חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

™[INVNT GROUP] מהמרת בגדול על שידור חי; משפרת את יכולות הסיפור של מותג השידורים החיים עם ITP LIVE, שהוקם לאחרונה, עם רכישות אסטרטגיות של שירותי ההפקה

™[INVNT GROUP] מהמרת בגדול על שידור חי; משפרת את יכולות הסיפור של מותג השידורים החיים עם ITP LIVE, שהוקם לאחרונה, עם רכישות אסטרטגיות של שירותי ההפקה InSync, Thunder Audio ו-Morpheus Lights

הכירו את ITP LIVE: חטיבת ההפקה המשולבת של INVNT®

ניו יורק, 29 בדצמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE):

[INVNT GROUP] THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™ מכריזה על רכישות אסטרטגיות של ארבע חברות הפקת אירועים חיים היסטוריים: ITP LIVE, InSync Production Services, Thunder Audio ו-Morpheus Lights.

בהובלת הנשיא והמנכ"ל, סקוט קולאת'ר, [INVNT GROUP] מייצגת פורטפוליו הולך וגדל של דיסציפלינות משלימות שנועדו לעזור למותגים שחושבים קדימה בכל מקום, ולהשפיע על הקהלים החשובים באמת בכל מקום.

"העסקה הזו היא עמוד תווך באסטרטגיית הצמיחה האנכית המשולבת שלנו כ-[INVNT GROUP] THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT. המאמץ הייעודי להשגת ארבע החברות הללו נמצא בפיתוח כבר למעלה מ-18 חודשים. חיפשנו חברות מובילות בהיבט הטכני וההפקתי של תעשיית האירועים החיים, אשר סיפקו שירותי הפקה מובילים למותגים ידועים ולרבים מהאומנים המבצעים הגדולים בעולם. רכישות אלו ירחיבו את יכולות החדשנות שלנו, ויאפשרו ל-INVNT, עסקי השידורים החיים שלנו, להציע ללקוחותינו את הטוב המוחלט עבור אירועים חיים והפעלות חווייתיות".

סקוט קולאת'ר, נשיא ומנכ"ל, [INVNT GROUP]

[INVNT GROUP] מורכבת מ-Folk Hero, חברה המגדירה אסטרטגיית מותג מודרנית; Meaning, חברה לייעוץ תרבותי בהובלה יצירתית; HEV?, אולפן תוכן ממותג וסוכנות שיווק תוכן; INVNT Higher Education, לאירועים וחוויות במכללות; INVNT, הסוכנות הגלובלית המקורית המספרת את סיפורם הממותג של אירועים חיים; ועכשיו ITP LIVE המורכבת משירותי ההפקה של InSync, Thunder Audio ו-Morpheus Lights.

במשך יותר מעשרים וחמש שנים חברות הפקה אלו תמכו בתכנון ובביצוע של תוכניות בידור חווייתיות בשידור חי עבור רבים מהתאגידים הגדולים ביותר, איגודי מסחר, זכייניות שידורי ספורט, סוכנויות ממשלתיות (כולל הבית הלבן), וכמה מהאומנים המצליחים בעולם: ברוס ספרינגסטין, סנופ דוג, ליידי גאגא, ליונל ריצ'י, בילי ג'ואל, דיאנה רוס, מטאליקה, פוסט מאלון, טיילר פרי ועוד.

החברות ימשיכו לפעול תחת שמותיהן הנוכחיים וישרתו את רשימת הלקוחות הקיימת שלהן, יחפשו לקוחות חדשים ויספקו שירותים סינרגטיים להזדמנויות ופרויקטים של INVNT.

"באופן היסטורי, הפקת אירועים חיים דרשה לעתים קרובות הרבה מאוד מיקור חוץ כמעט בכל פרויקט. באמצעות רכישות אסטרטגיות אלו תהיה לנו שליטה מקצה לקצה על כל היבט של האירועים החיים שלנו - במיוחד איכות ועלות. נמשיך לספק שירות ברמה עולמית ובתמורה הטובה ביותר. מיזוג המשאבים והרשתות נותן לנו גם פיזור גיאוגרפי על פני צפון אמריקה. הציפייה שלנו היא להמשיך ולהגדיל את המשאבים הללו בטריטוריות אחרות ברחבי העולם. זו רק ההתחלה".

קריסטינה מק'קוברי, סמנכ"לית תפעול ראשי [INVNT GROUP] ומנכ"לית INVNT

ההתרחבות של [INVNT GROUP, המושרשת בשיווק חוויתי, מגיעה כחלק מהתפתחות אסטרטגית אך טבעית. שותפות עסקית זו יוצרת היצע ייחודי בשוק, ומעצימה את היכולות של הקבוצה להגשים תוכניות יצירתיות, טכנולוגיות ואסטרטגיות בדרכים חדשות ודינמיות.

"כאשר [INVNT GROUP] פנתה אלינו בנוגע לרעיון להתכנס ולהגביר את המשאבים שלנו, נמשכתי מיידית למחויבות של הקבוצה לספר סיפורים באופן שמשפיע. עבודתם עטורת הפרסים עולה בקנה אחד עם החזון שלנו לגבי ITP LIVE החדש שנוצר, הכולל שירותי הפקה של Insync, Thunder Audio ו-Morpheus Lights. אנו נרגשים מהסינרגיה המדהימה שנוצרה באמצעות השותפות שלנו ומברכים על פרק חדש בעיצוב האירועים הטובים ביותר על פני כדור הארץ".

פט הנד, מנכ"ל ITP LIVE

עסקה זו נבנתה על ידי וולף קרבה, סמנכ"ל הכספים של [INVNT GROUP] ומיוצגת על ידי חברת Evergreen Advisors Capitalו- Center Rock Advisors. התנאים הכספיים של העסקה לא נחשפו.

אודות [INVNT GROUP]

[INVNT GROUP], הוקמה בשנת 2020 עם חזון לספק BrandStory עקבי, משמעותי ומנוסח היטב בכל הפלטפורמות. עם משרדים בניו יורק, דובאי, לונדון, סינגפור, סידני, שטוקהולם, דטרויט וושינגטון הבירה; בראשות הנשיא והמנכ"ל, סקוט קולת'ר, [INVNT GROUP], פרוייקט THE GLOBAL BRANDSTORYמייצג פורטפוליו הולך וגדל של דיסציפלינות משלימות שנועדו לעזור לארגוני חשיבה קדימה בכל מקום, להשפיע על הקהלים החשובים, בכל מקום. הקבוצה מורכבת מחברת אסטרטגיית המותג המודרנית, Folk Hero; ייעוץ תרבות בהובלת קריאייטיב, משמעות; סטודיו תוכן ממותג וסוכנות שיווק תוכן, HEV?; אירועים וחוויות קולג'ים, INVNT השכלה גבוהה, ו- INVNT, הסוכנות המייסדת של מותגים חיים. לקבלת מידע נוסף אודות [INVNT GROUP], בקרו: www.invntgroup.com

אודות INVNT

INVNT, שהוקמה ב-2008 על ידי סקוט קולטר וקריסטינה מק'קוברי, משתמשת באומנות של סיפור סיפורים חיים של מותגים כדי ליצור ולהפיק חוויות חיות שמלהיבות ומאחדות קהלים פיזיים ווירטואליים, ברחבי העולם. הצהרת המיצוב "תקראו תגר על כל דבר" של החברה עוזרת ללקוחות ביניהם ג'נרל מוטורס, פפסיקו, מרק, מיקרוסופט, פייזר וסמסונג לשתף את הסיפורים שלהם עם כל קהל חשוב. המשרדים של INVNT, ממוקמים באופן אסטרטגי בניו יורק, לונדון, סידני, דטרויט, סן פרנסיסקו, וושינגטון הבירה, שטוקהולם וסינגפור. למידע נוסף אודות INVNT, בקרו בבקשה באתר www.invnt.com.

אודות ITP LIVE

ITP Live- Ideas. Technology. People. נוסדה בידי פט הנד (מנכ"ל) ופול מולן (COO) אשר ביחד יש להם למעלה מ-60 שנות ניסיון בתכנון אירועים וניהול הפקה. הנד, מנכ"ל לשעבר ב-PRG Mid-Atlantic, ומולן, נשיא ומנכ"ל לשעבר ב-Greyhound Exposition Services, יצרו, ניהלו ושילבו חברות ברמה עולמית והיו מהראשונים לספק פתרונות הפקה מוכנים מקצה לקצה. האסטרטגיה שלהם נמתחת מהרעיון ועד לביצוע עם גישת ההפקה מלאה, ב-360 מעלות. הנד ומולן יפקחו על הניהול של InSync, Thunder Audio ו-Morpheus Lights, כדי להבטיח אינטגרציה וצמיחה חלקה תוך מיצוי מלא וסינרגטי של יכולות ההפקה של INVNT, ותוך יצירת חיסכון משמעותי בעלויות עם שירותי תמיכה הטובים ביותר עבור הפקות. למידע נוסף על ITP LIVE, בקרו בכתובת: www.itplive.com

אודות INSYNC PRODUCTION SERVICES

חברת הפקת תוכניות אייקונית, שנוסדה לפני למעלה מ-25 שנה בלאס וגאס, בירת הבידור של העולם, ומספקת את עוצמת השידור עבור Indy 500 והסופרבול, ומציעה תמיכה בלקוחות הכוללים את לוריאל, דל, וריזון, ניסאן ו-Wells Fargo. נבנתה סביב עולם הווידאו המשודר, והיא מובילה יצירתית הממנפת את טכנולוגיית ה-LED.

לקבלת מידע נוסף אודות Insync Production Services, בקרו בכתובת:www.insyncproductionservices.com .

אודות THUNDER AUDIO

Thunder Audio, עסק בבעלות משפחתית כבר למעלה מ-42 שנים, סיפקה את ההגברה עבור כמה מהכוכבים המוזיקליים הגדולים ביותר בעולם, כולל: בילי ג'ואל, פוסט מאלון, אלטון ג'ון, ליונל ריצ'י, מטאליקה, דיאנה רוס ואדמה רוח ואש. Thunder Audio מעצבת ומייצרת שירותי אודיו דינמיים עבור חוויות בשידור חי מכל הסוגים ובכל קנה מידה. Thunder Audio תמיד הייתה חלק מתמיכה בסיורי הופעות, פסטיבלים של מוזיקה, אירועים תאגידיים, שידור אירועי ספורט וממשל ועוד. היא מספקת את הטכנולוגיה הטובה ביותר בשיתוף עם היצרנים המובילים בתעשייה.

לקבלת מידע נוסף אודות Thunder Audio, בקרו בכתובת: www.thunderaudioinc.com

אודות MORPHEUS LIGHTS

ל-Morpheus Lights יש אמירה בולטת עולמית בהיבט האומנותי והמדעי של תאורה בהופעות ובשידורים חיים. במשך למעלה מ-25 שנה, החברה סמכה על שותפים טכנולוגיים מהשורה הראשונה כמו AYRTON, Martin/Harmon ו-Clay Paky כדי לתמוך בתכנון ובביצוע התאורה בסיורים והופעות עבור ברוס ספרינגסטין, רינגו סטאר וליידי גאגא. החברה משתמשת בגישה אקולוגית לכל הפרויקטים, ובודקת כל הזמן להשתמש במוצרים הידידותיים ביותר לסביבה.

לקבלת מידע נוסף אודות Morpheus Lights, בקרו בכתובת: www.morpheuslights.com

קובץ מצורף:

· ITP LIVE: InSync Production Services, Thunder Audio and Morpheus Lights

לפרטים נוספים:

Jhonathan Mendez de Leon

[INVNT GROUP]

3478192089

jmendezdeleon@invnt.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 



תגיות המאמר: נוי תקשורת, GLOBE NEWSWIRE


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222370 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222491 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222369 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222337 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222433 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222314 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222579 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222491 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222433 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222579 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222265 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22583 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22565 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica