חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החופש לעוף - סדנת מדיטציה, יוגה ודמיון מודרך

מאת: אסנת בוקופצרמדיטציה25/01/20101269 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החופש לעוף – סדנת מדיטציה, יוגה ודמיון מודרך

עם ויקאס וג'יוואן

שישי-שבת 4-5 ביוני 2010 בנווה שלום

סוף שבוע של מדיטציות אקטיביות ושקטות, AUM אל תוך הלילה, יוגה ודמיון מודרך

בסדנה נחווה שלוש דרכים להשגת שחרור, רגיעה והעצמה:

דרך המדיטציות האקטיביות והשקטות ננער את הגוף ונשקיט את המיינד, ובמדיטציית ה-AUM נחווה בעוצמה את כל צבעי קשת הרגשות, לבד ועם אחרים, בדרך אל המרכז והשקט שלנו.

דרך היוגה נתרגל את האיזון בין הגוף והנפש.

דרך הדמיון המודרך נעודד ריפוי, יצירתיות והתחדשות.

יחד נגלה מהם הכלים הנכונים לכל אחד ואחת, שיאפשרו להתחבר למקורות השמחה והאנרגיה גם בחיי היומיום.
 

בואו לחוות סוף שבוע של החופש לעוף פנימה והחוצה – סדנת מדיטציה, יוגה ודמיון מודרך – בהנחיית ויקאס וג'יוואן, שיתמכו בכל תהליך שתאפשרו לעצמכם לעבור.


הסדנה תתקיים בסביבה ירוקה ושלווה ביישוב נווה שלום (ליד לטרון, בין תל-אביב לירושלים).

מנחי הסדנה:

ויקאס (ירון קולטון): מנחה ומטפל בכיר ב-NLP, בדמיון מודרך ובתרפיית קו הזמן, מנחה AUM מוסמך מטעם Humaniversity בהולנד ומרכז אושו בפונה, הודו - http://www.meditation.co.il/default.asp?pageid=42&Upid=158

ג'יוואן לביא: מורה בכירה ליוגה למבוגרים ולילדים (מכללת וינגייט, מכללת רידמן), מטפלת בטאו שיאצו - http://www.yoga.co.il/index/jivan.asp

***

מתוך תגובות משתתפי סדנאות קודמות:

"מעט מאוד קורה שאני מעיזה לצאת מ'האזור הבטוח' שלי. בסוף השבוע פרשתי כנפיים, עפתי, הרגשתי חופש נפלא! הרגשתי חדה, ממוקדת, נוכחת והכי חיה שהייתי במשך הרבה מאוד זמן... אני בתחילתה של הדרך שאתם נתתם לי המון כלים ואומץ ללכת בה. אני מודה לכם, תמיד תהיו בלב שלי, ואני מקווה שיהיו לכם הרבה כוחות להמשיך ולתת לעוד אנשים את האור הזה. באהבה, מיכל"

"פתאום הרגשתי מחייכת. כמו צבעי מים בנייר סופג, כך הלכה והתרחקה ונמהלה ודהתה המועקה שישבה לי בבית החזה, פותחת בכך רווחים למשהו אחר... עד שהסתיימה הסדנה עברו לב הגוף שלי ולב הרוח חבטות ונחמות, במגע עם חברים אחרים או בבדידות. רק בדיעבד, אחרי יומיים או יותר, יכולתי לומר: הייתי מאושרת. ספי"
 
"בסוף השבוע של סדנת המדיטציה 'החופש לעוף' עברתי את אחת החוויות המשמעותיות ביותר בתקופה האחרונה. השילוב של מדיטציה, יוגה ודמיון מודרך ביישוב המקסים נווה שלום איפשר לי ניתוק מוחלט מחיי היומיום, התבוננות עמוקה לתוך עצמי, והבנה שאני יכולה להשיג בחיי כל מה שאני רוצה... דאגתם באהבה גדולה לתכנים, להרגשה הנפלאה, ואפשרתם לכל המשתתפים לעבור חוויה מעצימה וחשובה. תודה, אסנת"

***

המחיר בהרשמה מוקדמת עד 22 במאי: 590 שקל, כולל לינה וכלכלה מלאה.

המחיר החל מ-23 במאי: 690 שקל.

הלינה בחדרים נעימים ומרווחים לשלושה. ניתן לקבל חדר זוגי או חדר ליחיד בתוספת תשלום.

כל הפעילויות מונחות – אין צורך בניסיון קודם.

לפרטים נוספים ולהרשמה: 

ויקאס 054-7321806, ג'יוואן 054-4765291.

מייל: vikas@netvision.net.il

אתר: www.meditation.co.il/weekend

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסנת בוקופצר, מסטר פרקטישינר בדמיון מודרך, אנ.אל.פי, טיפול בטראומה ותרפיית קו הזמן. טיפול אישי וזוגי. 054-4-515075 www.nlptherapy.co.il מייל: bukofzer@015.net.il 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסנת בוקופצר

מאת: אסנת בוקופצררוחניות - כללי06/06/15979 צפיות
כאשר אנחנו עובדים עם כלי ה-NLP והדמיון המודרך, אחד הדברים הראשונים שנלמד הוא שבסרט שלנו אנו השולטים והאחראים הבלעדיים לו. מכאן נחליט שבכל רגע נתון בסרט הזה נמלא את כל התפקידים - תסריטאי, במאי, גיבור, מפיק, צלם, מלחין ועורך - מתוך מודעות לתפקיד המתבקש בכל מצב.

מאת: אסנת בוקופצררוחניות - כללי15/05/151126 צפיות
בעבודה עם כלי ה-NLP והדמיון המודרך אנחנו לוקחים אחריות ומעניקים לעצמנו את האפשרות ליצור שינוי מהותי בעולמנו: חיים נטולי דרמה, שיאפשרו לנו ליהנות מעצמנו, מהסובבים אותנו ומחיינו.

מאת: אסנת בוקופצרבריאות הנפש15/09/131305 צפיות
הפסיכולוגיה החיובית מציינת שהמילה תודה אינה רק נימוסים טובים, אלא גם מועילה לתחושת העצמי. מחקרים בנושא מראים שהכרת תודה משפרת את איכות החיים, הבריאות הנפשית ומערכות היחסים, מייצרת רגשות חיוביים ועוזרת לנו להתמודד בתקופות לחץ.

מאת: אסנת בוקופצרבריאות הנפש27/08/131412 צפיות
הערכה עצמית, כשמה, תגיע קודם-כל מעצמנו - מכיוון שהמציאות הפנימית שלנו קודמת למציאות החיצונית, ואנחנו אלה הקובעים מה נכון לנו ומה לא, מה מתאים לנו ומה פחות, במה אנחנו מאמינים ובמה לא, ואילו ערכים קיימים בתוכנו. מתוך כך נותר לנו להבין שרק אנחנו יכולים להעניק אותה לעצמנו.

מאת: אסנת בוקופצרקורסים וסדנאות08/08/131147 צפיות
הדרך פנימה - סדנת דמיון מודרך ו-NLP לשנה החדשה עם אסנת בוקופצר וירון קולטון מפגש חווייתי חד-פעמי בתל-אביב - יום חמישי 29.8.13 ב-20:30 מוזמנים למפגש חווייתי, שבו נעשה שימוש בכלים העוצמתיים של הדמיון המודרך וה-NLP כדי להיכנס פנימה, לחקור את עולמנו הפנימי ואת תת-המודע - ולצאת רגועים, מחויכים ומחוזקים, מוכנים לשנה החדשה שבפתח.

מאת: אסנת בוקופצרבריאות הנפש28/07/131141 צפיות
עבודת ה-NLP עם קו הזמן הינה תהליך המתקשר עם תת-המודע שלנו ומתייחס לאופן שבו אנחנו מייצרים ומאחסנים זיכרונות, מחשבות ורגשות, כמו גם לדרך שבה המוח שלנו מקודד את מושגי הזמן השונים.

מאת: אסנת בוקופצרבריאות הנפש13/07/131106 צפיות
אמנות שאילת השאלות מזמינה מודעות ותרגול, ומאפשרת לפחות שלוש תשובות חדשות לכל סיטואציה. כמו כן, כאשר נחליף בשאלה את המילה 'למה' במילה 'איך', נגלה נקודת מבט חדשה - כזו שתאפשר לנו למצוא פתרון מהיר ומדויק למצבים שנראו לנו רגע קודם בלתי פתירים.

מאמרים נוספים בנושא מדיטציה

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181329 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: לילה בן הרוש מדיטציה15/06/171558 צפיות
כולנו מחפשים שקט , חופש מהמיינד , חופש מהמחשבות שבאות והולכות בעירות וגם בשינה בדמות חלומות. החיים המערביים לא נותנים לנו הנחות ונדמה שרכבת המחשבות הזו רק הולכת וגוברת ולפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה רגע אחד של שקט.

מאת: אשרם במדברמדיטציה05/08/152568 צפיות
ההזדמנות ללמוד איך להנחות מדיטציות אושו 10 ימים, 13 - 22 באוגוסט 2015 זו השנה החמישית ב"אשרם במדבר" שאנו פותחים מרחב של תרגול ולימוד המדיטציות לעומקן. ללמוד מה הפילוסופיה של המדיטציה בכלל ושל המדיטציות של אושו בפרט. איך להסביר את המדיטציה, איך להעביר אותה לקהל אחר ואף להתנסות בעניין. גם תיאוריה וגם פרקטיקה. וכל זאת משולב בשני סופ"שים שלמחנה מדיטציות אושו.

מאת: אשרם במדברמדיטציה26/01/151611 צפיות
להיות באהבה ארבעה ימים, 4 - 7 בפבואר סדנת "התעוררות הלב המואר" נוצרה בשבילך לעזור לך להעיר את הלב. כאשר אנו זוכרים כיצד לחיות מהמרחב המקודש של הלב, אנחנו יכולים להפעיל את גוף האור שלנו – המרכבה. הסדנה יכולה לסייע לפתיחת העין השלישית דרך תרגול טנטרה של הלב. אנו נתחבר לתהליך היצירה בתרגילים שונים אותם נתרגל במהלך הסדנה.

מאת: אשרם במדברמדיטציה26/01/151841 צפיות
אושו אינטנסיב Osho meditation camp - מחנה מדיטציות אושו 12-14 במרץ אשרם במדבר מזמין אתכם לחווית מדיטציות מדברית - סוף שבוע שכולו תרגול ולימוד מדיטציות אשר אושו יצר עבורנו. מחנה מדיטציות אושו, הוא אירוע המתקיים בכל רחבי העולם. המשתתפים מוזמנים לחוות באופן פעיל את איכות המדיטציות האקטיביות, אשר המורה אושו הביא עבורנו. המדיטציות האקטיביות מותאמות לאדם המודרני החושב, ועוזרות לו להתקרב אל העולם הפנימי ואל המודעות מתוך התבוננות אשר נוצרת באופן טבעי עקב האקטיביות שבמדיטציה. זהו סופ"ש שכולו מדיטציו

מאת: סוגנדהומדיטציה23/12/141666 צפיות
על אף אורח החיים המודרני והקידמה הטכנולוגית המביאים לחיי נוחות כביכול, החיים שלנו נהיו קדחתנים ותובעניים יותר ויותר. משפחה ומערכות יחסים הפכו לעבודה במשרה מלאה. התפתחות של מחלות לב, לחץ דם גבוהה וחרדה הם דבר שכיח עקב אורח החיים זה. הלחץ בו אנשים נתונים גורם לעומס רגשי, הלב שלנו פשוט נשחק.

מאת: לילה בן הרוש מדיטציה26/06/144052 צפיות
נחנו רוצים להזמין אתכם להזדמנות, הזדמנות לצאת מתוך המירוץ של היומיום ולחוות תהליך עמוק של גילוי ששינה חיים של אנשים רבים ב"מסע 21" - תהליך אינטרנטי עוצמתי מצרפים לכם לינק לפרטים והרשמה אם אתם מתפללים לאיזון לריפוי, לבהירות, להתפתחות... אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע עוצמתי שיקח אתכם לצעד הבא שלכם...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica