חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האלכימיה של אהבה. אלכימיית הצ'אקרה הרביעית חווית הלב הרוחני

מאת: סוגנדהומדיטציה23/12/20141670 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנחנו רוצים לשלוח את הלב לחופשה. אנחנו רוצים לשחרר מתחים נפשים ופיזים מהלב שלנו. אנחנו רוצים ללמוד איך לתמוך בלב שלנו האמצעות השימוש במפת הצ'אקרות, שיכולה להוביל אותנו אל יכולות הריפוי שטמונות בכל אחד מאיתנו.

כדי לשמור על האור בליבינו נלמד איך לחזק אותו ולהגדיר לעצמינו גבולות בריאים בחיי היום- יום. אנחנו נמצא את היכולת שקיימת בנו להיות אוהבים כלפי עצמינו ממש כפי שאנו אוהבים כלפי אחרים וניצור את האווירה הנכונה כדי שהלב שלנו יפעם וירטוט בטבעיות. נחווה באופן טבעי את האיכויות של הלב: אהבה, חום, מסירות, חמלה, שובבות ושקט.

למה כוונתנו באמרנו "לב"? איננו מתכוונים אך ורק ללב שבגופנו, אלא גם ללב המהווה את מרכז נפשנו. אנו מביטים בעצמנו מנקודת מבטו של הלב, ומזהים רעיונות ואידיאלים כוזבים הנוגעים לעצמנו ולאחרים. המציאות האנרגטית שלנו שונה, לעתים קרובות, מהרעיונות שכפו עלינו הורים, מורים, קרובים והחברה בכלל.

כאשר נשתחרר משליטת המחשבה שלנו עלינו (ה"מיינד"), נהיה מופתעים... החיים פשוטים יותר, ספונטניים יותר, רגועים יותר ומלאים במסתורין שצפוי לנו. כאשר נרפה מן השליטה שמפעיל עלינו המיינד, נופתע. אם אך נעשה זאת ימתינו לנו חיים פשוטים, ספונטניים ורגועים יותר, מלאי מסתורין.

הרשו ללב שלכם להפתיעה אתכם במתנות שלו. אנחנו לא יכולים לדרוש אהבה; היא באה בתנאים שלה. למרות שהאהבה מומטרת עלינו בכל זמן, אנחנו לא תמיד לא שמים לב למתנות יקרות הערך שלה, כי אהבה לפעמים באה בשקט ובאופן בלתי צפוי.

הסדנה הקרובה של האלכימיה של האהבה תתקיים ב 2 - 24 בינואר באשרם במדבר

את הסדנה מנחה סוגנדהו, תרפיסתית בכירה מבית אושו בעלת ניסיון של יותר מ 25 שנה אשר מעבירה סדנאות בארץ ובעולם.

לפרטים והרשמה:

טרלה 052-4040231 tarlatoday@gmail.com
-www.desertashram.co.il/סדנאות/האלכימיה-של-האהבה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סוגנדהו

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סוגנדהו

מאת: סוגנדהותראפיה23/12/142327 צפיות
“לא, אין לי בעיות עם כוחניות" "אני אדם רוחני ואני לא רוצה להתעסק עם כוחניות" "כוח הוא בשביל פוליטיקאים, לא בשבילי" "כסף הוא כוח, ולי יש כסף" "אני פשוט לא יכול לסבול כוחניות"

מאת: סוגנדהומדיטציה21/01/131133 צפיות
סופ"ש 2013-פברואר-28 עד 2013-מרס-02 מהי אהבה? מה אנו בעצם יודעים על האהבה? כל כך הרבה נאמר ונכתב על האהבה, כל כך הרבה שירים, פואמות, ספרות... ועדיין, מהי ההבנה האינטלקטואלית של האהבה בהשוואה לחוויה שבלב החמים? מתפשט ומתעורר כאשר נימה של מנגינה מופלאה ממלאת את ליבנו?

מאת: סוגנדהומדיטציה29/09/121141 צפיות
מסע בו נחקור את הדפוסים והפחדים העמוקים ביותר שלנו, אלו המניעים אותנו במערכות יחסים ומביאים אותנו לסימביוזה חסרת גבולות עם בן זוגנו, לאיבוד המרחב האישי שלנו ולטשטוש קווי המתאר שלנו. בסדנה נחקור איך לשמר את ה'ביחד' בלי לאבד את ה'עצמי' בזרימה טבעית.

מאת: סוגנדהורוחניות - כללי29/09/121075 צפיות
החזרה אל שורשיהן של טראומות הילדות מאפשרת לנו לחשוף רבות מאותן החלטות ואת הסיבות שהובילו אותנו אליהן, ולשחררן. נבין שבחרנו להיות חזקים - לא מפני שבאמת חשנו חזקים, אלא מפני שלא היה מי שיתמוך בנו. האמת היא, שלא היתה לנו שום ברירה אחרת. במהלך שבעה ימים ובסביבה מוגנת לחלוטין, נאפשר לקסם האהבה להתרחש.

מאת: סוגנדהוטנטרה17/06/128567 צפיות
מיניות היא המורשת הטבעית שלנו, היא האנרגיה המניעה אותנו קדימה. במהלך החיים אספנו כל מיני אמונות הקשורות לכך בעיקר בגיל ההתבגרות. בסדנה זו נצית את אותה האנרגיה ונחקור את אותן ההטבעות והאמונות, נחווה את המניות בכל מיני צבעים מתוך מודעות אהבה ומדיטציה.

מאת: סוגנדהוטנטרה17/06/128539 צפיות
מיניות היא המורשת הטבעית שלנו, היא האנרגיה המניעה אותנו קדימה. במהלך החיים אספנו כל מיני אמונות הקשורות לכך בעיקר בגיל ההתבגרות. בסדנה זו נצית את אותה האנרגיה ונחקור את אותן ההטבעות והאמונות, נחווה את המניות בכל מיני צבעים מתוך מודעות אהבה ומדיטציה.

מאת: סוגנדהומדיטציה05/06/121115 צפיות
קבוצה זו היא חקירה אינטנסיבית של האסטרטגיה המניעה את האגו ל"כוח" - הרצון לשלוט או הפחד מלהית כוחני; תחרות על מעמד חברתי או האשמה ושיפוט של אחרים שמשחקים משחקי כוח. סדנה עצמתית הבאה לאפשר למשתתף לפגוש את משחקי האגו והכוח באופן נקי ולדעת להשתחרר מהם אל העוצמה הפנימית הקיימת בו.

מאמרים נוספים בנושא מדיטציה

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181337 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: לילה בן הרוש מדיטציה15/06/171564 צפיות
כולנו מחפשים שקט , חופש מהמיינד , חופש מהמחשבות שבאות והולכות בעירות וגם בשינה בדמות חלומות. החיים המערביים לא נותנים לנו הנחות ונדמה שרכבת המחשבות הזו רק הולכת וגוברת ולפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה רגע אחד של שקט.

מאת: אשרם במדברמדיטציה05/08/152575 צפיות
ההזדמנות ללמוד איך להנחות מדיטציות אושו 10 ימים, 13 - 22 באוגוסט 2015 זו השנה החמישית ב"אשרם במדבר" שאנו פותחים מרחב של תרגול ולימוד המדיטציות לעומקן. ללמוד מה הפילוסופיה של המדיטציה בכלל ושל המדיטציות של אושו בפרט. איך להסביר את המדיטציה, איך להעביר אותה לקהל אחר ואף להתנסות בעניין. גם תיאוריה וגם פרקטיקה. וכל זאת משולב בשני סופ"שים שלמחנה מדיטציות אושו.

מאת: אשרם במדברמדיטציה26/01/151620 צפיות
להיות באהבה ארבעה ימים, 4 - 7 בפבואר סדנת "התעוררות הלב המואר" נוצרה בשבילך לעזור לך להעיר את הלב. כאשר אנו זוכרים כיצד לחיות מהמרחב המקודש של הלב, אנחנו יכולים להפעיל את גוף האור שלנו – המרכבה. הסדנה יכולה לסייע לפתיחת העין השלישית דרך תרגול טנטרה של הלב. אנו נתחבר לתהליך היצירה בתרגילים שונים אותם נתרגל במהלך הסדנה.

מאת: אשרם במדברמדיטציה26/01/151845 צפיות
אושו אינטנסיב Osho meditation camp - מחנה מדיטציות אושו 12-14 במרץ אשרם במדבר מזמין אתכם לחווית מדיטציות מדברית - סוף שבוע שכולו תרגול ולימוד מדיטציות אשר אושו יצר עבורנו. מחנה מדיטציות אושו, הוא אירוע המתקיים בכל רחבי העולם. המשתתפים מוזמנים לחוות באופן פעיל את איכות המדיטציות האקטיביות, אשר המורה אושו הביא עבורנו. המדיטציות האקטיביות מותאמות לאדם המודרני החושב, ועוזרות לו להתקרב אל העולם הפנימי ואל המודעות מתוך התבוננות אשר נוצרת באופן טבעי עקב האקטיביות שבמדיטציה. זהו סופ"ש שכולו מדיטציו

מאת: לילה בן הרוש מדיטציה26/06/144057 צפיות
נחנו רוצים להזמין אתכם להזדמנות, הזדמנות לצאת מתוך המירוץ של היומיום ולחוות תהליך עמוק של גילוי ששינה חיים של אנשים רבים ב"מסע 21" - תהליך אינטרנטי עוצמתי מצרפים לכם לינק לפרטים והרשמה אם אתם מתפללים לאיזון לריפוי, לבהירות, להתפתחות... אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע עוצמתי שיקח אתכם לצעד הבא שלכם...

מאת: אשרם במדברמדיטציה25/05/131710 צפיות
כולנו רוצים לבטא את עצמינו בשירה חופשית ומשוחררת ממעצורים. בקול שלנו מסתתרת תפיסת העולם שלנו, מה שאנחנו חושבים על עצמינו ואיך אנחנו מתבטאים בעולם: האם יש לקול שלנו נוכחות? או שאנחנו מסתירים אותו? האם אנחנו נוהגים לצעוק וללחוץ או ללחוש? הקול שלנו, הוא ראי לנשמה שלנו, לנפש שלנו ומושפע מהקשר שלנו אל גופנו ואל הנשימה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica