חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסתבר שהזינוק בהרשמה לבית הספר לעסקים אינו אופנה חולפת, ומשמר את הצמיחה של שנת 2020

מסתבר שהזינוק בהרשמה לבית הספר לעסקים אינו אופנה חולפת, ומשמר את הצמיחה של שנת 2020

סקר מעלה חזרה של סטודנטים זרים בעוד נשים ופלחי אוכלוסייה אמריקנית הסובלים מתת-ייצוג נרשמים בהמוניהם למסלולי לימוד מלאים לתואר שני במנהל עסקים

רסטון, וירג'יניה, 17 בנובמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC™), ארגון עולמי של בתי ספר מובילים לתארים מתקדמים בעסקים, פרסמה היום את סקר מגמות היישומים השנתי הצפוי שלה לשנת 2021. הסקר שנערך בקרב קרוב לאלף תוכניות לתואר שני במנהל עסקים ולעסקים מצא כי בשנת 2021 גדל היקף הבקשות לתוכניות לתארים מתקדמים בבתי ספר למנהל עסקים ב-0.4% לעומת השנה הקודמת, מה ששמר על הביקוש הגבוה מאז תחילת מגפה עולמית ב-2020, כאשר בתי ספר לעסקים ברחבי העולם ראו היקף גבוה במיוחד של פניות בשל אי הוודאות הכלכלית.

"המועמדים חיפשו אפשרויות חלופיות לקריירה במהלך המיתון שנכפה בשל מגפת הקורונה ובתי הספר לעסקים הציעו נהלי קבלה גמישים יותר, אשר הובילו לנסיקה בשיעורי ההרשמה בשנה שעברה." כך אמר סאנגיט צ'ופלה, נשיא ומנכ"ל מועצת הקבלה למסלולי עסקים לתארים מתקדמים (GMAC). "השאלה הייתה האם היה מדובר באירוע בר חלוף, אשר נגרם כתוצאה מהמגפה, או תחילתו של גידול בהרשמות. בהקשר זה, מחזור ההרשמה לשנת 2021 מצביע על כך שהזינוק בביקוש ללימודי עסקים לתארים מתקדמים אינו אופנה חולפת, אלא בעל כוח להתבסס ולהמשיך גם אחרי שנת 2020".

ממצאים מרכזיים

חזרה ללימודים מצד סטודנטים זרים בבתי הספר המובילים לעסקים

לאחר שנים של מדיניות הגירה מחמירות בחלקים מסוימים בעולם, ולאחר חודשים של הגבלת תיירות עולמית בעקבות מגפת הקורונה, הביקוש שנעצרו ללימודי עסקים לתארים מתקדמים מצד סטודנטים זרים בלטו בנתוני שנה זו. השינוי המוחלט משנה לשנה, המשוקלל במסגרת שיעורי ההרשמה בקרב מועמדים זרים – מועמדים בעלי אזרחות שונה מזו של ארץ הלימוד, מצביע על עליה של 4.1 אחוזים, לעומת ירידה של 3.8 אחוזים בקרב מועמדים מקומיים, אשר מחזיקים באזרחות המדינה בה מוצע מסלול הלימוד. יותר מסלולי לימוד באירופה, בארצות הברית ובבריטניה דיווחו על ירידה בשיעור ההרשמה בקרב מועמדים מקומיים, בהשוואה בין האזורים.

הבדל זה בשיעורי ההרשמה בין זרים לבין מקומיים בולט במיוחד במסלולי לימודים מלאים לתואר שני במנהל עסקים (MBA) 42% בקרב בתי הספר המובילים לעסקים. חלקם של מסלולי תואר שני במנהל עסקים לשנתיים, המצביעים על עליה בהרשמה בקרב מועמדים זרים, הוכפל מ-28% בשנת 2019, ל-57% לשנת 2021. יתר על כן, מסלולי לימוד בארצות הברית, המדורגים בין 50 המובילים על פיUS News & World Report, העידו על הכפלת שיעורי ההרשמה בקרב מועמדים זרים (73%) לעומת מועמדים מקומיים (36%)

"הלימוד בבית הספר לעסקים הינו חווייתי ומתבסס ברובו על אינטראקציה, שיח ורשתות של קבוצות סטודנטים ובוגרים. הדבר אינו מתאפשר ללא מגוון של השקפות ורקעים", אמרה קייטי מונטגומרי, סגנית הדיקן ללימודי תואר בINSEAD- וחברת ועד GMAC. "עם חזרתה ההדרגתית של המוביליות בקרב הסטודנטים, המגוון שבא עמה אל כיתת הלימוד רק יתרום לחיי הקמפוס ויעשיר אותם".

נשים, מיעוטים בעלי תת-ייצוג בארצות הברית חוזרים ללימודי מנהל עסקים פרונטליים ומלאים

מסלולי לימוד מלאים למנהל עסקים ממשיכים להוות מוקד משיכה בשנת 2021. מחצית משנה א' במסלול המלא ללימודי מנהל עסקים (52%) ומשנה ב' באותו המסלול (56%) מדווחים על עליה בהרשמה בשנת 2021, יותר מכל המסלולים, בהם שיעור ההרשמה הממוצע עומד על 41%. להבדיל, מסלולי מנהל עסקים מקצועיים, כגון לימודי מנהל עסקים במשרה חלקית, מנהל עסקים למנהלים ומסלולים מקוונים ללימוד מנהל עסקים – אלו הנותנים מענה לצרכיהם של אנשי מקצוע עובדים, הגיעו לרמה הנמוכה ביותר מאז שנת 2017 בתוך הדיווח על עליה בשיעורי ההרשמה.

נתוני ההרשמה לשנה זו אף מצביעים על כך שברמה העולמית, מועמדות היוצאות מצללי המגפה מתמקדות שוב בשאיפותיהם בנוגע לקריירה, כאשר שלושה מתוך חמישה (60%) מסלולי MBA בני שנתיים, אשר מדווחים על עליה בשיעורי ההרשמה של נשים, לעומת שניים מתוך חמישה (43%) מסלולים המדווחים על עליה בשיעורי רישום מועמדים. לעומת זאת, חלק קטן הרבה יותר של מסלולי לימוד MBA (42%) דיווחו על עליה ברישום מצד מועמדות, דבר המצביע על העדפתן של נשים לשוב ללמידה פרונטלית ומלאה.

בארצות הברית, נשים ומיעוטים הנמצאים בתת-ייצוג דיווחו על רצון דומה ללמוד בקמפוס. מספר גדול יותר של מסלולי MBA מלאים, הנמשכים שנתיים דיווחו על עליה בקרב נשים ומיעוטים בעלי תת-ייצוג בשנת 2021 (56%), בהשוואה לשנת 2019, טרום המגפה (37%), או למסלול המקוון (30%). נקודה ראויה לציון אף יותר היא שנרשמה עליה מרשימה ברישום בקרב מועמדות המשתייכות למיעוטים בתת-ייצוג משנת 2019 (38%) ועד שנת 2021 (60%) מתוך סך כל הנרשמים למסלול MBA מלא, שנמשך שנתיים.

אודות הדו"ח

סקר מגמות היישומים השנתי של GMAC מתמקד בביקוש העולמי ללימודי ניהול לתארים מתקדמים ומנתח הבדלים לפי תוכניות ואזורים לעונת הקבלה 2020-2021 (מחזור נכנס של 2021). נתוני סקר זה נאספו בין ה-8 ביולי ל-23 באוגוסט 2021, וזכו לתגובות מ-967 תוכניות ב-269 בתי ספר למינהל עסקים ברחבי העולם. זו השנה ה-23 שהסקר נערך, מה שתורם להבנה רבה יותר של ערך התארים העסקיים לתארים מתקדמים ומגמות גלובליות ואזוריות. פרטים נוספים על הדו"ח המלא, וסדרות מחקר אחרות שהופקו על ידי GMAC, זמינים gmac.com/research.

אודות GMAC

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC™) היא ארגון מכוון משימה של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים מכל העולם. GMAC שנוסד ב-1953 יוצר פתרונות וחוויות שמאפשרים לבתי ספר למינהל עסקים ולמועמדים לגלות, להעריך ולהתחבר אלה עם אלה טוב יותר.

GMAC™ מספקת מחקר ברמה עולמית, כנסים של הענף, כלי גיוס והערכות לענף לימודי הניהול למוסמכים, וגם כלים, משאבים, אירועים ושירותים שעוזרים להדריך מועמדים במסע ההשכלה הגבוהה שלהם. הבחינה Graduate Management Admission Test™ (GMAT™) שבבעלות וניהול GMAC היא ההערכה לבתי ספר למינהל עסקים למוסמכים שנעשה בה השימוש הרחב ביותר.

יותר מ-12 מיליון מועמדים ללימודים של מנהל העסקים או MBA ביקרו באתר של GMAC mba.com -כדי לבחון אפשרויות לבחירת בית ספר לעסקים, להתכונן ולהירשם למבחנים, ולקבל ייעוץ על תהליך הקבלה לתוכניות MBA ומאסטר עסקי. BusinessBecauseו-The MBA Tour הן חברות בנות של GMAC™, ארגון גלובלי עם משרדים בסין, הודו, בריטניה וארצות הברית.

למידע נוסף על עבודתנו בקרו www.gmac.com

ליצירת קשר:

Teresa Hsu
Sr. Manager, Media Relations
202-390-4180 (mobile)
thsu@gmac.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 



תגיות המאמר: נוי תקשורת, GLOBE NEWSWIRE


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222370 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222491 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222369 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222337 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222433 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222314 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222578 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222491 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222433 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222578 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222265 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22583 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22565 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica