חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוניברסיטת בן גוריון

מאת: ענת סלימודים אקדמאיים29/01/20101573 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אוניברסיטת בן גוריון

אוניברסיטת בן גוריון היא אחת האוניברסיטות הידועות בכל הארץ בשל ההווי החברתי מיוחד של תלמידיה.

אוניברסיטת בן גוריון שממוקמת בנגב, בעיר באר שבע, הוקמה בשנת 1969. נשיאת האוניברסיטה נכון לשנה זו היא פרופסור רבקה כרמי.

אוניברסיטת בן גוריון- היסטוריה

הכל התחיל כאשר ראש העיר הראשון של באר שבע הציע לפרופסור ברגמן ולקבוצה של אנשים אשר היו בעל חזון ורצו ליישב את הנגב, להקים אוניברסיטה בנגב, דבר זה היה בשנת 1962.

הרעיון החל לקרום עור וגידים באיטיות באוניברסיטת בן גוריון החלו להתקיים מספר קטן של הרצאות מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, מכן ויצמן למדע ברחובות והטכניון שבעיר חיפה.

בשנת 1963 כבר החלה לפעול אגודה שפעלה מתוך מטרה להקים את אוניברסיטת בן גוריון, אגודה זו נקראה: המכון להשכלה גבהה בנגב. שנה לאחר מכן כבר מנתה ועדה על ידי משרד החינוך והתרבות שמטרתה הייתה לבחון את האפשרות לייסד את אוניברסיטת בן גוריון.

ב-1965 התקיימה שנת הלימודים הראשונה, אך זו הייתה עדיין במסגרת המכון להשכלה גבוהה בנגב ורק שנה לאחר כמה שנים הוסב  מכון זה לאוניברסיטת בן גוריון.

באופן רשמי הוקמה אוניברסיטת בן גוריון בהוראת הממשלה רק בשנת 1969 ושנתיים לאחר מכן שונה שמה של אוניברסיטת בן גוריון, אשר הייתה ידעה עד אז כ'המכון להשכלה גבוה' , לאוניברסיטת הנגב. רק לאחר מותו של בן גוריון, שונה שמה  לשם שכולנו מכירים: אוניברסיטת בן גוריון.

אוניברסיטת בן גוריון- כיום

אוניברסיטת בן גוריון התפתחה בצעדי ענק וכיום יש באפשרותכם למצוא סטודנטים רבים הלומדים במוסד זה, המגיעים מכל קצוות הארץ. הסיבה העיקרית לכך היא המוניטין שצברה אוניברסיטת בן גוריון ביחסה המיוחד לתלמידיה ובהווי הסטודנטיאלי המיוחד שנוצר בה.

הפקולטות המרכזיות של האוניברסיטה הן:

  • הפקולטה למדעי הטבע
  • הפקולטה למדעי ההנדסה
  • הפקולטה למדעי הבריאות
  • בית הספר לניהול
  • כמו כן, אפשר למצוא בה את מכון המחקרלחקר המדבר, לחקר ישראל והציונות והמכון למחקר שימושי.

אוניברסיטת בן גוריון- הסטודנטים

הדבר שימחיש בצורה הטובה ביותר את הוי הסטודנטים של אוניברסיטת בן גוריון הוא הפתיח באתר האינטרנט של אגדות הסטודנטים של אוניברסיטת בן גוריון. בדף ראשי זה הסטודנטים מוחים על כך שאוניברסיטת בן גוריון אינה נכללת בין אותם מוסדות שיעניקו לסטודנטים שנת לימודים ראשונה חינם.

הסיבה לכך היא: אוניברסיטת בן גוריון "אטרקטיבית מספיק".

בין אם אנו חולקים על ההחלטה זו או שלא, החשוב כאן הוא המשפט שאוניברסיטת באר שבע אטרקטיבית  מספיק. דבר זה הוא שמביא סטודנטים מכל רחבי הארץ ללמוד במוסד לימודי זה.

הסטודנטים מגובשים, יש להם הווי קהילתי מפותח, הם מתנדבים במיני קהילות ועוזרים אחד לשני, הם כוח חזק המנחה קווים מסוימים באוניברסיטה.

באם אתם נרתעים מכך שתחושו ניכור או כל תחושה בעייתית אחרת באוניברסיטה חדשה בין אלפי הסטודנטים והמרצים, אתם יכולים להירגע. אוניברסיטת בן גוריון היא הפתרון המושלם עבורכם.

אוניברסיטת בן גוריון- כי אצלנו כיף ללמוד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


ענת,
כותבת תוכן מקצועית.
כתיבת מאמרים מכל הסוגים.
להזמנת מאמרים ופרטים נוספים ניתן לפנות במייל

anatsi4@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת ס

מאת: ענת סבתי מלון28/02/171028 צפיות
כל השנה אנחנו עובדים קשה ומשקיעים הרבה מאוד מאמץ בניהול משק הבית שלנו. פעם בשנה מגיע לנו לקחת פסק זמן ולנסוע לחופש. אחד המקומות הכי יפים לחופשה משפחתית או זוגית זה האי פאפוס. בפאפוס אנחנו יכולים ליהנות מחופשה באווירה מעולה עם כל הפינוקים שיהפכו את החופשה שלנו לחופשה בלתי נשכחת. מלון אליסיום פאפוס הוא מקום טוב להתאכסן בו כאשר אנחנו יוצאים לחופשה בפאפוס. המלון הוא מלון איכותי מאוד ויוקרתי ואנחנו יכולים ליהנות בו מאוכל מעולה, בריכה איכותית והרבה מאוד פעילויות לשעות הפנאי שלנו.

מאת: ענת סרכב19/08/131279 צפיות
כשרוכשים רכב, אפשר לרכוש אותו חדש מהחנות, או יד שנייה. כמובן שאין כמו התחושה של רכישת רכב חדש, אבל הרבה מאיתנו לא יכולים להרשות לעצמם רכישת רכב היישר מיבואני החברה, ולעיתים גם אין כל צורך בכך. רנו מגאן נחשבת מכונית אמינה וטובה גם כמכונית משומשת, ואפשר לחפש אחת כזו במקום להוציא כסף רב עבור מכונית חדשה.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131479 צפיות
יצרנית ויבואנית הרכב היפנית – ניסן החליטה לצאת מתדמיתה הסולידית ולהשיק רכב ייחודי שלא נראה כמותו לפני כן. בשנת 2010 הציגה ניסן את – ניסן ג'וק ותוך רגעים ספורים כבשה את כבישי העולם בכלל ואת כבישי ישראל בפרט. אנשים רבים הלכו שבי אחרי מה שמציעה ניסן ג'וק ורכשו לעצמם רכב פנאי שהוא גם משפחתי, גם ייחודי וגם חסכוני.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131128 צפיות
בשנים האחרונות הפך שוק טרייד אין למקום מצליח ומשגשג. אנשים הבינו כי ישנם יתרונות רבים ברכישת רכב באמצעות טרייד אין והם נוהרים למרכזים וסוכנויות המציעות החלפת הרכב או רכישת רכב בטרייד אין. איך זה עובד?

מאת: ענת סאופנועים19/08/131854 צפיות
אם בעבר היה נדיר יותר לראות אופנועים על הכביש, הרי שכיום כבישי הארץ והעולם מלאים בהם. מעבר להיותו כלי תחבורה, אופנוע כיום משמש גם לשימושים נוספים כמו רכב שטח, רכב ביטחון ורכב פנאי.

מאת: ענת סתעופה03/04/131977 צפיות
טיסה לחו"ל או סתם נופש בארץ תמיד מתקבל בברכה, אך טיסה לחו"ל ונופש במחירים אטרקטיביים וזולים גורמים להנאה מרובה יותר.

מאת: ענת סבעלי חיים - כללי12/03/131984 צפיות
כשאנו בוחרים להביא לביתנו כלב, אנו מתחייבים להעניק לו את הטוב ביותר. עלינו מוטלת האחריות לשמור על בריאותו ולהבטיח לו תוחלת חיים ארוכה. בריאות הכלב ואיכות חיים הם העקרונות שמנחים את חברת המזון הבינלאומית– רויאל קנין. החברה הוקמה בשנת 1967 וחרטה על דגלה לייצר מזון בריא ואיכותי, המותאם לצרכיהם האינדיבידואליים של ידידנו השעירים והנאמנים.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182592 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181709 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171478 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172268 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171937 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica