חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום האישה 2009

מאת: סימה נחהעצמת נשים25/02/20092469 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום האישה

אירוע בריבוע גאה להציג את הקונספט החדש והייחודי ליום האישה לשנת 2009

יום האישה הוא יום שמקורו ההיסטורי בשביתת נשים עובדות במפעל בניו-יורק, בשמיני במרץ שנת 1857, במחאה על תנאי העסקתן. החל משנת 1975 אימץ ארגון האו"ם את  השמיני במרץ כ "יום האישה הבינלאומי" והוא מצוין מאז בכל רחבי העולם וגם בישראל.

מטרתו של היום האישה הבינלאומי היא להאיר, למשך יום אחד, את מצבן של הנשים בעולם. שוויונן של הנשים בעולם הוא עדיין עניין לשאוף אליו. נשים, כידוע, הן קבוצת אוכלוסייה מדוכאת בעולם השלישי. אף בחלקים גדולים של העולם המערבי טרם הושג שוויון מלא בין גברים לנשים. בישראל לדוגמא, מרוויחים גברים 23% בממוצע יותר מאשר נשים בעלות כישורים זהים בתפקידים זהים (נכון לשנת 2004). 

פעולות למען שוויון לנשים אינן עניין לעסוק בו יום אחד בשנה בלבד, אלא במהלך השנה כולה. אך העובדה שהוקדש  יום מיוחד לנושא מעמד האישה, מאפשרת להזכיר לכול, גברים ונשים כאחד, כי השוויון המיוחל בין גברים לנשים טרם הושג.

יום האישה הבינלאומי הוא יום בו מתקיימים אירועים שונים בכל רחבי העולם, בכדי לחדד את המודעות לנושא מעמד האישה. גם עולם העסקים מציין את יום האישה הבינלאומי במגוון של אופנים. ארגון המבקש להדגיש את החשיבות שהוא מייחס למעמדן של הנשים בארגון, מקיים פעמים רבות אירועים עסקיים ביום האישה, המוקדשים לנושאים התואמים את אירועי יום האישה.  

חברות כמו אירוע בריבוע מציעות מגוון של אפשרויות לציון יום האישה הבינלאומי. האפשרויות השונות כוללות מגוון רחב של סדנאות והרצאות, המותאמות לתקציבו וגודלו של הארגון, צרכיו ותפיסותיו. באופן כזה חוסכת אירוע בריבוע לארגון את כל "כאב הראש" הכרוך בארגון והפקת האירוע, על כל המורכבות שבו. החברה גם מציעה מגוון של מרצים ומנחים מבוקשים ופופולאריים, בעלי ניסיון עשיר ומוכח באירועים ייחודיים עבור ארגונים.

אירועי יום האישה הבינלאומי באירוע בריבוע נועדו לליבון שלל הבעיות והסוגיות המטרידות נשים עובדות בישראל של המאה העשרים ואחת ולעודד אותן לקחת אחריות על חייהן ולהירתם לפתרון הסוגיות המטרידות אותן. בין שלל האירועים שמציעה אירוע בריבוע ניתן למנות הרצאה ייחודית וחדשנית "להוציא את העו"ד שבך" ע"י עורכת-הדין שרונה בן-ארצי, המתמחה בנושאי נזיקין ודיני משפחה,ההרצאה שבמהלכה תבחנה הנשים מקצת מהעקרונות והכישורים המנחים עו"ד בעבודתו כגון:כיצד לאזן בין הרגש לשכל,התמודדות עם מצבי לחץ,תקשורת בין אישית וכיצד לשפר את התנהלותן של הנשים בחיי היומיום בחיים האישיים והעסקיים. "כי ידע זה כוח והכוח הוא בידיים שלך"

דוגמאות ספורות נוספות למגוון ההרצאות והסדנאות המרתקות הן "אופטימיות ושמחת חיים", "משחק החיים לנשים", "יוצרות בחצרות", "אישה גדולה מהסיפורים" ועוד מגוון גדול של אירועים שיהפכו את יום האישה ליום שיסייע להעצמתן ולקידומן של הנשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סימה נח ,(43) אמא לשלושה ילדים מנכ"ל חברת "אירוע בריבוע" להפקת אירועים עיסקיים.
בעלת ניסיון עשיר בהפקת אירועים עסקיים,המלווה באופן אישי כל אירוע ואירוע תוך מתן שירות ברמה חסרת פשרות ומספקת מנסיונה המקצועי העשיר ותורמת ליצירת התכנים המקצועיים ועד ליווי כל תהליכי ההפקה בפועל,תוך שימת דגש עד הפרט האחרון.


אתר הבית: www.baribua.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סימה נח

מאת: סימה נחהפקת אירועים17/05/091876 צפיות
מרבית הארגונים כיום מודעים לפעילויות לרווחת העובדים ועיקר הדגש מושם על ציון חגים משפחתיים כאלו, תוך שילובם האורגני במהלך יום העבודה. במאמר זה נבקש להציע לכם מספר רעיונות מקוריים לציון חג השבועות במקום העבודה, שעשויים להפוך את החג לאירוע שייזכר זמן רב

מאת: סימה נחהפקת אירועים17/05/091854 צפיות
חגי ישראל ידועים במאכליהם ובמנהגיהם הייחודים. חג השבועות, השני מבין שלושת הרגלים, המכונה גם חג הקציר או חג הביכורים, אמנם אינו מועד מצוין בתורה אך נהוג לציינו בסיום ספירת העומר, על ידי מנהגים כגון לבוש לבן, הבאת ביכורים ואכילת מאכלי חלב.

מאת: סימה נחהפקת אירועים12/05/091294 צפיות
במאמר זה נבקש להציע לכם מספר רעיונות מקוריים לציון חג השבועות במקום העבודה, שעשויים להפוך את החג לאירוע שייזכר זמן רב.

מאת: סימה נחהפקת אירועים04/04/091222 צפיות
שמחה רבה וטרחה רבה עוד יותר מתלוות לערב חג הפסח. חג זה, בו מתקבצים בני הבית והמשפחה המורחבת סביב שולחן אחד למשך שעות ארוכות, סועדים ושרים את שירי החג, זכה בצדק למעמד החג המשפחתי ביותר

מאת: סימה נחהפקת אירועים04/04/094790 צפיות
ראש השנה בפתח והנה הגיע הזמן להשיק את הכוס ולאחל המשך שנה פוריה. כיום יותר ויותר חברות כבר לא מסתפקות ברבע שעה של ברכות והופכים את הרמת הכוסית למאורע של ממש

מאת: סימה נחהפקת אירועים26/02/091274 צפיות
כאשר אנו מדברים היום על "אירועים עסקיים" אנו מתכוונים לסוגי אירועים רבים. גופים רבים, כמו חברות, ארגונים ואף מלכ"רים מקיימים אירועים עסקיים. אך כאן, כפי שיודע כל מנהל, נעוצה סתירה. מצד אחד אתה נדרש לקיים כמות הולכת וגדלה של אירועים עסקיים רבים הן לעובדים והן ללקוחות. מצד שני, למי בדיוק יש זמן להתעסק בהפקת אירועים עסקיים? בשביל לפתור סתירה זו בדיוק קמו חברות שהפכו את התחום של הפקת אירועים עסקיים לתחום התמחותן.

מאת: סימה נחהפקת אירועים25/02/091273 צפיות
בימים אלו של סערה כלכלית, הופך המשאב האנושי למשאב היקר ביותר בכל ארגון. אלו המשכילים להבין זאת הם אלו שישרדו כל תקופה וישכילו לצמוח מתוך המשבר. ברגעים כאלה נמדדים חברות ואנשים, ולכן, דווקא עכשיו – המסיבה חייבת להימשך. אז איך חוגגים למרות המצב במשק? ממש בקלות, מחקרים מוכיחים כי יכולת השרידות של עסק קטן כגדול תלויה בראש ובראשונה באנשים העובדים בארגון וברמת הגיבוש שלהם.

מאמרים נוספים בנושא העצמת נשים

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204850 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: גילת אפריםהעצמת נשים09/07/1710981 צפיות
האם את נוהגת לומר לעצמך מילים חיוביות ומפרגנות? או אולי את שיפוטית וביקורתית כלפי עצמך...? קראי את המאמר הבא, על-מנת ללמוד כיצד להפוך את הדיבור העצמי שלך לחיובי ומיטיב.

מאת: לי באומןהעצמת נשים30/04/133375 צפיות
קרב מגע היא שיטה להגנה עצמית שזכתה להמון כינויים, ויש לה סגנונות שונים, אבל בבסיס מדובר על שיטה שכל כוונתה היא להתמך בחוזקות הגוף והעצמי, תוך איתור נקודות התורפה אצל היריב והכנעתו. למידה זו, שהיא קוגניטיבית וגופנית מאפשרת לנשים להכניס לתוך הרפרטואר החוויתי שלהם זיכרונות של יכולת, השג, אפשרות ללחימה ומעל הכל- אמונה עצמית.

מאת: עמי אלבזהעצמת נשים23/01/138553 צפיות
ברוב המקצועות העצמאיים יש צורך לאחר קבלת התעודה המקצועית להשקיע את מלא המרץ והכסף בפרסום, לא כך בתחום בניית הציפורניים, לאחר קבלת תעודת ההכשרה בוגרת הקורס תמצא את עצמה מקבלת לקוחות המגיעות מפה לאוזן, מחברות, שכנות, ומשפחה.

מאת: מרדכי שרםהעצמת נשים09/10/128605 צפיות
חולמות על ערב מושלם עם חברה שלכן? רוצות לערוך ערב לכול החברות הקרובות שלכן? במאמר זה תקבלו טיפים רבים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/129921 צפיות
רבים מכירים את תל אביב כמרכז התרבות, ההווי והעסקים של מדינת ישראל, אך רוב האנשים המתגוררים בעיר זו אוהבים להזכיר כי תל אביב היא "מעוז" שירותי הליווי בישראל. העיר מציעה מגוון דירות דיסקרטיות ושירותים של נערות ליווי בכל יום ובכל שעה בה הלקוחות מעוניינים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/128759 צפיות
ישנן טענות רבות בישראל כי קיים סחר בנשים וכי רוב נערות הליווי אשר עובדות במדינה, עובדות בניגוד לרצונן או משום שהן נמצאות במצב בריאותי אשר אינן מאפשר להן להתפרנס בשום צורה אחרת. בשנה האחרונה נתקלנו בחוק הזנות החדש, שעיקרו הוא הענשת כל אדם אשר עוסק בסחר בנשים וכן כל אדם אשר נתפס עם נערות ליווי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica