חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספא

מאת: דוריבה ספאספא28/01/2010902 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ספא הוא מקום שבו מבוצעים טיפולים הקשורים למים, הטיפולים יכולים להיות חיצוניים על-ידי טבילה במעיינות, אמבטיות, או בריכות - טיפול מסוג זה נקרא גם בלנאותרפיה (Balneotherapy). או פנימיים המבוצעים על ידי שתיית מים מינראליים הנובעים מן הקרקע של אתר הספא.
ספא כפר הים, מציע לאורחיו מבחר של טיפולים ועיסויים המיועדים לאלו שבריאותם הגופנית והרוחנית חשובה להם, יחד עם ההנאה הכרוכה בבילוי במתקני המים השונים ובהם בריכות שחייה(האחת פנימית מקורה ומחוממת בחורף, והאחרת חיצונית הפועלת בעונת הקיץ), מקלחות זרמים, מתקני ג'קוזי, סאונות רטובה ויבשה וחוף הים המדהים של מפרץ בנימין. ספא כפר הים הוא מסוג שנקרא ספא יום והוא נפוץ בכל רחבי העולם ובמיוחד באירופה וביפן.

ספא - מקור השם

המונח ספא נגזר משמה של העיר ספא בבלגיה, הידועה עוד מימי הרומאים שקראו לכל האזור בו היא נמצאת "אקווה ספאדנה" שפירושו כנראה פיזור או התזה של מים.
מים מינראליים שנובעים באזור שמשו עוד בימי הרומאים לריפוי מחלות הנובעות ממחסור בברזל. במאה השש עשרה ביקר בעיר ספא שבבלגיה האנגלי וויליאם סלינגסבי והתרשם מאוד מתכונות הריפוי של המים, הוא שב לאנגליה חיפש וגילה בחבל יורקשייר מעיין שכמו המעיינות בעיר ספא גם מימיו מכילים מלחי ברזל, הוא בנה מעל המעיין מבנה ובו באר לאגירת המים וקרא למקום בשם ספאו האנגלית(ספאו הוא הדרך בה קראו האנגלים לעיר ספא בבלגיה). זו התחלת השימוש במילה ספא כשמו של מקום שבו ניתן לקבל טיפולים הקשורים במים ולא רק כשמה של העיר בבלגיה. בתחילה שימש המונח רק למקומות בהם יש נביעה של מים הבריאים לשתייה אך במשך השנים הפך המונח לכל אותם מקומות המטפלים בגוף חיצונית ופנימית בעזרת מים.
לפעמים נטען בעיקר בהקשר פירסומי כי השם ספא אינו אלא ראשי תיבות של הביטויים "Salus Per Aqua" או "Sanitas Per Aqua" שפירושם בריאות באמצעות המים, סביר להניח כי טענה זו איננה נכונה היות וביטויים אלו לא היו קיימים אלא רק בשלהי המאה העשרים ובודאי שאין להם שום עדות בתקופות קודמות.

ספא – עובדות היסטוריות

המנהג של טבילה במעיינות קרים או חמים על מנת לרפא מחלות או להקל על מכאובים ידוע עוד מימי שחר ההיסטוריה, חפירות ארכאולוגיות בקרבת מעיינות חמים בצ'כיה וצרפת, חשפו ממצאים של כלי נשק ופולחן השייכים עוד לתקופת הברונזה, גם בבריטניה נתגלו סימנים המעידים על שימוש במעיינות חמים עוד בתקופה של מלכי סלטיק.
אנשים רבים מדתות ואמונות שונות ברחבי העולם משוכנעים כי רחצה או טבילה במעיין, באר, או נהר מסויימים תשפיע על מצבם הפיסי ועל טיהורם הנפשי. צורות שונות של טקסים שבהם מטהרים בעזרת מים היו קיימות אצל המצרים, הפרסים, הבבלים, האינדיאנים, היוונים והרומאים. גם היום מתקיימים טקסים דתיים שבהם מבוצע טיהור באמצעות מים אצל היהודים, הנוצרים, הבודהיסטים, המוסלמים וההינדואים. בטקסים אלו משתקפת האמונה עתיקת היומין בכוחם של המים להביא מרפא הגוף ולטהר את הנשמה.

טיפולי ספא

טיפולי ספא אינם מהוי סוג של תהליך רפואי, אך למרות זאת הם אמורים לעזור לבריאות הכללית של הגוף והנפש, בספא כפר הים קיימים טיפולים רבים ובהם טיפולי יופי, טיפולים הידרותראפיים, עיסויים, וטיפולים ארומתראפיים.
רשימת העיסויים והטיפולים בספא כפר הים מגוונת ביותר וכוללת בתוכה:
פילינג, עטיפת בוץ ים המלח, שיאצו, טיפולי ג'רנטיק, איור-וודה, רפלקסולוגיה, אמבט הידרותרפי, עיסוי שבדי קלאסי, עיסוי משולב, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי ארומתרפי, עיסוי אינדיאני באבנים חמות, עיסוי תאילנדי, עיסוי קרקפת בשמן חם, עיסוי כפות רגליים בשמן חם, עיסוי קצוות, עיסוי ראש-צוואר.
בספא כפר הים ניתן לבחור מבין חבילות ספא במחירי מבצע רבות ומגוונות, הכוללות ספא ליחידים, ספא זוגי, יום כיף ופינוק מיוחד לאישה, יום כיף של ספא לקבוצות לגיבושי עובדים או מסיבות רווקות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דוריבה ספא הינו מומחה בתחומים הבאים: שיווק באינטרנט  קידום אתרים מקצועי בגוגל, בניה וניהול מסעות פרסום בגוגל, באתרי תוכן וברשתות החברתיות, תחזוקת אתרים וקופירייטינג.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוריבה ספא

מאת: דוריבה ספאספא28/01/10897 צפיות
ספא יום הוא סוג הספא המקובל ביותר בישראל, המאמר בה להגדיר מהו ספא יום ולאילו שירותים אמור הלקוח הפוטנציאלי לחכות, במאמר ימצאו הקוראים קוים מנחים שיעזרו להם לבחור באתר הספא המתאים ביותר עבורם הן על פי מידת התאמתו לצרכיהם והשוואתו לאתרים אחרים בעלי אותם אלמנטים המוגדרים כנחוצים בספא יום.

מאת: דוריבה ספאספא28/01/10870 צפיות
המאמר עוסק בסוגי הספא השונים על פי הגדרות בינלאומיות, מטרת המאמר לאפשר לקוראיו לבחור את אתר הספא המתאים להם ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ספא

מאת: ניב אבןספא09/06/161662 צפיות
מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

מאת: ravivorספא24/02/152814 צפיות
מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

מאת: דוד כהןספא26/04/146409 צפיות
ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148660 צפיות
אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138562 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131803 צפיות
ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131874 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica