חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירועים בזמן מיתון- דווקא עכשיו המסיבה חייבת להימשך...

מאת: סימה נחהפקת אירועים25/02/20091270 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דווקא עכשיו – המסיבה חייבת להימשך

בימים אלו של סערה כלכלית, הופך המשאב האנושי למשאב היקר ביותר בכל ארגון. אלו המשכילים להבין זאת הם אלו שישרדו כל תקופה וישכילו לצמוח מתוך המשבר.
ברגעים כאלה נמדדים חברות ואנשים, ולכן, דווקא עכשיו – המסיבה חייבת להימשך.
אז איך חוגגים למרות המצב במשק? ממש בקלות, מחקרים מוכיחים כי יכולת השרידות של עסק קטן כגדול תלויה בראש ובראשונה באנשים העובדים בארגון וברמת הגיבוש שלהם.

לבחירת ה"סיבה לחגיגה" כמעט ואין חשיבות ואפילו התקציב עשוי להיות משמעותית נמוך ממה שחשבתם – כי דווקא בתקופות שכאלו, חייבים לחגוג ובזמן שכל הצלחה יכולה להפוך לאירוע של השנה, כל שנשאר לעשות הוא רק להחליט על התקציב ועל החברה שתפיק את האירוע שלכם, ומי יותר טוב מאיתנו בהפקת אירוע לכל מטרה?

אנו באירוע בריבוע מאמינים כי יש צורך ואף חובה, דווקא בימים אלו של מיתון כלכלי, לקיים אירועים עסקיים במטרה לאפשר את הישרדותו של הארגון ולשמר את יכולת תפוקתו. שכן לקוחות ועובדים מרוצים הם, כפי שאנו יודעים, הכרח להצלחתו של כל ארגון.

אמנם נכון הדבר ולעיתים נראה כי אירועים עסקיים הינם בגדר מותרות ואף כמעשה מנקר עיניים, במיוחד בזמנים אלה בהם אין אפשרות להעמיד תקציבים גדולים לצורך הפקת אירועים. לכן חשוב שתדעו כי ניתן להפיק אירועים עסקיים איכותיים גם בתקציבים צנועים.

אף אירועים עסקיים קטנים, אך יחד עם זאת נוצצים במידה זהה, כמו אירועי בוטיק למשל, הם בעלי תרומה חשובה לחיזוק המורל ולשיפור תחושת הביטחון הכלכלי בקרב העובדים, ויותר מכך לחיזוק הקשר עם הלקוחות. אנו ב"אירוע בריבוע" מתמחים בהפקת אירועים עסקיים המשלבים תכנים בידוריים ותרבותיים לצד הרצאות וסדנאות מגוונות.

שיתוף הפעולה של הצוות המקצועי שלנו עם הארגון מאפשר לנו להפיק עבורכם אירועים עסקיים איכותיים, תוך התאמה מדויקת לצורכי הארגון ולמסגרת התקציבית הנתונה. דווקא עכשיו אירועים עסקיים הכרחיים לחיזוק המורל ויעניקו לארגונכם תמורה שאין לה מחיר, בדמות עובדים מרוצים יותר ולקוחות החשים כי החברה עימה הם עובדים עושה את כל שביכולתה כדי להשביע את רצונם.

"אירוע בריבוע" צברה ניסיון של שנים בהפקת אירועים מכל הסוגים, ובמיוחד אירועים עסקיים. ניסיונה הרב של החברה מאפשר לה למצוא פתרונות יצירתיים לתכנון האירוע שלכם, בהתאם לתקציב שתגדירו, מבלי להתפשר על טיב או על איכות. בשגרת היומיום הלחוצה, עובדים רבים מצפים בכיליון עיניים לאירועי חברה, המשמשים כתמריץ וכפסק זמן לצורך התאווררות קלה - ואף יותר מכך כביטוי לנחיצותם בארגון.
אנו מציעים לכם, העומדים בראש הארגון, קשת רחבה של אירועים עסקיים, החל מימי עיון, כנסים וסדנאות ועד לפעילויות קלילות יותר כמו ימי נופש ואטרקציות לעובד. לאחר שתבחרו את האירוע העסקי המתאים לארגונכם ולתקציבכם, אנו נסייע לכם בניהול האירוע, החל משלב גיבוש הרעיון ועד לסידורי הניקיון בתום האירוע.

צוות התחקירנים שלנו יאפיין את ארגונכם ואת צרכיו, בהתאם לאילוצים הכלכליים, ויבנה יחד איתכם את האירוע העסקי שידברו עליו עוד זמן רב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סימה נח ,(43) אמא לשלושה ילדים מנכ"ל חברת "אירוע בריבוע" להפקת אירועים עיסקיים.
בעלת ניסיון עשיר בהפקת אירועים עסקיים,המלווה באופן אישי כל אירוע ואירוע תוך מתן שירות ברמה חסרת פשרות ומספקת מנסיונה המקצועי העשיר ותורמת ליצירת התכנים המקצועיים ועד ליווי כל תהליכי ההפקה בפועל,תוך שימת דגש עד הפרט האחרון.


אתר הבית: www.baribua.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סימה נח

מאת: סימה נחהפקת אירועים17/05/091869 צפיות
מרבית הארגונים כיום מודעים לפעילויות לרווחת העובדים ועיקר הדגש מושם על ציון חגים משפחתיים כאלו, תוך שילובם האורגני במהלך יום העבודה. במאמר זה נבקש להציע לכם מספר רעיונות מקוריים לציון חג השבועות במקום העבודה, שעשויים להפוך את החג לאירוע שייזכר זמן רב

מאת: סימה נחהפקת אירועים17/05/091850 צפיות
חגי ישראל ידועים במאכליהם ובמנהגיהם הייחודים. חג השבועות, השני מבין שלושת הרגלים, המכונה גם חג הקציר או חג הביכורים, אמנם אינו מועד מצוין בתורה אך נהוג לציינו בסיום ספירת העומר, על ידי מנהגים כגון לבוש לבן, הבאת ביכורים ואכילת מאכלי חלב.

מאת: סימה נחהפקת אירועים12/05/091288 צפיות
במאמר זה נבקש להציע לכם מספר רעיונות מקוריים לציון חג השבועות במקום העבודה, שעשויים להפוך את החג לאירוע שייזכר זמן רב.

מאת: סימה נחהפקת אירועים04/04/091218 צפיות
שמחה רבה וטרחה רבה עוד יותר מתלוות לערב חג הפסח. חג זה, בו מתקבצים בני הבית והמשפחה המורחבת סביב שולחן אחד למשך שעות ארוכות, סועדים ושרים את שירי החג, זכה בצדק למעמד החג המשפחתי ביותר

מאת: סימה נחהפקת אירועים04/04/094776 צפיות
ראש השנה בפתח והנה הגיע הזמן להשיק את הכוס ולאחל המשך שנה פוריה. כיום יותר ויותר חברות כבר לא מסתפקות ברבע שעה של ברכות והופכים את הרמת הכוסית למאורע של ממש

מאת: סימה נחהפקת אירועים26/02/091268 צפיות
כאשר אנו מדברים היום על "אירועים עסקיים" אנו מתכוונים לסוגי אירועים רבים. גופים רבים, כמו חברות, ארגונים ואף מלכ"רים מקיימים אירועים עסקיים. אך כאן, כפי שיודע כל מנהל, נעוצה סתירה. מצד אחד אתה נדרש לקיים כמות הולכת וגדלה של אירועים עסקיים רבים הן לעובדים והן ללקוחות. מצד שני, למי בדיוק יש זמן להתעסק בהפקת אירועים עסקיים? בשביל לפתור סתירה זו בדיוק קמו חברות שהפכו את התחום של הפקת אירועים עסקיים לתחום התמחותן.

מאת: סימה נחהעצמת נשים25/02/092465 צפיות
יום האישה הוא יום שמקורו ההיסטורי בשביתת נשים עובדות במפעל בניו-יורק, בשמיני במרץ שנת 1857, במחאה על תנאי העסקתן. החל משנת 1975 אימץ ארגון האו"ם את השמיני במרץ כ "יום האישה הבינלאומי" והוא מצוין מאז בכל רחבי העולם וגם בישראל.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211599 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202340 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195833 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191772 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191557 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191668 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181671 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica