חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חמש עובדות חשובות על ניתוח מתיחת פנים

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/20152304 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חמש עובדות חשובות על ניתוח מתיחת פנים

חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

לא לכולם זה מתאים

נהוג לחשוב שכל מי שיעבור מתיחת פנים יחזיר לעצמו את נעוריו. ובכן, זוהי כמובן טעות, לא כל אדם יכול למתוח חזרה את העור שעל פניו. למעשה יש רבים שייאלצו לשמוע את המלצת הרופא שלא לבצע את הפרוצדורה. מלבד זאת לא כולם ייראו טוב יותר בהכרח לאחר ניתוח שכזה משום שהוא עשוי לשוות לפנים מראה לא טבעי, במקרה כזה יש פתרונות אלטרנטיביים כמו מתיחת פנים וצוואר וטיפולי בוטוקס שונים, אשר גם כן יכולים לשפר את מראה הפנים ללא היכר

יתרונות גדולים שהופכים את הקושי לנסבל

לעומת זאת אלו שיימצאו מתאימים לעבור ניתוח מתיחת פנים יזכו כניראה להטבה משמעותית במראה החיצוני שלהם ובעיקר בפנים ובאזור הצוואר. קו הלסת, אזור הצוואר, הלחיים, העפעפיים ועוד ע=יעברו טיפול שיעזור להם לשוות לכל ההבעה מראה טוב ורענן יותר. לא עוד צניחת עפעפיים המשוות מראה מנומנם, לא עוד לחיים כשני כיסי שומן.

כיצד מתבצע ניתוח מתיחת פנים

מנתח פלסטי בוחר אזורים מסויימים בקו השיער, באזורים מסווים ובקפלים טבעיים מבצע בהם חתך קטן ואותם מותח חזרה למקומם הטבעי. העבודה מתבצעת בצורה מדוייקת מאד תוך שמירה על העור והמראה הטבעי ביותר וכמובן תוך מינימום חשיפה של החתכים. את החתכים סוגרים בעזרת תפרים אותם ניתן להסיר לאחר כמה ימי החלמה.

סיבוכים אפשריים שצריך לקחת בחשבון

כמו בכל ניתוח גם בניתוח מתיחת פנים ישנו סיכוי לסיבוך. סיבוכים מוכרים ושכיחים הם שטפי הדם שעלולים להופיע באזור הניתוח, כאבים, תחושת נימול או אי תחושה ואף זיהום.

תהליך החלמה

ההחלמה אורכת מספר ימים, כאשר לאחר כל יום נוסף ישנה תחושה טובה יותר עד להקלה מלאה כחמישה ימים לאחר הניתוח. כמובן שמדובר בתהליך סובייקטיבי מאד הפועל שונה על כל פציינט. ככל שנעשים יותר חתכים בפנים כך זמן ההחלמה וכן הכאב המלווה אותו גדולים יותר.

 



תגיות המאמר: ניתוח מתיחת פנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מגניב

מאת: מגניב יופי וטיפוח - כללי04/01/173585 צפיות
בניגוד ליישור שיניים בקרב ילדים, יישור שיניים למבוגרים הוא תהליך הדורש מאמץ רב יותר של מנגנוני היישור, וכנראה גם פרק זמן ארוך יותר, וזאת מהסיבה הפשוטה שמדובר בשיניים גדולות בעלות שורשים עמוקים מאוד שהתקבעו בצורה מסויימת לאורך עשרות שנים. שינוי כל כך עמוק דורש מאמץ רב יותר, וזמן רב יותר, ואלו הם אכן שני מאפיינים המבדילים טיפול כזה בין ילדים ומבוגרים.

מאת: מגניב תחבורה ורכב - כללי01/01/171619 צפיות
מה הדרך הטובה ביותר להגיע אל שדה התעופה, עדיף לנו לקחת מונית לנתב"ג, תחבורה ציבורית אחרת או להגיע ברכב? אנחנו נציג בפניכם כאן את כל התשובות האפשריות במטרה שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

מאת: מגניב קייטרינג13/12/161667 צפיות
בזמן שיותר ויותר אנשים הופכים להיות צמחוניים או טבעונים, אין זה מפתיע מדוע אנחנו יכולים לראות הרבה יותר שירותי קייטרינג חלבי באירועים שונים.

מאת: מגניב תחבורה ורכב - כללי08/12/161981 צפיות
רוצים להגיע לשדה התעופה בצורה נוחה ומהירה? הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שירות מוניות לנתב"ג, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין מונית ואתם בשדה.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161856 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: מגניב שיער19/09/161889 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163051 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: יונתן ויסוקרניתוחים פלסטיים08/06/151605 צפיות
טיפולים אסתטיים כוללים בין היתר מתיחת פנים בשיטות שונות, חלקם כוללים התערבות כירורגית וחלקם מבטיחים טיפול חסר התערבות לחלוטין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica