חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פסיכומטרי זה לא צחוק - איך נקבל ציון פסיכומטרי גבוה?

מאת: seowebפסיכומטרי25/02/20092873 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדרך לציון פסיכומטרי גבוה מתחילה בהכנה ותרגול נכון!

אז איך עושים את זה בעצם? חלק מאיתנו מחליטים לקנות ספר תרגול, לשבת בבית מול שולחן הלימודים ולפתור שאלות מהספר וממבחנים קודמים. מרבית האנשים יודעים ושומעים מאחרים כי על מנת לקבל ציון פסיכומטרי גבוה, חייבים להרשם לאחד ממכוני ההכנה, להגיע לכל השיעורים, להתרכז, ללמוד, לשנן, לעשות שיעורי בית ומבחנים לדוגמא וללמוד איך לחשוב...

ציון גבוה אינו עניין של מה בכך והוא אשר יקבע האם תוכלו להתקבל לפקולטה נחשבת באוניברסיטה מובילה כמו אוניברסיטת תל אביב, האוניברסיטה העברית או הטכניון. על מנת ללמוד משפטים לדוגמא, באוניברסיטה מובילה, לא מספיק שיש לך כסף לשלם. חייבים ממוצע בגרות גבוה, ציון פסיכומטרי גבוה מאד ולא אחת גם מבחני קבלה.

בניגוד לאוניברסיטאות, על מנת ללמוד משפטים במכללה כמו המכללה למנהל, המכללה בקריית אונו או המכללה למנהל ומשפטים, תצטרכו לשלם הרבה יותר כסף, אבל לא תידרשו לציון פסיכומטרי מרקיע שחקים. מאידך, תואר ראשון של מכללה למשפטים אינו תואר מאוניברסיטה מובילה, והמעסיקים הפוטנציאליים שלכם יודעים את זה.

אז איך מקבלים ציון פסיכומטרי שיספיק לאוניברסיטה?

השאלה במקומה והתשובה פשוטה מאד. אם אתם רוצים והעתיד שלכם חשוב, ביחרו לעצמכם קורס פסיכומטרי איכותי באמת, באחד ממכוני ההכנה למבחן הפרוסים בכל רחבי מדינת ישראל. הלימודים בקורס נמשכים כמה חודשים ומעניקים ללומדים את כל הכלים הנדרשים לצורך הצלחה אמיתית בבחינה הפסיכומטרית (שימו לב כי יש להבדיל בין פסיכומטרי ל פסיכומטכני - אלה מבחנים שונים בתכלית).

במהלך הקורס במכון הכנה מקצועי, ולא חסרים כאלה בישראל, תשבו בכיתות לימוד קטנות, תחת הדרכתו של מדריך פסיכוטמרי מנוסה ומקצועי. מדריכים אלה לרוב קיבלו ציונים גבוהים במיוחד בעצמם ומכוני ההכנה בוחרים אותם לאחר סדרת בדיקות וראיונות אישיים, על מנת לדאוג לכך שכל תלמיד בקורס יוכל להגיע לרמה האישית הגבוהה ביותר ולהיות מוכן לקראת המבחן הפסיכומטרי בצורה אולטימטיבית.

שיטות הלימוד, התרגול וההכנה שתרכשו במהלך הקורס יסייעו לכם להתמודד בצורה הטובה ביותר ברגע האמת, קרי ביום המבחן. הלומדים בקורסי ההכנה רוכשים לעצמם ביטחון עצמי רב בכל הנוגע להתמודדות במצבי לחץ, שהרי הבחינה הפסיכומטרית מוגבלת בזמן והטעות הגדולה ביותר היא להגיע לא מוכן למצב מלחיץ כזה. שימו לב, הסטטיסטיקה מלמדת כי תלמידים ונבחנים שיודעים כיצד להתמודד מול מבנה המבחן והשאלות, תוך הקפדה על לוחות זמנים מוכתבים וידועים מראש, מקבלים ציוני פסיכומטרי גבוהים באופן משמעותי מאחרים.

איזה מכון פסיכומטרי מומלץ ומדוע?

לאחר סקר שוק מקיף ובדיקת תנאי הלימודים ברבים ממכוני ההכנה לבחינה הפסיכומטרית בחרנו להמליץ על: קורס הכנה VIP במכון  ez way. קורסים אלה נערכים בפריסה ארצית, תוך מתן יחס אישי לכל תלמיד, שיעורים פרטיים בנוסף לשיעורים קבוצתיים ועוד. הציונים של בוגרי הקורס גבוהים בהרבה מהממוצע הארצי ואם גם את ואתה רוצים להצליח, אל תהססו לפנות אל מכון  ez way לצורך קבלת ערכת הרשמה לקורס הכנה למבחן הפסיכומטרי!

אנו מאחלים לכולם הצלחה וציון פסיכומטרי גבוה באמת! קצת יותר ממה שאתם צריכים...

יש לכם שאלות? רוצים להתייעץ עם בעלי נסיון מוכח בתחום? ליחצו: פורום פסיכומטרי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018519 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101957 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102473 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101774 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101741 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102183 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102185 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא פסיכומטרי

מאת: amirdadon90פסיכומטרי22/11/161635 צפיות
כל מי שמבקש לגשת לבחינה הפסיכומטרית משקיע לא מעט זמן, מאמץ, אנרגיות ובמקרים רבים גם כסף כדי להתכונן לקראתה.

מאת: amirdadon90פסיכומטרי13/09/161860 צפיות
מדי שנה ניגשים אלפי צעירים לבחינה הפסיכומטרית שמהווה שלב הכרחי בדרך למסלולי לימוד אקדמיים רבים (גם אם בימינו ישנם מסלולים אליהם ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי).

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133095 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/08/132246 צפיות
שלא כמו מבחן פסיכומטרי הבודק את ידיעות הנבחן במספר תחומים, מבחן אמיר הנערך במתכונת אמריקאית בודק את רמת הנבחן רק בשפה האנגלית. כלומר, מבחן זה נועד לצרכי מיון וסיווג של מועמדים ללימודים אקדמיים בהתאם לשליטתם בשפה.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/07/132282 צפיות
כל מי שעומד בפני בחינת הפסיכומטרי יודע כי המפתח להצלחה טמון בכמות ובאיכות הזמן שמשקיעים בהכנה. יחד עם זאת, על תרגול פסיכומטרי להתבצע באופן נכון ומדויק על מנת שלא לבזבז את הזמן ולהגיע לבחינה מוכנים ככל האפשר. לפניכם מספר עצות שיעזרו לכם במשימה זו.

מאת: חיים שמוליקפסיכומטרי13/07/132119 צפיות
רוצים לבנות קרירה מצליחה? הערכות אומרות שמחציתם של הישראלים רוכשים תואר אקדמי, ולכן אין זה פלא שכבר בשלבים הראשונים של הילדות יוצרת הסביבה ציפיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד.

מאת: פסיכומטריפסיכומטרי27/06/132576 צפיות
הרבה מאוד אנשים בחברה סובלים מהפרעות שונות שמוגדרות תחת הכותרת "ליקויי למידה". שמות רבים ושונים כמו ADD ו ADHD מעטרים מסמכים רבים במשרד החינוך, והקלות שונות ניתנות בתחומים רבים להמון סטודנטים בימינו. אם זכיתם להיות חלק מקבוצה זו של בעלי לקויות, הרי שמגיעים לכם גם פתרונות בהמשך הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica