חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ה-FDA מאשר שיווק של VLN® של קבוצת המאה ה-22 כמוצר טבק בסיכון שונה

ה-FDAמאשר שיווק של VLN® של קבוצת המאה ה-22 כמוצר טבק בסיכון שונה

סיגריותVLN®

VLN® King & VLN® Menthol King

  • VLN® היא הסיגריה הבעירההראשונה והיחידה בעולם שקיבלה ייעוד MRTP של ה-FDA
  • ה-FDA מוסיף ראיותמבוססות, לטענות החברה "עוזר לך לעשן פחות"
  • סיגריות VLN® מופחתת 95%ניקוטין שיושקו בארה"ב תוך 90 יום
  • VLN® יושק מחוץלארה"ב ברבעון הראשון של 2022

בופאלו, ניו יורק, 23 בדצמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

22nd Century Group, Inc.- קבוצת המאה ה -22, בע"מ. (נאסד"'ק: XXII), חברת ביוטכנולוגיה חקלאית מובילה המתמקדת בהפחתת נזקי טבק, טבק ניקוטין מופחת, ושיפור בריאות ורווחה באמצעות מדע הצמח המודרני, הודיעה היום כי מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) אישר את שיווק VLN® Kingו- VLN® Menthol Kingכמוצרי טבק בסיכון מופחת (MRTPs). בכך מצאה הסוכנות כי VLN®– העישון, הטעם והריח כמו סיגריה קונבנציונלית אך מכיל 95% פחות ניקוטין מסיגריות קונבנציונליות וממכרות מאוד – "מסייע בהפחתת החשיפה לניקוטין, וצריכתו, למעשנים המשתמשים בהן".

"ההחלטה של היום לאשר את אפליקציית ה- MRTP שלVLN®מציבה את ה-FDA ואת המאה ה -22 יחד בחוד החנית של שינוי תעשיית הטבק. עם 60% מהמעשנים הבוגרים במחקר השוק שלנו בארה"ב שאומרים לנו שהם עשויים לנסות את VLN®, זהו משחק מחליף מלא למאה ה -22, תעשיית הטבק, בריאות הציבור ומעשנים מבוגרים המעוניינים לשנות את מערכת היחסים שלהם עם ניקוטין – הכימיקל הממכר שנמצא בכל מוצרי הטבק. זוהי הסיגריה הראשונה, וסביר להניח שתהיה הסיגריה היחידה, הדליקה שאי פעם תישא את ייעוד MRTP של ה-FDA. החלטת ה-FDA לדרוש את תביעת הכותרת הנוספת 'עוזר לך לעשן פחות' לצד הטענה הכותרתית המבוקשת שלנו של '95% פחות ניקוטין' נותן למעשנים מבוגרים סיבה ברורה להחליף את הסיגריות הקונבנציונליות והממכרות מאוד שלהם עם VLN® ", אמר ג'יימס אמיש, מנכ"ל קבוצת 22nd Century.

"המשימה שלנו היא למצוא דרכים לעצור מחלות ומוות הקשורים לטבק. אנחנו יודעים ששלושה מתוך ארבעה מעשנים מבוגרים רוצים להפסיק והנתונים על מוצרים אלה מראים שהם יכולים לעזור למעשנים מבוגרים מכורים להתרחק מסיגריות בעירה ממכרים מאוד", אמר מיטש זלר, J.D., מנהל המרכז למוצרי טבק של ה-FDA. "אפשרויות כמו מוצרים אלה שאושרו כיום, המכילים פחות ניקוטין וסביר להניח שיפחיתו את התלות בניקוטין, עשויות לעזור למעשנים מבוגרים. אם מעשנים מבוגרים היו פחות מכורים לסיגריות בוערות, סביר להניח שהם היו מעשנים פחות ועשויים להיחשף לפחות כימיקלים מזיקים שגורמים למחלות ולמוות הקשורים לטבק".

"לאחר שהבטחנו את אישור השיווק של ה-FDA, אנו מוכנים לחלוטין להשיק את VLN®עם שותפים קמעונאיים ושיווקיים נבחרים בשווקי הפיילוט שלנו בארה"ב במהלך 90 הימים הקרובים ובראשון מבין מספר שווקים גלובליים עד סוף הרבעון הראשון של 2022. כמו כן, אנו נמצאים בדיונים עם שותפים נוספים למסחר קמעונאי, שיווק ואסטרטגיה כדי להרחיב את מכירות VLN®בארה"ב ובעולם, כולל באמצעות רישוי פוטנציאלי של הטכנולוגיה שלנו כדי להקל על המעבר הרחב יותר בתעשייה למוצרי RNC. אנו נספק פרטים נוספים על שותפים אסטרטגיים ועל הפריסה של VLN®בחודשים הקרובים", אמר מיש.

ה-FDA אישר את השיווק של VLN®עם טענות MRTP הבאות:

  • "עוזר לך לעשן פחות."
  • 95%" פחותניקוטין."
  • "עוזר להפחית את צריכת הניקוטין שלך."
  • "...מפחית מאוד את צריכת הניקוטין שלך."

החלטת ה-FDA לאשר את טענות MRTP של החברה ולדרוש את התביעה הנוספת של "עוזר לך לעשן פחות" על כל חבילת VLN®ובכל פרסומת VLN®שבה נעשה שימוש גם בכל אחת מהטענות המורשות האחרות התבססה על גוף מדעי נרחב המורכב מעשרות מחקרים מדעיים וקליניים עצמאיים המשתמשים בסיגריות טבק מופחתות של ניקוטין מהמאה ה -22 (RNC). מחקרים אלה, אשר מומנו בעיקר על ידי ה-FDA, המכונים הלאומיים לבריאות (NIH), וסוכנויות ממשלתיות פדרליות אחרות בארה"ב, כמו גם מחקרים במימון המאה ה -22, מראים כי מעשנים המשתמשים בסיגריות RNC - גם אלה ללא כוונה להפסיק בתחילת המחקרים - להפחית את החשיפה לניקוטין שלהם ותלות, לעשן פחות סיגריות ביום, להגדיל את מספר הימים ללא עישון שלהם, ולהכפיל את ניסיונות הפרישה שלהם - כל עם ראיות מינימליות או ללא ראיות של תסמיני גמילה ניקוטין או עישון מפצה.

בהודעתה על החלטתו היום, הסביר ה-FDA, "הנתונים הראו גם סבירות סבירה כי שימוש במוצרים אלה מפחית את התלות בניקוטין, מה שצפוי להוביל לירידה ארוכת טווח בחשיפה לרעילים הקשורים לעישון הקשורים לתחלואה ותמותה על ידי הפחתת העישון. מחקרים שפורסמו הראו כי הפחתת מספר הסיגריות המעושנים ביום קשורה לסיכון נמוך יותר לסרטן ריאות ומוות, עם הפחתה גדולה יותר בסיגריות ביום וכתוצאה מכך פחות סיכון. בנוסף, כנדרש לאישור, ה-FDA מצא כי הבקשות תומכות בהבנת הצרכן של הטענות כי סיגריות VLN®מכילות רמות נמוכות בהרבה של ניקוטין מאשר סיגריות אחרות".

VLN®היא גם הסיגריה הדליקה הראשונה והיחידה שהגיעה לשוק העומדת תחת הכובע של הניקוטין המוצע של ה-FDA לסיגריות קונבנציונליות בתוכנית המקיפה שלה לרגולציה לטבק וניקוטין, כמו גם למנדט התוכן של הניקוטין המופחת שהוצע לאחרונה בניו זילנד.

"אנו מאמינים שההודעה היום של ה-FDA היא אינדיקציה ברורה לכך שה-FDA מתקדם עם תוכניתו כדי לטפל בנזקים המדהימים הנגרמים על ידי עישון. תוכנית זו כוללת אישור של מוצרי טבק רעילים פחות כגון סיגריות אלקטרוניות ומוצרים אחרים שאינם דליקים יחד עם מכסת ניקוטין של 0.5 מ"ג ניקוטין לגרם טבק במוצרי טבק דליקים. רמה זו של תוכן ניקוטין, אשר ה-FDA תיאר כ"מינימלי או לא ממכר", כבר הושגה על ידי המאה ה -22 במוצריVLN®שלה", אמר מיש.

ה-FDA חזר על הודעתו היום כי הוא "מחויב להתקדם עם תהליך קביעת התקנות ולאסור על מנתול כטעם מאפיין בסיגריות וכל הטעמים המאפיינים סיגרים ונשאר על המסלול להוצאת הכללים המוצעים באביב 2022" וכי הן VLN®קינג והןVLN® מנטול קינג סיגריות "יכולות לעזור למעשני סיגריות מכורים להפחית את צריכת הניקוטין שלהם ואת מספר הסיגריות שהם מעשנים ליום".

"מכיוון שה- FDA גם מנסה לאסור מנטול בסיגריות ממכרות מאוד, אנו מצפים לחלוטין, שה-FDA יאפשר לסיגריות VLN® Menthol שלנו, המציעות משיכה מועטה לנוער ולמעשנים לשעבר בגלל תכולת הניקוטין המופחתת שלהן, להתיר על ידי ה-FDA להישאר בשוק כדי לספק יציאה למעשנים בוגרים של סיגריות מנטול, " הוסיף מיש.

החלטת ה-FDA מתבססת עוד יותר על מחקרים לפיהם תקן מוצר בתעשייה להורדת תכולת הניקוטין בסיגריות לרמות מינימליות או לא ממכרות ישנה באופן משמעותי את מסלול ההתמכרות לסיגריות, שהוא הגורם המוביל למחלות ומוות הניתנים למניעה בארה"ב. כחמישה מיליון מעשנים מבוגרים יפסיקו בתוך שנה אחת בלבד מיישום, יותר מ- 33 מיליון איש היו נמנעים מלהפוך למעשנים רגילים, וניתן היה להימנע מיותר משמונה מיליון מקרי מוות בטרם עת מטבק. עם כמעט חצי מיליון אמריקאים שמתו מעישון ויותר מ-300 מיליארד דולר שהוצאו בשנה על מחלות הקשורות לעישון, יש צורך ברור ודחוף בשינוי משמעותי בתעשיית הטבק.

המאה ה-22 מוכנה לספק לשוק טבק RNC ומוצרים מוגמרים כמו VLN® כדי לאפשר גם ליצרנים של המאה ה-22 וגם ליצרנים אחרים לציית למכסי הניקוטין המוצעים בארה"ב, בניו זילנד ובמדינות אחרות כשהם מאמצים את זה החדשני והיעיל ביותר. גישה להפחתת נזקי טבק שהוצעה לראשונה על ידי ארגון הבריאות העולמי ב-2015.הטכנולוגיה והמוצרים הצמחיים של המאה ה-22 עדיפים על מיצוי יקר וטכנולוגיות דומות של דה-ניקוטיניזציה מכיוון שטכנולוגיות אלו משתמשות בדרך כלל בכימיקלים שמוציאים לא רק ניקוטין אלא גם תרכובות טעם וריח, וכתוצאה מכך מוצר שנמצא בלתי מקובל למעשנים בגלל זה לא מספק סיפוק מעישון.לעומת זאת, הטבק המופחת של ניקוטין של המאה ה-22 גדל באופן טבעי עם רמות נמוכות מאוד של ניקוטין וכתוצאה מכך מוצרים מעשנים, בעלי טעם ומריחים כמו סיגריות קונבנציונליות אך מכילים 95% פחות ניקוטין מאשר סיגריות קונבנציונליות וממכרות מאוד.זה קריטי ליצירת פתרון מקובל ו"מעבר" למעשנים הנוכחיים המעוניינים לשנות את מערכת היחסים שלהם עם ניקוטין.

22nd Century נותרה מחויבת לרישוי הטכנולוגיה והמוצרים שלה לכל יצרן כדי לאפשר עמידה רחבה בתעשייה במכסות הניקוטין המוצעות.

אודות 22nd Century Group, Inc.

22nd Century Group, Inc - קבוצת המאה ה -22 בע"מ (נאסד"ק: XXII) היא חברת ביוטכנולוגיה חקלאית מובילה המתמקדת בהפחתת נזקי טבק, הפחתת טבק ניקוטין ושיפור הבריאות והרווחה באמצעות מדעי הצמח. עם עשרות פטנטים המאפשרים לה לשלוט בביוסינתזה של ניקוטין בצמח הטבק, החברה פיתחה צמחי טבק וסיגריות מופחתים בניקוטין (RNC), אשר הפכו לאבן הפינה של התוכנית המקיפה של ה-FDA כדי להתמודד עם המוות והמחלות הנרחבות הנגרמות על ידי עישון. בטבק, קנבוס/קנאביס וצמחי הופ, המאה ה-22 משתמשת בטכנולוגיות גידול צמחים מודרניות, כולל הנדסה גנטית, עריכת גנים וגידול מולקולרי כדי לספק פתרונות לתעשיות מדעי החיים ומוצרי הצריכה על ידי יצירת צמחים חדשים וקנייניים עם פרופילי אלקלואידים ופלבונואידים ממוטבים, כמו גם תשואות משופרות ותכונות אגרונומיות יקרות ערך.

קבלו מידע נוסף ב-xxiicentury.com, בטוויטר @_xxiicentury ובלינקדאין.

קבלו מידע נוסף על VLN® בכתובת tryvln.com.

קשרי משקיעים ומדיה

Mei Kuo
Director, Communications & Investor Relations
22nd Century Group, Inc.
(716) 300-1221
mkuo@xxiicentury.com

תמונה הנלווית להודעה זו זמינה בקישור:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/f2454099-23c6-4b74-a46b-28fbb97124d5

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 



תגיות המאמר: נוי תקשורת, GLOBE NEWSWIRE


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222390 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222513 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222389 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222356 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222456 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222334 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222602 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222513 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222456 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222602 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222292 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22589 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22587 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22570 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica