חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רנו מגאן

מאת: ענת סרכב19/08/20131279 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשרוכשים רכב, אפשר לרכוש אותו חדש מהחנות, או יד שנייה. כמובן שאין כמו התחושה של רכישת רכב חדש, אבל הרבה מאיתנו לא יכולים להרשות לעצמם רכישת רכב היישר מיבואני החברה, ולעיתים גם אין כל צורך בכך. רנו מגאן נחשבת מכונית אמינה וטובה גם כמכונית משומשת, ואפשר לחפש אחת כזו במקום להוציא כסף רב עבור מכונית חדשה.

רוב המכוניות מסוג רנו מגאן הקיימות בארץ הינן בגרסת רנו מגאן סדאן. מדובר ברכב מרווח, בעל עיצוב הרמוני ונעים המשלב מקוריות לצד סולידיות באמצעות קווים נעימים לעיניים. הדגמים של רנו מגאן אשר יובאו לארץ כוללים שני דגמים בעלי מנוע דיזל, שני דגמים בעלי מנוע בנזין ודגם ספורטיבי מרשים מאד שנחשב די נדיר. הדגם השכיח והפופולארי ביותר עבור הישראלים היה הדגם של מנוע בנפח 1.6 ליטר עם תיבת הילוכים אוטומטית.

רנו מגאן נחשבת בעלת ביצועי כביש טובים והיא מפגינה אחיזת כביש טובה ויציבות כיוונית נהדרת בשיוט נינוח במיוחד, גם במהירויות גבוהות. בנוסף, רנו מגאן עברה בהצלחה מרשימה את מבחני הריסוק האירופאיים, במבחן NCAP, עם הציון הגבוה ביותר בבטיחות - חמישה כוכבים. היא מצוידת בשש כריות אוויר ומערכת ESP. נהגים מנוסים דיווחו על נוחות נסיעה ונהיגה גבוהה, עיצוב פנים יוקרתי ומזמין, מרווח רב במושב האחורי ותא מטען גדול מאד.

רוב האנשים המחפשים רנו מגאן, דווקא מחפשים אחת כזו חדשה מהחברה, או לפחות יד ראשונה משנת ייצור יחסית מאוחרת. יחד עם זאת, מי שזקוק למכונית מרווחת ונוחה יותר מהמשפחתיות הממוצעות, ואין ברשותו לרכוש אחת חדשה, שווה לו לחפש רנו מגאן משומשת. בסופו של דבר, אם הרכב שמור, ניתן למצוא רנו מגאן יד שנייה שמתפקדת מצוין.

לפני שרוכשים מכונית משומשת, וזה נכון לגבי כל מכונית מכל יצרני המכוניות ולא רק רנו מגאן מתוצרת רנו הצרפתית, חשוב לבדוק תקינות גיר אוטומטי, מערכות חשמל ברכב וכן שרידות תא הנוסעים. וכמובן מצב המנוע. מאחר והביקוש לרכב מסוג רנו מגאן רב בעיקר עבור מכונית חדשה ופחות בשוק יד שנייה, אם אתם בכל זאת מחפשים יד שנייה, אל תתביישו להתמקח, ותמיד תצאו מנקודת הנחה שהמוכר זקוק לכם יותר מאשר אתם זקוקים לו. וודאו כי המכונית באמת שמורה כפי שהבטיחו לכם ומקובל לקחת את הרכב לבדיקה במוסך שאתם סומכים עליו.

רנו מגאן נחשב לרכב משפחתי מרווח, נוח ואיכותי. הוא מתאים לאנשים שאוהבים מרחב וזקוקים למקום רב בתא הנוסעים ובתא המטען. גם רמת הבטיחות נותנת נקודות זכות רבות למגאן. עם זאת, בגלל המחסור בשוק יד השנייה של דגמי רנו מגאן, יהיה אולי קשה יותר למצוא אחת כזו במצב טוב. אל תתייאשו, כדאי לחפש טוב -בסוף תמצאו ולא תתחרטו על הזמן שלקח לכם למצוא אותה.

 



תגיות המאמר: רנו מגאן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


ענת,
כותבת תוכן מקצועית.
כתיבת מאמרים מכל הסוגים.
להזמנת מאמרים ופרטים נוספים ניתן לפנות במייל

anatsi4@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת ס

מאת: ענת סבתי מלון28/02/171028 צפיות
כל השנה אנחנו עובדים קשה ומשקיעים הרבה מאוד מאמץ בניהול משק הבית שלנו. פעם בשנה מגיע לנו לקחת פסק זמן ולנסוע לחופש. אחד המקומות הכי יפים לחופשה משפחתית או זוגית זה האי פאפוס. בפאפוס אנחנו יכולים ליהנות מחופשה באווירה מעולה עם כל הפינוקים שיהפכו את החופשה שלנו לחופשה בלתי נשכחת. מלון אליסיום פאפוס הוא מקום טוב להתאכסן בו כאשר אנחנו יוצאים לחופשה בפאפוס. המלון הוא מלון איכותי מאוד ויוקרתי ואנחנו יכולים ליהנות בו מאוכל מעולה, בריכה איכותית והרבה מאוד פעילויות לשעות הפנאי שלנו.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131482 צפיות
יצרנית ויבואנית הרכב היפנית – ניסן החליטה לצאת מתדמיתה הסולידית ולהשיק רכב ייחודי שלא נראה כמותו לפני כן. בשנת 2010 הציגה ניסן את – ניסן ג'וק ותוך רגעים ספורים כבשה את כבישי העולם בכלל ואת כבישי ישראל בפרט. אנשים רבים הלכו שבי אחרי מה שמציעה ניסן ג'וק ורכשו לעצמם רכב פנאי שהוא גם משפחתי, גם ייחודי וגם חסכוני.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131128 צפיות
בשנים האחרונות הפך שוק טרייד אין למקום מצליח ומשגשג. אנשים הבינו כי ישנם יתרונות רבים ברכישת רכב באמצעות טרייד אין והם נוהרים למרכזים וסוכנויות המציעות החלפת הרכב או רכישת רכב בטרייד אין. איך זה עובד?

מאת: ענת סאופנועים19/08/131859 צפיות
אם בעבר היה נדיר יותר לראות אופנועים על הכביש, הרי שכיום כבישי הארץ והעולם מלאים בהם. מעבר להיותו כלי תחבורה, אופנוע כיום משמש גם לשימושים נוספים כמו רכב שטח, רכב ביטחון ורכב פנאי.

מאת: ענת סתעופה03/04/131978 צפיות
טיסה לחו"ל או סתם נופש בארץ תמיד מתקבל בברכה, אך טיסה לחו"ל ונופש במחירים אטרקטיביים וזולים גורמים להנאה מרובה יותר.

מאת: ענת סבעלי חיים - כללי12/03/131986 צפיות
כשאנו בוחרים להביא לביתנו כלב, אנו מתחייבים להעניק לו את הטוב ביותר. עלינו מוטלת האחריות לשמור על בריאותו ולהבטיח לו תוחלת חיים ארוכה. בריאות הכלב ואיכות חיים הם העקרונות שמנחים את חברת המזון הבינלאומית– רויאל קנין. החברה הוקמה בשנת 1967 וחרטה על דגלה לייצר מזון בריא ואיכותי, המותאם לצרכיהם האינדיבידואליים של ידידנו השעירים והנאמנים.

מאת: ענת סבעלי חיים - כללי12/03/131903 צפיות
לו הכלב שלך היה יכול לדבר, הוא בוודאי היה מבקש ממך לרכוש עבורו פרופלאן. לא בכדי מדובר במותג קולינארי בינלאומי שזכה לפופולאריות רבה, הן בארץ והן בעולם.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213826 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213957 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214139 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204606 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195571 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196265 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193506 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica