית מגוונת עם יותר ממאה וחצי שנים של מומחיות מדעית בחומרים, רכשה באופן רשמי אתEncapsys, LLC("אנקפסיס"), מובילה עולמית בטכנולוגיות כימוס, מקבוצת Cypress Performance Group LLC("Cypress"). העסקה נסגרה רשמית ב-18 באוקטובר 2021.

"הזזת המחט על קיימות דורשת חשיבה גדולה ושיתופי פעולה רבי עוצמה. אנו נרגשים לקבל בברכה את אנקפסיס למיליקן", אמר הלסי קוק, נשיא ומנכ"ל חברת מיליקן. "המומחיות של Encapsys בשילוב עם היכולת שלנו להרחבה יניעו את המאמצים שלנו לספק חידושים בני קיימא עבור הלקוחות שלנו".

"אנקפסיס מביאה שילוב ייחודי של חדשנות, מדע וטכנולוגיה לצוות מיליקן", מוסיפה סינדי בויטר, סגנית נשיא בכירה ומנכ"לית העסקים הכימיים של מיליקן. "שיפור סל הכימיקלים המיוחדים שלנו עם תפוצה גלובלית, רכישה זו תאיץ פתרונות בני קיימא עבור השווקים והלקוחות שאנו משרתים".

ככל שאנקפסיס תשתלב במיליקן, הפעילות היומיומית תימשך ללא הפרעה, כולל קשרים עם ספקים ולקוחות קיימים.

Encapsys, שבסיסה באפלטון, ויסקונסין, מובילה בטכנולוגיות כימוס, אשר מציבות קליפה פולימרית אחידה סביב חומר ליבה ברמת המיקרון כדי ליצור כמוסות. טכנולוגיות כימוס נמצאות ביישומים בתעשיות שונות ומסייע לחברות להשיג מוצרים בני קיימא יותר על ידי קידום צריכה אחראית ואספקה יעילה של חומרים פעילים.

"עמיתי Encapsys נרגשים להיות חברים בצוות מיליקן ולקבל בברכה ארגון ברמה עולמית לצפון מזרח ויסקונסין", אמרה מרי גוגנס, נשיאת אנקפסיס. "התרבות והערכים שלנו מתאימים באופן מושלם, ואנו מצפים למנף את היכולות הגלובליות של מיליקן כדי להאיץ את החדשנות והצמיחה".

את מיליקן ייצגו היועץ המשפטי ג'ונס דיי והיועצים הפיננסיים ג'יי.פי מורגן ניירות ערך LLC. BofA Securities, Inc ו- Credit Suisse Securities (USA) LLCשימשו כיועצים פיננסיים, ו- Morgan, Lewis & Bockius LLP שימשו כיועצים משפטיים של חברת Encapsys.

אודות מיליקן

המומחית העולמית במדע החומרים Milliken & Company מספקת את פריצות הדרך של המחר היום. ממולקולות מובילות בתעשייה ועד לחידושים בני קיימא, מיליקן יוצרת מוצרים שמשפרים את חייהם של אנשים ומספקים פתרונות ללקוחות ולקהילות שלה. בהסתמך על אלפי פטנטים ותיק עם יישומים בכל עסקי הטקסטיל, חומרי הריצוף, כימיקלים מיוחדים ובריאות, החברה רותמת תחושה משותפת של יושרה ומצוינות כדי להשפיע באופן חיובי על העולם במשך דורות. למידע נוסף על המוחות הסקרניים והפתרונות מלאי ההשראה של מיליקן: milliken.com ובפייסבוק, באינסטגרם, בלינקדאין ובטוויטר.

אודות Encapsys

Encapsys, שבסיסה באפלטון, ויסקונסין, היא חדשנית מוכרת בעולם בתחום טכנולוגיות הכימוס. Encapsys היא ממציאת הפטנט של טכנולוגיות כימוס, מיקרו קפסולה, ומספקת פתרונות חדשניים לשותפים בטיפול ביתי, טיפול אישי, חקלאות, טקסטיל, מצעים ונייר ללא פחמן במשך למעלה מ -65 שנה. למידע נוסף על אנקפסיס, בקרו www.encapsys.com.

אודות The Cypress Performance Group LLC

אנקפסיס נמצאת בבעלות מאז 2015 על ידי The Cypress Performance Group. Cypress היא חברת אחזקות שנוסדה על ידי ג'ורג' שרמן המתמקדת בעסקי ייצור בעלי ערך מוסף או שירותים תעשייתיים.Cypress מסייעת לחברות ליישם את התוכנית האסטרטגית שלהן באמצעות המערכת העסקית שלה כדי להתמקד בצמיחה וביעילות תפעולית תוך פיתוח פרקטיקות מובילות בתעשייה לשיפור חוויית הלקוח ולספק ערך לבעלי המניות.

תמונות/גלריית מולטימדיה זמינים כאן:

https://www.businesswire.com/news/home/52510968/en

אנשי קשר

Betsy Sikma, Milliken
betsy.sikma@milliken.com
864.909.7908

מקור: Milliken & Company

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222388 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222512 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222387 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222355 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222455 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222333 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222600 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222512 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222455 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222600 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222290 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22588 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22585 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22568 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica