חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת ניקיון ופוליש לפני מעבר דירה האם זה נחוץ?

מאת: חיים לויניקיון26/01/20101368 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איזה סיפור זה לעבור דירה אה? הריצות משגעות אותנו מעבר הגנים והבי"הס לילדים,העברת הכתובת ברשויות הריצות לחברת החשמל ולעיריות לשינוי הפרטים ועוד. אבל זה רק הכסף הקטן מה עם השיפוץ הרי הבית שרכשנו אינו לפי טעמנו ואנו רוצים לממש את החלום הרטוב שלנו ולבנות את בית חלומותינו. אז ככה נחליף את האמבטיות והשירותים וכמובן נבחר את הקרמיקות הכי הכי, נחליף את הריצוף בבית לקרמיקה אווו גרניט פורצלן לא לא בעצם שיש כן כן שיש אבל כל זה לא לפני שנחליף את כל האנסטלציה בבית לחדשה.וואו יש לנו ים של עבודות גבס נבנה בר למשקאות וכמובן נישה לLCD והנמכה לתקרה כדי לקבע את הספוטים וכל הכבלים יעברו אך ורק בתוך הקירות שמא יראו אותם וזה יראה מכוער.לא שכחנו כלום ?בטח שכן ארונות מטבח ורק אצל מטבחי דקור או מטבחי סמל אבל רק את הכי טוב.ורגע תריסים וחלונות ומה עם דלתות ומנורות ומזגנים ו........חברת ניקיון לא יודעים אולי בכלל אין לנו צורך, זה המון כסף ובשביל מה אנו צריכים חברת ניקיון הרי הכל חדש.מההה בשביל קצת רובה על הקרמיקות באמבטיות והשירותים,או בגלל הצבעי שעבד לא הכי נקי ולכלך את החלונות והמסגרות וכל הפנלים מלאים בטיח וצבע .או האבק והליכלוך שיש לנו בארונות. ופוליש למה קנינו שיש חדש ואמנם הברק קצת אבד לו בגלל השיפוצים אבל זהו,מה עושים חברת ניקיון זה המון כסף.

קוראים יקרים חברת ניקיון ופוליש זה לא הרבה כסף אבל מה שבטוח זה חוסך המון כסף ואני אסביר.חברות ניקיון מקצועיות מצויידות בחומרים מתאימים לניקוי של בית או דירה לאחר שיפוצים או בניה כך שהמוצרים היקרים שהשקעתם בביתכם לא ינזקו והציוד כולל גם מכונות קיטור מיוחדות לניקוי החלונות והתריסים,החרסינות והקרמיקות ,שואבים מיוחדים לשאיבת המסילות והארונות ובכלל האבק שקיים בכל מקום כולל הקירות.סכינים מיוחדים לגירוד הצבע מהחלונות מהפנלים המדרגות ועוד,וכמובן מכונת פוליש לביצוע מושלם של ניקוי המרצפות והברקתן בפוליש ווקס פוליש קריסטל או פוליש אקרילי.כמובן שיש אפשרות לליטוש השיש באבן הכולל פתיחת החריצים בין כל אריח מילוי בדבק שיש ישור של כל השטח החלקה ביהלומים ופוליש קריסטל וזה נראה ואוו.

אז יש על מה לחשוב השקעתם ממיטב כספכם עבור השיפוץ רצתם את כל הריצות למה להרוס הכל בגלל חיסכון לא חכם של כמה מאות שקלים ולנקות ע"י מנקה לא מקצועית שתביאו לביתכם החדש עם חומרים לא מתאימים שיהרסו את מה שקניתם במיטב כספכם.

כותב המאמר הוא בעל חברת ניקיון פוליש סופר קלין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת פוליש וניקיון ותיקה מנוסה ואמינה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים לוי

מאת: חיים לויניקיון08/02/101087 צפיות
חברות ניקיון תפקידן לתת שירותי ניקיון למגזרים השונים, אם למגזר הפרטי העיסקי או הציבורי,אך בזמן האחרון אנו עדים לתופעה חדשה, "קידום אתרים במנועי החיפוש השונים"

מאת: חיים לויניקיון18/01/101122 צפיות
תגיד לי שואל אותי האדון מעברו השני של הקו כמה יעלה לי לעשות פוליש בכל הבית? כשש מאות שקל אני עונה,אבל אולי אני יכול להמליץ לך על פוליש קריסטל שלדעתי זה הרבה יותר יפה, הרבה יותר פרקטי יש לזה מראה מהמם וזה מחזיק לאורך זמן ממושך מאד ומה גם שהטיפול לתחזוקה שוטפת הרבה יותר פשוט.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222938 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191634 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191672 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182093 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181632 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181425 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica