חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע לרכוש רכב באמצעות טרייד אין

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/20131128 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות הפך שוק טרייד אין למקום מצליח ומשגשג. אנשים הבינו כי ישנם יתרונות רבים ברכישת רכב באמצעות טרייד אין והם נוהרים למרכזים וסוכנויות המציעות החלפת הרכב או רכישת רכב בטרייד אין. איך זה עובד?

אם בעבר הלא מאד רחוק, מכונית משפחתית, ומכונית בכלל, הייתה בגדר מותרות, ולמי שהיה רכב פרטי היה נחשב לאמיד ביותר, הרי שכיום רכב פרטי משפחתי הוא א' ב' בכל משפחה. אפילו בשוק הרווקים ניתן למצוא יותר ויותר אנשים בעלי רכב פרטי. הוצאה עבור רכב כיום היא מובנית מאליה ולכן אנשים מחפשים לא מעט דרכים על מנת לרכוש רכב אמין, נוח, טוב וגם שלא יהיה יקר מדי.

ישנן דרכים שונות בעזרתן ניתן להחליף את הרכב הישן באחד חדש יותר. אפשר למכור את הרכב הישן ולחפש אחד חדש. הפרוצדורה הזו עשויה לגזול לא מעט כסף וכאב ראש. יש צורך לפרסם את האוטו, לחכות שיגיע קונה, להמתין להחלטתו של הקונה (שלעיתים כרוכה בלקיחת הרכב לבדיקה, בדיקת אופציות שונות של רכבים על ידי הקונה וכדומה), למכור את הרכב ואז (או במקביל) לחפש רכב חדש בלוחות המודעות, לקבוע עם המוכר, לקחת את הרכב לבדיקה וכולי.

התהליך הזה יכול להיות מתיש ומייגע ורוב האנשים גם לא מוצאים את הזמן הנדרש כדי להשקיע בו. מה שקורה במקרים כאלה, אנשים מוותרים על בדיקת הרכב, או על האפשרות לבדוק רכבים נוספים וקונים רכב שבסוף הם מצטערים עליו. אפשרות חלופית היא אפשרות של מכירת ורכישת רכב באמצעות טרייד אין.

טרייד אין היא בעצם עסקה במסגרתה מחליפים את הרכב הישן ברכב חדש יותר. את הרכב הישן מוכרים בסוכנות או בחנות שבה מבצעים טרייד אין ותמורתו, בתוספת הסכום הנדרש, בוחרים רכב חדש יותר המוצע למכירה בסוכנות.

יש הטוענים כי מכירה וקנייה במסגרת טרייד אין אינה משתלמת כיוון שניתן למכור את הרכב באופן פרטי במחיר גבוה יותר ולרכוש רכב באופן פרטי במחיר נמוך יותר מזה שמציעות סוכנויות הטרייד אין. טיעונים אלה אינם חד משמעיים. כמובן שאם למישהו יש זמן וכוח להתעסק עם קנייה ומכירה של רכב הוא יוכל, לאחר זמן לא מבוטל ומאמצים מרובים, לחסוך כמה שקלים, אבל בכלל לא בטוח שיצליח בזה. לרוב, גם אלה שמצליחים לחסוך באמצעות מכירה וקנייה פרטית, הם לא חוסכים בצורה משמעותית, והחיסכון הזה בדרך כלל לא שווה את ימי העבודה שמופסדים, את המאמץ שמושקע ואת התסכולים שבמכירה ובקנייה של רכב באופן פרטי.

כאשר מבצעים קנייה ורכישה באמצעות טרייד אין, בדרך כלל זוכים למכירים הגונים הן מבחינת המכירה והן מבחינת הקנייה. אבל הערך המוסף והמשמעותי הוא החיסכון בזמן יקר, עצבים רופפים וכוחות. טרייד אין פשוט חוסך לכם את זה ואתם זוכים לרכב חדש ואמין בלי הרבה מאמץ.

 



תגיות המאמר: טרייד אין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


ענת,
כותבת תוכן מקצועית.
כתיבת מאמרים מכל הסוגים.
להזמנת מאמרים ופרטים נוספים ניתן לפנות במייל

anatsi4@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת ס

מאת: ענת סבתי מלון28/02/171028 צפיות
כל השנה אנחנו עובדים קשה ומשקיעים הרבה מאוד מאמץ בניהול משק הבית שלנו. פעם בשנה מגיע לנו לקחת פסק זמן ולנסוע לחופש. אחד המקומות הכי יפים לחופשה משפחתית או זוגית זה האי פאפוס. בפאפוס אנחנו יכולים ליהנות מחופשה באווירה מעולה עם כל הפינוקים שיהפכו את החופשה שלנו לחופשה בלתי נשכחת. מלון אליסיום פאפוס הוא מקום טוב להתאכסן בו כאשר אנחנו יוצאים לחופשה בפאפוס. המלון הוא מלון איכותי מאוד ויוקרתי ואנחנו יכולים ליהנות בו מאוכל מעולה, בריכה איכותית והרבה מאוד פעילויות לשעות הפנאי שלנו.

מאת: ענת סרכב19/08/131280 צפיות
כשרוכשים רכב, אפשר לרכוש אותו חדש מהחנות, או יד שנייה. כמובן שאין כמו התחושה של רכישת רכב חדש, אבל הרבה מאיתנו לא יכולים להרשות לעצמם רכישת רכב היישר מיבואני החברה, ולעיתים גם אין כל צורך בכך. רנו מגאן נחשבת מכונית אמינה וטובה גם כמכונית משומשת, ואפשר לחפש אחת כזו במקום להוציא כסף רב עבור מכונית חדשה.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131482 צפיות
יצרנית ויבואנית הרכב היפנית – ניסן החליטה לצאת מתדמיתה הסולידית ולהשיק רכב ייחודי שלא נראה כמותו לפני כן. בשנת 2010 הציגה ניסן את – ניסן ג'וק ותוך רגעים ספורים כבשה את כבישי העולם בכלל ואת כבישי ישראל בפרט. אנשים רבים הלכו שבי אחרי מה שמציעה ניסן ג'וק ורכשו לעצמם רכב פנאי שהוא גם משפחתי, גם ייחודי וגם חסכוני.

מאת: ענת סאופנועים19/08/131859 צפיות
אם בעבר היה נדיר יותר לראות אופנועים על הכביש, הרי שכיום כבישי הארץ והעולם מלאים בהם. מעבר להיותו כלי תחבורה, אופנוע כיום משמש גם לשימושים נוספים כמו רכב שטח, רכב ביטחון ורכב פנאי.

מאת: ענת סתעופה03/04/131979 צפיות
טיסה לחו"ל או סתם נופש בארץ תמיד מתקבל בברכה, אך טיסה לחו"ל ונופש במחירים אטרקטיביים וזולים גורמים להנאה מרובה יותר.

מאת: ענת סבעלי חיים - כללי12/03/131986 צפיות
כשאנו בוחרים להביא לביתנו כלב, אנו מתחייבים להעניק לו את הטוב ביותר. עלינו מוטלת האחריות לשמור על בריאותו ולהבטיח לו תוחלת חיים ארוכה. בריאות הכלב ואיכות חיים הם העקרונות שמנחים את חברת המזון הבינלאומית– רויאל קנין. החברה הוקמה בשנת 1967 וחרטה על דגלה לייצר מזון בריא ואיכותי, המותאם לצרכיהם האינדיבידואליים של ידידנו השעירים והנאמנים.

מאת: ענת סבעלי חיים - כללי12/03/131903 צפיות
לו הכלב שלך היה יכול לדבר, הוא בוודאי היה מבקש ממך לרכוש עבורו פרופלאן. לא בכדי מדובר במותג קולינארי בינלאומי שזכה לפופולאריות רבה, הן בארץ והן בעולם.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213588 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204180 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205099 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica