חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

WEA, מקדמת יזמות הנשים חברה אל התחרות להעצמת יזמות נשים מטעם המטרות לפיתוח קיימות של האו"ם

WEA, מקדמת יזמות הנשים חברה אל התחרות להעצמת יזמות נשים מטעם המטרות לפיתוח קיימות של האו"ם על מנת להגדיל את השפעת הפיתוח בקרב יזמיות

אתגר העצמת יזמיות, תוכנית המנוהלת בשיתוף על ידי וייטאל ווייסס ומעבדת עתיד העולם באוניברסיטת אריזונה הוא תחרות הראשונה מסוגה לנשים העוסקות ביזמות חברתית

ניו יורק, 20 בנובמבר 2021, (BUSINESS WIRE):

WEA, מאיץ יזמות הנשים, רב-שותפות אסטרטגית המאגדת חמש סוכנויות או"ם ואת חברת מרי קיי בע"מ, מתוך תמיכה בשבוע היזמות העולמי שחל בשבוע שעבר, וביום היזמיות, הכריזו על שותפות עם התחרות "העצמת יזמיות: אתגר מטרות פיתוח הקיימות של האו"ם" ("התחרות"), תחרות ראשונה מסוגה המיועדת לנשים העוסקות ביזמות חברתית ברחבי העולם.

WEA נועדה להגדיל את השפעת פיתוח יזמות נשים לטובת מטרות פיתוח היזמות של האו"ם. זאת, תוך יצירת אקוסיסטם מאפשר עבור יזמיות, אשר מטפח צמיחה, קיימות וחוסן. על שותפי WEA מטעם האו"ם נמנים ארגון העבודה הבינלאומי (ILO), מרכז המסחר העולמי (ITC), UNCG (גלובל קומפקט), תכנית הפיתוח של האו"ם (UNDP) ונשות האו"ם.

WE Empower UN SDG Challengeהינה תחרות עולמית לעסקים, אשר מיועדת ליזמיות המקדמות את מטרות פיתוח הקיימות של האו"ם, ומעניקות השראה לקהילות שלמות לפעול על מנת ליצור את העולם שהן רוצות, עד שנת 2030. אתגר ה- SDG של האו"ם מכבד יזמיות אשר מקדמות את מטרות פיתוח הקיימות באמצעות העסקים שהן מנהלות. ההזדמנות מעניקה הכרה לעבודתן החדשנית, מעוררת מודעות לגבי התרומה בעלת הערך שיזמיות עשויות לתרום למען מטירות פיתוח הקיימות ומעניקה לזוכות סדנאות המכשירות אותן לחיזוק ולביסוס יכולות, לצד קשרים עם מומחים עסקיים מרחבי העולם.

תכנית זו מעלה על נס וממחישה את התרומות המשמעותיות שעשויות להיות ליזמיות ולמנהיגות עסקיות בהשגת מטרות פיתוח הקיימות ובפתרון האתגרים הגדולים ביותר בעולם. התחרות מובלת בשיתוף על ידי וייטאל ווייס ועל ידי ג'ולי אן ריגלי גלובל מעבדת עתיד באוניברסיטת אריזונה, ונתמכת על ידי שותפים כגון בנק מונטריאול, דיאן פון פירסטנברג, אוסף 5G, GroYourBiz, הגן הבוטני הטרופי בהוואי, מרי קיי בע"מ, בית הספר לעסקים ע"ש סעיד של אוניברסיטת אוקספורד, פרוקטר וגמבל, סיילספורס, קרן האו"ם והבנק העולמי.

"אתגר ה-SDG העצמה של WE מציג בעוצמה נשים יזמיות כמודלים אידיאליים לחיקוי המדגימים ביצועים עסקיים, חברתיים וסביבתיים חיוביים", אמרה דבורה גיבינס, מנהלת התפעול הראשית בחברת Mary Kay. "מאיץ היזמות לנשים מתכבד לשתף פעולה עם WE Empower, קונסורציום של יותר מ-70 שותפים המאחדים כוחות להשפעה כפולה עוד יותר".

"אנו נרגשים לציין את השותפות שלנו עם WEA, אשר נוסדה בשיתוף על ידי WE, השותפה המובילה, ועל ידי מרי קיי בע"מ," כך אמרה אמנדה אליס, מג'ולי אן ריגלי גלובל מעבדת עתיד מאוניברסיטת אריזונה, ויו"ר משותפת לתחרות. "נשים יזמיות הינן פתרונות בעלות ערך רב עבורSDGs של האו"ם וסדר היום העולמי של 2030, ו- WEA פותחת חבילה של כלי תמיכה בעלי ערך כדי לעור להגביר את ההשפעה החיובית".

ברמה העולמית, נשים כבר מהוות שליש מכלל בעלי העסקים, ובעלות תרומה כלכלית וחברתית מכרעת, חרף המחסומים המערכתיים העומדים בפניהם. רק חמישה אחוז מהמדינות פועלות למען חקיקה לטובת שוויון מגדרי מלא, דבר ההופך את כלי התמיכה הניתנים על ידי WEA חשובים אף יותר. ביוני 2021, WEA הצטרפה אל הפורום לשוויון דורי בפריס, וכן לקואליציית הפעולה למען צדק כלכלי וזכויות, ואף התחייבה להעצים חמש מיליון יזמיות ברחבי העולם עד שנת 2030, וזאת בכדי להאיץ את ההתקדמות לקראת שוויון מגדרי.

באספה הכללית של האו"ם (UNGA 76), WEA הכריזה על השקת סדרת יוזמות בעלות השפעה ומוצרי ידע, כולם מעוצבים סביב סוגיית המגדר. עבודת ההשפעה של WEA כוללת כלים והכשרה בתחום חיזוק היכולת הדיגיטלית, יזמות ומחקר מדיניות, לצד סנגור והכשרה בתחום מיקור רגיש מגדר. באוקטובר, WEA הכריזה גם על שותפות המהווה אבן דרך עם רשת נשות העסקים של חבר העמים הבריטי (CBWN), המכוונת לקידום יזמות נשים ב-54 ממדינות של חבר העמים.

אודות the Women’s Entrepreneurship Accelerator

ארגון WEA ((The Women’s Entrepreneurship Accelerator הינו יוזמה רבת שותפים המקדמת יזמות נשים. ארגון זה נוסד בעת העצרת הכללית של האו"ם מס. 74, על ידי חמש סוכנויות: ארגון העבודה הבינלאומי (ILO), מרכז המסחר הבינלאומי (ITC), יוזמת גלובל קומפקט של האו"ם (UNGC), תכנית הפיתוח של האו"ם (UNDP), נשות האו"ם ומרי קיי בע"מ, על מנת להעצים חמש מיליון יזמיות עד שנת 2030.

מטרת העל של יוזמה זו היא למקסם את השפעת פיתוח יזמות נשים בהשגת מטרות פיתוח בנות-קיימא, תוך יצירת אקוסיסטם מאפשר עבור יזמיות ברחבי העולם. ארגון WEA ממחיש את כוח השינוי הטמון בשיתוף גופים רבים, בעוצמה ייחודית, במטרה לרתום את הפוטנציאל הטמון בידי היזמיות.

לקבלת מידע נוסף: we-accelerate. עקבו אחרינו: טוויטר: ((@We_Accelerator, אינסטגרם (@we_accelerator), פייסבוק (@womensentrepreneurshipaccelerator), לינקדאין (@womensentrepreneurshipaccelerator)

אודות WE Empower UN SDG Challenge

אתגר ה-SDG של האו"ם הוא התחרות העולמית הראשונה מסוגה ליזמיות חברתיות, אשר מקדמות מטרות פיתוח קיימות ומעניקות השראה לקהילות שלמות לפעול ליצירת העולם שאנו רוצים, עד שנת 2030. התחרות מציינת מנהיגות חדשניות מכל העולם, אשר מקדמות את מטרות פיתוח הקיימות באמצעות התנהלות עסקית ברת-קיימא ומתן השראה לאחרים לעשות כמותן. ההזדמנות מעניקה הכרה לעבודתן החדשנית ומעניקה לזוכות סדנאות הכשרה בנושא חיזוק יכולות, כמו גם הזדמנות להתחבר לרשת עולמית שאין שניה לה, על מנת לקדם את המיזמים שלהן. תכנית זו מעצימה את התרומה המשמעותית של יזמיות ומנהיגות עסקיות שיש ליזמיות ולמנהיגות עסקיות לטובת פיתוח מטרות הקיימות ולטובת פתרון האתגרים הגדולים ביותר עמם העולם מתמודד.

אודות Vital Voices Global Partnership

השותפות העולמית Vital Voicesהינה עמותה בינלאומית המאתרת וחוברת אל נשים יצירתיות ואמיצות ברחבי העולם. וייטאל ווייסס מחפשת ברחבי העולם אחר מנהיגות בעלות חזון נועז לשינוי, ולאחר מכן עובדת עמן כדי להפוך את החזון למציאות. אנו מקדמי השקעות ויוזמות, המספקים למנהיגות כלים לחיזוק יכולות, הכשרות במיומנויות שונות, מענקים, גישה לרשת קבוצת השוות, חונכות, ניראות, הכרה והכוונה להאצת שינוי ברמה העולמית. במשך למעלה מ-20 שנה, וייטאל ווייסס השקיעה ביותר מ-18,000 מנהיגות מ-182 מדינות ואזורים, אשר מצידן המשיכו לחולל שינוי, המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. וייטאל ווייסס עובדת עם נשים המקדמות הזדמנות כלכלית, מגבירות מעורבות מדינית וציבורית, שמות קץ לאלימות מבוססת-מגדר ומקדמות זכויות אדם מתוך אחוה ייחודית, השקעות מותאמות אישית ושותפויות משמעותיות, אשר נמשכות חיים שלמים. וייטאל ווייסס מחברת נשים הפותרות בעיות למען הקהילות שלהן ומציידת אותן בכלים הנחוצים להן בכדי לעורר שינוי עולמי חיובי ולהאיץ התקדמות משותפת למען הכלל. בקרו באתר www.vitalvoices.org כדי ללמוד עוד

אודות Julie Ann Wrigley Global Futures Laboratory at ASU

המעבדה לחוזים עתידיים גלובליים ע"ש ג'ולי אן ריגלי באוניברסיטת אריזונה מייצגת את האמונה הבוערת כי ביכולתנו וגם מחובתנו להרים תרומה משמעותית על מנת להבטיח כוכב הראוי ליישוב בעתיד, שבו רווחה הינה ברת-השגה. מעבדת העתיד העולמית היא המעבדה הראשונה בעולם המקדישה את פועלה לבריאות כוכב הלכת שלנו ויושביו. מעבדה זו מושתתת על המומחיות המעמיקה של אוניברסיטת אריזונה וממנפת רשת שותפים רחבה לטובת חליפין מתמשך ונרחב בין כל תחומי הידע, על מנת לתת מענה לאתגרים החברתיים, הכלכליים והמדעיים המורכבים, שהם תולדה של איומי ההווה והעתיד בשל הגרעת הסביבה. פלטפורמה זו מקימה מטה עולמי חדש למען קשת רחבה של מדענים, חוקרים וממציאים, ומניחה את היסודות אשר יאפשרו לצפות ולהיענות לאתגרים הקיימים ואלו שעולים, כמו גם לתיעול חדשנות על מנת לעצב ולכוון את עתידנו באופן ממוקד ומכוון. למידע נוסף בקרו באתר globalfutures.asu.edu.


גלריית תמונות / מולטימדיה זמינים כאן:

https://www.businesswire.com/news/home/52535840/en

ליצירת קשר:

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
(+1) 972.687.5332 or media@mkcorp.com

מקור: Women’s Entrepreneurship Accelerator

מולטימדיה: