חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוצאות הקטנת חזה ותקופת ההחלמה

מאת: הקטנת חזהניתוחים פלסטיים27/01/2010941 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניתוחים פלסטיים דוגמת ניתוח הקטנת חזה וניתוח הגדלת חזה, הפכו בעשור האחרון למצרך לגיטימי שהדרישה עבורו בשוק הולכת וגוברת. באופן מיוחד, הקטנת חזה הוא ניתוח מבוקש ביותר ומהווה נושא מעורר עניין גם למי שאינה מעוניינת לבצעו. מהן התוצאות הצפויות לאחר ניתוח הקטנת חזה ועל מה חשוב להקפיד במהלך תקופת ההחלמה לאחר הניתוח. כל המידע על התוצאות ותקופת ההחלמה לאחר ניתוח הקטנת חזה במאמר הבא.

לאחר ניתוח הקטנת חזה, חשוב ביותר להקפיד על הוראות המרפאה לגבי כיצד לנהוג לאחר הניתוח על מנת להחלים באופן בטיחותי ומהיר. באופן כללי, כל מנתח פלסטי אשר מכבד את עצמו יקפיד לשים דגש חזק מאוד על ההנחיות שיש לפעול על פיהן ויאמר אותן לפני ואחרי ניתוחים פלסטיים שונים כגון: הגדלת חזה, ניתוח אף וכדומה. בדרך כלל, לאחר ניתוח מסוג זה יש חובה לשהות באשפוז לילה אחד ואם הכול עובר כשורה במהלך האשפוז, משוחררים הביתה. לאחר הניתוח, החזה יהיה נפוח וחבוש בתחבושת אלסטית שתוסר לאחר מספר ימים ואחרי כן, נדרשים ללבוש חזיית ספורט. זאת, מאחר ויש הכרח לתמוך בחזה באופן מרבי לאחר ניתוח הקטנת חזה. ההחלמה מניתוח זה אינה פשוטה בשל הכאבים המלווים בכל תזוזה אך משככי כאבים יהוו פתרון יעיל לבעיה זו. נוסף על כך, הימנעות מפעולות פיזיות שונות המאמצות את הגוף יתר על המידה (קפיצות למשל) תסייע להחלמה מהירה וקלה הרבה יותר. שינה על הבטן אינה מומלצת ולמעשה, עדיף להימנע מכל יצירת לחץ כלשהוא על החזה. לאחר כחודש, ניתן לחזור לשגרה אך באופן מואט ובשלבים. כלומר, אם חוזרים לעבודה או ללימודים למשל, יש להתחיל במספר שעות ורק לאחר כשבוע, ניתן לחזור לשגרה רגילה. חשוב לומר לכל המעשנות המעוניינות לעבור הקטנת חזה כי קיים איסור חמור על עישון בתקופת ההחלמה משום שעישון יכול להסב בעיות רפואיות חמורות ועיכובים מיותרים בהחלמה.

בתקופת ההחלמה שלאחר ניתוח הקטנת חזה, לא יהיה ניתן לראות בבירור את התוצאות היות והחזה נפוח מאוד. אגב, במידה ובתקופה זו סובלים מהפרשות שונות הנובעות מהחתך שנעשה בחזה, אין צורך להיבהל שכן, מדובר בתופעה לגיטימית הנוצרת לאחר ניתוחים פלסטיים. בהקשר לכך, מנתח פלסטי יכול לפתור זאת באמצעות החדרת צינורית זעירה לניקוז הנוזלים אשר משאירים במשך יומיים לאחר הניתוח. כמו כן, יובש בחזה הוא תופעה נפוצה לאחר ניתוח הקטנת חזה וניתן להסדירה בעזרת משיחת קרם לחות אך, חשוב להקפיד שהקרם לא יבוא במגע עם החתכים. כאמור, במהלך ההחלמה יהיה קשה לראות את תוצאות הניתוח ולמרות שהנפיחות יורדת לקראת סופה של ההחלמה, עדיין לא ניתן לראות את התוצאות באופן מובהק. ברוב המקרים, התוצאות הסופיות של ניתוח הקטנת חזה נראות כחצי שנה לאחר הניתוח. עם זאת, ראוי להדגיש כי לאורך הזמן יהיו משתנים שונים אשר ישפיעו על צורת החזה ויש לקחת זאת בחשבון. הריון ולידה ישפיעו על צורתו של החזה וכן, שינויים קיצוניים במשקל הגוף ישליכו על צורת החזה. אל לשכוח – הצלקות בתחילה יבלטו עד מאוד ואף יהיו מלוות באדמומיות קלה אך, במהלך הזמן שעובר ועל פי קצב ההחלמה האישי, הנפיחות והאדמומיות יופחתו במידה מרובה. ניתן לסכם ולומר כי למרות הצלקות שנותרות לאורך זמן והחודשים הרבים שיש להמתין בכדי לקבל את התוצאות הסופיות, הסבלנות משתלמת. תחושתה העצומה של האישה לגבי שביעות רצונה מהמראה החדש שלה כתוצאה מניתוח הקטנת חזה שווה כל הון שבעולם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידע על ניתוחי הקטנת חזה ושאר ניתוחי חזה באתר אסתטיקה, הפורטל המקיף לנושאי ניתוחים פלסטיים ואסתטיקה רפואית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הקטנת חזה

מאת: הקטנת חזהניתוחים פלסטיים27/01/101148 צפיות
ניתוחים פלסטיים – לפי ויקפידיה:" זהו מונח כללי להתערבות רפואית, בדרך כלל כירורגית, במטרה לשנות מראה או מבנה של איברים בגוף". הופעתם של ניתוחים פלסטיים בחברה המערבית החלה בשנת 1827 התופעה החלה בעיקר בעקבות המלחמות.

מאת: הקטנת חזהניתוחים פלסטיים27/01/101152 צפיות
ניתוח הקטנת חזה ניתן לבצע החל מגיל 18. זאת, מכיוון שההערכה היא כי בגיל זה החזה מפסיק לגדול. במידה ואת בגיל המתאים, עלייך לפנות אל מנתח פלסטי בעל רישיון לערוך ניתוח הקטנת חזה, המוסמך גם לערוך ניתוחים פלסטיים שונים כמו הגדלת חזה. על הסיכונים בביצוע הניתוח במאמר הבא

מאת: הקטנת חזהניתוחים פלסטיים21/01/10805 צפיות
נשים ובחורות בעלות חזה גדול עלולות להרגיש חוסר נוחות, סרבול, בושה ואף כאבים פיזיים באיברים שעליהם מוטל נטל החזה – כתפיים, שכמות ואיזור הצוואר. גם בחורים ונערים עלולים להיות מוטרדים ממימדים לא מקובלים של החזה – כאלה שחורגים ממה שנחשב גברי, ומזכירים בצורתם חזה נשי.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161787 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161680 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161784 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161620 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152278 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151785 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152308 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica