חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פינות אוכל שולחנות וכסאות עתיקים

מאת: איתן בניאןרהיטים26/01/20102338 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם נתבונן על מגוון הרהיטים העתיקים והמודרניים שבביתנו השימוש העיקרי והמשפחתי ביותר הוא פינות האוכל. סביב שולחן האוכל אנו מעבירים את מרבית זמן האיכות המשפחתי והחברתי שלנו. פינות האוכל הללו נרכשות לפי אופי המשפחה ומספר הנפשות בבית. ככל שהשימוש בפינת האוכל ממושך יותר, כך אנו משתדלים לרכוש שולחן גדול, פונקציונאלי וכסאות נוחים עם ריפוד רך ומפנק.

ככל שהמשפחה מתרחבת הביקוש לשולחנות גדולים ובעיקר מתקפלים הולך וגדל, ההיצע בתחום שולחנות האוכל רחב והביקוש גדול. כאמור, ריהוט זה משמש את בני המשפחה על בסיס יום-יומי ולכן רמת השחיקה והבלאי גבוהים יחסית. כאשר אנו רוכשים שולחן וכסאות נדאג שהכיסאות יהיו נוחים, יציבים, ומרופדים באיכות גבוהה וניתן פחות דגש אם מערכת הישיבה והשולחן עתיקים (כזכור, ריהוט עתיק הינו ריהוט בן 100 שנים לפחות).

ניתן למצוא שולחנות וכסאות אוכל עתיקים ממגוון התקופות ובדגמים שונים. מנסיוני, הדרישה הנפוצה ביותר של לקוחות היא לשולחנות עתיקים בצורה אליפטית בעלי שתי רגלים מרכזיות עם אפשרות להרחבת השולחן כאשר לצידו 6 כסאות צד ושני כסאות עם משענות עבור ראש השולחן. רוב שולחנות האוכל העתיקים העונים על הדרישה הזו יוצרו באנגליה, צרפת וארה"ב מעץ מהגוני או עץ אלון.

היתרון בשולחן עתיק כזה הוא אופציית הרחבת השולחן לפי הצורך כשמרבית השולחנות הם בעלי גלגלים המקלים על ניוד השולחן ממקום למקום.

מצד שני, ניתן גם למצוא פינות אוכל כבדות ומורכבות יותר (במראה ובמשקל) פינות אוכל אלו בעלות שולחן אוכל מאסיבי ומרשים עם נוכחות דומיננטית.

טרנד עכשווי הוא לקוחות הרוכשים סט כסאות עתיק המוצבים לצד שולחן אוכל מודרני וחדיש. את הכסאות העתיקים הם מציבים סביב השולחן החדש כאשר הניגוד בין עתיק לחדש יוצר סגנון חדש ומרענן. היתרון בשילוב כזה הוא שאפשר לשלב בדירה רהיטים בסגנונות שונים ולא להיות מקובעים ונעולים עם סגנון אחד בלבד. בפוסט קודם הרחבתי יותר לגבי הטרנד הזה.

רעיון הקומפוזיציה בשילוב רהיטים הוא חדשני ומרען, ומאפשר לנו לשלב פריטים בודדים חדשים אשר זקוקים להחלפה בעקבות בלאי ושחיקה, ללא צורך ברכישה של פינת האוכל כולה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

סמי עתיקות - ריהוט עתיק ויד שנייה

http://www.sami-antique.co.il
info@sami-antique.co.il

02-625-3562

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתן בניאן

מאת: איתן בניאןרהיטים07/03/101703 צפיות
קשה להתעלם מנוכחותו של ריהוט עתיק. רהיט עתיק שיוצר בעבודת יד מוקפדת ימשוך את תשומת לב כל הנוכחים בסביבה. האמנים מאחורי היצירות העתיקות הושפעו רבות מהתקופה בה חיו ובהתאם לכך ובהשראת רוח הזמן והתקופה נבחר הסגנון בו בחר האמן לייצר את הרהיט.

מאת: איתן בניאןרהיטים14/12/091757 צפיות
רהיטים עתיקים בסגנון צרפתי בתחילת המאה הקודמת הגיעו לירושלים מורים מצרפת ללימוד מלאכת יד ונגרות, המורים לימדו בבית הספר אליאנס.... ירושלים העתיקה בבתים הישנים של ירושלים אפשר להבחין עד היום בגומחות (נישות) הקיימות בקירות העבים. נישות אלו שימשו להצבת משקוף ועליו ארבע דלתות.... רהיטים וחתונות בירושלים העתיקה במאות ה-18 וה-19 היה נהוג להזמין עבור זוג צעיר שהתחתן ארון שתי דלתות עם מראה גדולה מבחוץ...

מאת: איתן בניאןריהוט 08/12/09955 צפיות
רהיטים עתיקים מתאפיינים בשיטת ריפוד מורכבת ומסועפת. האופן בו מרפדים רהיטים כיום שונה עד מאוד מהדרך בה ריפדו ריהוט עתיק בעבר. בפוסט זה אנסה להסביר על קצה המזלג את מורכבות השיטה.

מאת: איתן בניאןרהיטים29/10/091154 צפיות
כיצד מגדירים רהיטים עתיקים?

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204862 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196043 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182644 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181790 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181762 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181891 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181633 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica