חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Wemade מבשרת על אירוע MIR4 מיוחד לראש השנה העולמי

Wemade מבשרת על אירוע MIR4 מיוחד לראש השנה העולמי

אירוע השנה החדשה העולמית ל-2022 מתחיל ב-14 בדצמבר

סאול, דרום קוריאה, 14 בדצמבר 2021, (BUSINESS WIRE):

Wemade מתרגשת להודיע למעריצי משחקים התפקידים ההמוני המקוון MIR4 שהיא חוגגת את השנה החדשה עם אירוע מיוחד. האירוע יתחיל ב-14 בדצמבר וימשיך אל תוך 2022. פתיחת אזור חדש בשם Phantasia, עדכוני תוכן חדשים עבור Boss Raid והשקת גרסאות NFT של חלק מהדמויות הם אירועים שיתרחשו שבוע לאחר מכן, ב-21 בדצמבר.

לאורך כל האירוע, שיימשך ארבעה שבועות, השחקנים יוכלו לקבל שפע של תגמולים מיוחדים, כולל: Epic Challenge Incense Burner Box, Socks of Wishes (המכילים כרטיסיMagic Square, וכרטיסי Secret Peak), ו-Cordials שניתן לצרוך כדי לתמוך בצמיחה של דמות. כמו כן, יתקיים אירוע ציד שיימשך שבועיים, החל ב-28 בדצמבר. שחקנים יוכלו להשיג Wish Letters בציד מפלצות ביבשת MIR ולהחליף אותם עם דמויות בעיר כדי לקבל Enhancement Stones שונות ו-Blue Dragon Statues.

ההשקה של Phantasia תחשוף אזור חדש לחלוטין ביבשת MIR. הרחבה חדשה זו תחשוף שטחים כמו כגון: Phantasia Desert, Ant Hole, Sabuk Province ואת Sabuk Castle Underground Jail. השחקנים יוכלו ליהנות מכמות עצומה של משימות, הרפתקאות ובקשות שנוספו לאחרונה. MIR4 גם יגדיל את מגבלת הרמה המרבית ל-130 כחלק מעדכון זה. הרמות המרביות של המבנים הניתנים לכיבוש יוגדלו ל-17 כאשר Tower of Conquest יגיע לרמה 17, השחקנים יהיו זכאים להגיע לרמה המקסימלית 130 עבור הדמויות שלהם.

כן יוצגו עדכוני תוכן אחרים שיאפשרו צמיחה נוספת של הדמות:

· דרגת החוקה המקסימלית תגדל לרמה 13

· שלושה כוחות פנימיים ייפתחו (Violet Mist Art, Northern Profound Art ו-Toad Stance)

· תתווסף תעלומה חדשה, Bok Yangjeo

עדכוני תוכן נוספים עבור שחקנים ברמה גבוהה יכללו:

· Boss Raid בשם Forsaken King

· Boss Raid בשם Crimson Dragon Nest

· משלחת שבטית בשם Blue Thunder Jade Palace

ה-21 בדצמבר גם יהיה היום בו תושק בורסת NFT חדשה בה ניתן יהיה לסחור בדמויות. שחקנים יוכלו לחתום דמויות שמעל רמה 60 ובעלות ציון כוח של 100,000 או יותר, ולהחליף אותן עם שחקנים אחרים כ-NFT. שחקנים יזכו להכרה בבעלות על הדמויות שלהם, שעבור הדירוג והרמה שלהן הם עבדו כל כך קשה, ויוכלו לבצע עסקאות שחקן-לשחקן באמצעות מערכת עסקאות בטוחה ומאובטחת בבורסת ה-NFT.

תמונות / גלריית מולטימדיה זמינים:

https://www.businesswire.com/news/home/52549156/en

ליצירת קשר:

Wemade Co., Ltd. (112040: KOSDAQ)
Yeonghyun Lee, PR Manager
yeonghyun@wemade.com

מולטימדיה:

Photo

Wemade חוגגים את השנה החדשה עם אירוע מיוחד שיתחיל ב-14 בדצמבר וימשיך ב-2022 עבור מעריצי MIR4. הפתיחה של אזור חדש, Phantasia, ועדכוני תוכן חדשים עבור Boss Raid וההשקה של NFT עבור דמויות משחק יגיעו ב-21 בדצמבר. לאורך כל האירוע בן ארבעה שבועות, שחקנים יוכלו לזכות בשפע תגמולים מיוחדים, כולל Epic Challenge Incense Burner Box, Socks of Wishes, ו-Cordials שניתן לצרוך כדי לתמוך בצמיחת דמות. (גרפיקה: Business Wire)