חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספא יום - קוים מנחים כבסיס להשוואה בין אתרי ספא שונים

מאת: דוריבה ספאספא28/01/2010897 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם סוגים שונים של ספא שלגביהם קיימות הגדרות בינלאומיות:

  • ספא – ספא המציע ללקוחותיו טיפולים הקשורים למים הנובעים באתר. אלו יכולים להיות מים מינרליים המשמשים לשתיה והם בעלי תכונות ריפוי שונות או מים תרמומינראליים שהם מים חמים הנובעים ממעבה האדמה ומכילים חומרים שונים כגופרית והטבילה בהם מועילה לגוף.
  • ספא יום – ספא המספק ללקוחותיו טיפולים ועיסויים מידיהם של מטפלים מקצועיים לשיפור התחושה הכללית, טיפולים קוסמטיים, מתקני סאונה ומתקנים נוספים הקשורים למים.
  • מועדון ספא – זהו מקום שבו הנושא הטיפולי העיקרי קשור בכושר גופני, הפעילות בו מבוססת על מסלול פעילות יומי.
  • שיוט ספא – זהו ספא הנמצא על ספינת טיולים והוא משלב בין הפלגת תענוגות עם דגש על שמירה על כושר גופני, תפריטי מזון מבוקרים, וטיפולי גוף.
  • ספא רפואי – מוסד הנמצא תחת פיקוח רפואי של רופאים מוסמכים שהטיפולים בו מיועדים לרפא ולשקם חולים בתוך סביבה המשלבת בין טיפולי ספא, רפואה קונבנציונלית ורפואה אלטרנטיבית, מוסדות אלו פועלים בתחומי ההתמחות של הצוותים המפעילים אותם כגון טיפולים הקשורים לאסתטיקה, לשינוי אורח חיים, מניעת מחלות ואפילו טיפולים דנטליים.
  • ספא מטרה – זהו ספא שבו מתבצעת פעילות טיפולית וחינוכית שמטרתה להביא את המטופל לשינוי באורח חייו, הטיפול המסורתי מבוסס על פעילות מינימלית של שבעה ימים, במהלך הטיפול מופעלת תוכנית מקפת הכוללת בתוכה חינוך לאורח חיים בריא, טיפולי ספא, שיפור הכושר הגופני, תזונה בריאה ומתוכננת על פי צרכים ומטרות.
  • מלון ספא – ספא ממוקם בתוך מתחם של מלון ומעניק את שירותיו לאורחים המתאכסנים במלון.

ספא כפר הים הנמצא בקרבת קיסריה על חופו של מפרץ בנימין היפיפה הוא ספא יום, והוא מאפשר למבקריו לקבל טיפולים ועיסויים לשיפור בריאות הגוף והנפש, טיפולים קוסמטיים לשיפור ולהתחדשות, ובילוי במתקני הספא הכוללים בריכות שחיה, ג'קוזי, סאונות, מקלחות זרמים, מדשאות וחוף ים מדהים. באתר תוכלו למצוא חבילות ספא במחירי מבצע המותאמות לזוגות, יחידים או קבוצות, ובהן ספא ליחידים, ספא זוגי, יום כיף וספא מיוחד לאישה, יום כיף וספא מגבש ומבדר לעובדי חברות או למסיבות רווקות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דוריבה ספא הינו מומחה בתחומים הבאים: שיווק באינטרנט  קידום אתרים מקצועי בגוגל, בניה וניהול מסעות פרסום בגוגל, באתרי תוכן וברשתות החברתיות, תחזוקת אתרים וקופירייטינג.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוריבה ספא

מאת: דוריבה ספאספא28/01/10870 צפיות
המאמר עוסק בסוגי הספא השונים על פי הגדרות בינלאומיות, מטרת המאמר לאפשר לקוראיו לבחור את אתר הספא המתאים להם ביותר.

מאת: דוריבה ספאספא28/01/10903 צפיות
המאמר עוסק בהסבר על ספא, ועל ההיסטוריה של הספא בעולם.

מאמרים נוספים בנושא ספא

מאת: ניב אבןספא09/06/161662 צפיות
מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

מאת: ravivorספא24/02/152815 צפיות
מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

מאת: דוד כהןספא26/04/146409 צפיות
ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148660 צפיות
אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138562 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131803 צפיות
ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131874 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica