חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

AG&P City Gas מרוויחה 120 מיליון דולר בהשקעה בהון העצמי של הקונסורציום היפני הבולט Osaka Gas ו JOIN-

AG&P City Gas מרוויחה 120 מיליון דולר בהשקעה בהון העצמי של הקונסורציום היפני הבולט Osaka Gas ו JOIN-

*ההשקעה מאיצה את הרחבת פלטפורמת ה- LNG של AG&P ותיק פיתוח התשתיות

*מייצג את ההשקעה היפנית הראשונה במגזר הפצת הגז העירוני בעיר (CGD) המתפתח בהודו

*התחייבות מחודשת של Osaka Gasבעקבות השקעת ההון הגדולה שלהם ב- AG&Pב-2019 בתמיכה ביוזמות ה-LNG של AG&P ברחבי העולם

*מאותת על חשיבות גוברת של מעבר לגז טבעי נקי יותר בשוק ההודי

סינגפור, 20 בדצמבר 2021, (BUSINESS WIRE):

Atlantic, Gulf & Pacific International Holdings (AG&P), חברה מובילה לפיתוח פלטפורמת LNG ותשתיות במורד הזרם, הודיעה היום כי Osaka Gas Co. Ltd, באמצעות שותפתה Osaka Gas Singapore Pte. Ltd.ו- JOIN (יפן חו"ל תשתיות השקעה תאגיד לתחבורה ופיתוח עירוני), חיזקו את מחויבותם ל- AG&P על ידי השקעה של עד 120 מיליון דולר בחברת AG&P CGD HoldCo SPV3 (Singapore) Pte. Ltd. (AG&P City Gas), חברה שבסיסה בסינגפור המפתחת 12 רשתות הפצת גז עירוניות, או זיכיונות, בהודו תחת שם המותג AG&P Pratham.

ההון העצמי החדש ישמש להמשך ביצוע הבנייה שלAG&P City Gasמתוך 12 הזיכיונות הבלעדיים שלה בדרום הודו ובראג'סטאן. רשתAG&Pמתרחבת מדי יום כדי להגיע למיליוני אנשים עם דלק נקי, כולל גז טבעי דחוס (CNG) לכלי הרכב שלהם וגז טבעי (PNG) בצנרת בבתיהם, כמו גם לספק דלק ללקוחות תעשייתיים ומסחריים גדולים וקטנים.

Osaka Gas היא חברת אנרגיה מובילה וספקית הגז השנייה בגודלה ביפן עם היסטוריה של יותר ממאה שנה. החברה, שנוסדה בשנת 1897 ומופעלת מאז 1905, משרתת כ-5 מיליון לקוחות גז טבעי באזור קנסאי, האזור המאוכלס ביותר במערב יפן, כולל אוסקה, שם ממוקמת החברה.

"אנחנו החברה היפנית הראשונה שהשקיעה במגזר הגז העירוני בהודו באמצעות AG&P City Gas. הוא מסמן אבן דרך במערכת יחסים ארוכת טווח שבה AG&Pו- Osaka Gas עבדו יחד לפיתוח פרויקטי תשתית גז טבעי נוזלי בדרום אסיה ובדרום מזרח אסיה, בין היתר. אנו מאמינים מאוד שהשקעתנו ב- AG&P City Gas תספק ל- Osaka Gas נכס בעל ערך. אנו מצפים לפתח אותו לאחד מעסקי הליבה שלנו באסיה. עם זכויות בלעדיות לחלק עצום של דרום הודו, בערך שווה ערך לשלושה רבעים משטח יפן, 12 הזיכיונות האלה צפויים לייצר לאורך זמן ביקוש של 3.5 מיליארד מ"ק בהיקף מכירות הגז, או כ-50% מהיקף מכירות הגז של Osaka Gasבשנה שעברה על בסיס לא מאוחד. אנו זכינו לעבוד עם השותף הוותיק שלנו AG&P ולהפוך את האנרגיה הנקייה הזו לזמינה במהירות ובבטחה לאזרחי הודו המתגוררים באזורים אלה", אמר מר כץ סאטו, מנהל בכיר, מחלקת אסיה לעסקי אנרגיה ב- Osaka Gas.

JOIN, חברת קרן השקעות בתשתיות בחסות ממשלתית יפנית עם שווי שוק של 1.4 מיליארד דולר נכון ליוני 2021, הוקמה בשנת 2014 כדי לתמוך בעסקים יפניים המפתחים פרויקטי תשתית בחו"ל. JOIN קיבלה אישור משר התשתיות, התחבורה והתיירות של יפן להשקיע ב- AG&P City Gas כדי לתמוך בשיתוף הפעולה המתמשך של Osaka Gas עם AG&P בהרחבת עסקיה בחו"ל.

"אנו, לצד Osaka Gas, נרגשים להשתתף בעתיד של AG&P ולזרז את הפריסה של רשת הגז החיונית, אחסון LNG ופתרונות תחבורה שנבנים בהודו על ידי AG&P City Gas. במהלך השנים הקרובות, רשת AG&P City Gas תמשיך לצמוח ולשרת מיליוני לקוחות בבתיהם עם דלק נקי, זול ובטוח ובמקביל תמשיך לבנות תחנות CNG לכלי רכב למעבר ולפעול על דלק נקי בצורה חלקה. השותפות עם AG&Pו- Osaka Gasחשובה מאוד גם משום שהיא תסייע לחברות יפניות לפתח עסק הובלת מטענים חזק באמצעות רכבי CNG בהודו, אשר יתרום למדיניות העדיפות של יפן של ניטרליות פחמן ויגן על בריאותם וחייהם של אלפי הודים", אמר מר טושיוקי סוזוקי, מנכ"ל וראש מחלקת הפרויקטים ל- JOIN.

"כמשקיעה קיימת בהורה של AG&P, Osaka Gas המשיכה להפגין את תמיכתה בעסקי ה-LNG והגז הטבעי של AG&P במורד הזרם. לכבוד הוא לנו לקבל בברכה את הצטרפותנו. היציבות והעוצמה של JOIN והמומחיות הטכנית והמסחרית של Osaka Gas וההיסטוריה הארוכה שלה בגז עירוני תאיץ את הפריסה החכמה של הרשת שלנו על פני הזיכיונות שלנו בהודו", אמר מר ג'וזף סיגלמן, יו"ר ומנכ"ל AG&P.

מר סיגלמן המשיך: "הכי חשוב, שותפות זו מגיעה בתקופה שבה הגז הטבעי מוכר כדלק המעבר הקריטי שתהיה לו השפעה עמוקה על הפחתת הפחמן, NOX, SOX וחלקיקים אשר לא רק תורמים לשינוי האקלים, אלא גם לבריאות של אלפי הודים מדי שנה. אנו מצפים לרשת שיכולה להיות לה השפעה כה גדולה. אנחנו באמת צנועים אסירי תודה לעבוד עם Osaka Gasולהצטרף."

מר אבהילש גופטה, מנכ"לAG&P City Gasציין: " AG&P City Gasנהנית מקבוצה מובילה בעולם של מנהלים, משקיעים ומומחים טכניים ומסחריים, המביאה ידע מקומי בהודו וניסיון גלובלי שנולד במשך עשרות שנים".

זוהי ההשקעה השנייה ש- AG&P City Gas קיבלה ב-4 חודשים. באוגוסט 2021 קיבלה AG&P City Gas 200 מיליון דולר מ- I Squared Capital, באמצעות קרן התשתיות הגלובליות ISQ IIIוקרן התשתיות ISQ Growth Markets. בשילוב עם ההשקעה מקונסורציום Osaka Gasוה-JOIN, סך ההון העצמי הזמין עבור AG&P City Gasהוא מעל 300 מיליון דולר.

אודות קבוצת AG&P: אטלנטיק גולף אנד פסיפיק (AG&P)מפתחת מתקני יבוא וגז של גז טבעי נוזלי (LNG) וכן רשתות גז עירוניות במורד הזרם. AG&P מספקת גם שירותי הנדסה וניהול פרויקטים עבור גז טבעי נוזלי ותשתיות אחרות. AG&P נמצאת בבעלות חלקית של Osaka Gas, JBIC (הבנק היפני לשיתוף פעולה בינלאומי) ו-Asiya, קרן כווית הנסחרת בבורסה, כמו גם הנהלתה.

אודות AG&P City Gas: פועלת תחת המותג AG&P Pratham,AG&P City Gasהיא אחת מחברות הפצת הגז הפרטיות הגדולות ביותר בעיר (CGD) בהודו. החברה מפתחת רשתות CGD על פני 12 זיכיונות במדינות ההודיות של רג'סטאן, אנדרה פראדש, טמיל נאדו, קרנטקה וקרלה.

אודות Osaka Gas

למידע נוסף על Osaka Gas, בקרו בבקשה בכתובת https://www.osakagas.co.jp/en/

אודות Japan Overseas Infrastructure Investment Corporation for Transport & Urban Development (JOIN)

למידע נוסף על JOIN, בקרו בבקשה בכתובת https://www.join-future.co.jp/english/

אנשי קשר

AG&P Media

Anupam Ahuja
SVP, Strategic Services, AG&P Group
anupam.ahuja@agpglobal.com
+63 (998) 966 5444

Sard Verbinnen & Co
AGP-SVC@SARDVERB.com

מקור: Atlantic, Gulf & Pacific International Holdings

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222383 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222506 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222382 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222351 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222450 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222327 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222594 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222506 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222450 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222594 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222283 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22587 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22585 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22567 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica