חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם משתלם לקנות מחשב נייד מחודש?

מאת: מוטי ישראליחומרה01/02/20102253 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצה לקנות מחשב נייד ומחפש מחיר משתלם? שקול מחשב נייד מחודש. אתה יכול למצוא מחשב מצוין, ששופץ לחלוטין ובמצב כמעט חדש ולחסוך 30-50% מהעלויות של מחשב נייד חדש.

עוד ועוד מחשבים ניידים מגיעים לשוק כשמחלקות ה-IT הארגונית משדרגות את הציוד המושכר שלהן. המחשבים הניידים הישנים נמכרים לעיתים קרובות לחנויות שעושות חידוש, שבהן המחשב עובר בדיקה יסודית, נעשה תיקון במידת הצורך, משודרגים חלקים כמו זיכרון, כונני תקליטורים ומערכות הפעלה. החברה לאחר מכן מוכרת את המחשב הנייד המחודש באופן ישיר ללקוחות או מוכרות אותו להפצה בחנויות. אתה יכול למצוא דילים מאוד טובים אם אתה יודע מה לחפש.

שאלת המפתח שצריכה להשאל כאשר מסתכלים על מחשב נייד ששופץ היא הגיל של המחשב, שייתן לך מושג על המצב של ההארדיסק והזיכרון. החלקים שהכי פגיעים במחשבים ניידים הם הכונן הקשיח, אשר רגיש לנפילות ומכות, וגם הזיכרון. יש גם לשאול אם הכונן הקשיח וזיכרון הוחלפו.

פריט אחר לשאול לגביו הוא המסך. המסכים של מחשבים ניידים רגישים מאוד לחום, לחות והתבלות פיזית. תבדוק אם המסך תוקן או הוחלף. אם המסך תוקן ולא הוחלף לחלוטין, ייתכן שתרצה לשקול אחריות לכיסוי תקלות עתידיות אפשריות.

תשאל איזה סוג של מערכת הפעלה כלולה. מערכות הפעלה קלות לשדרוג, אז אם זה גרסה ישנה יותר של מערכת ההפעלה, הקפד לשאול אם אתה מקבל את המספר הסידורי ותקליטורים כדי לאפשר לך לרכוש שדרוג אם תבחר בכך (אשר יהיה יותר זול מרכישה של מערכת הפעלה ללא שדרוג).

לעתים קרובות במחשבים מחודשים יש אפשרות לרכוש את האחריות המקורית של היצרן ביחד עם המחשב. אם אתה רוצה אחריות, הקפד לשאול איזו אחריות זמינה, לאיזה חלקים של המחשב, ולכמה זמן האחריות על המחשב בתוקף.

לבסוף, ודא שאתה מרגיש בנוח עם הסוחר שמוכר לך את המחשב. האם הוא ענה על השאלות שלך במלואן? האם יש תקופה שמאפשרים לך להחזיר את המוצר אם אתה לא מרוצה? האם אתה יכול להחזיר מכל סיבה שהיא, ללא תשלום החזרה למדף (אשר יכול להגיע עד 15% מהמחיר)? האם יש להם מחלקת התמיכה שתוכל ליצור איתה קשר למקרה שמשהו משתבש עם המערכת שלך? היכן המעבדות שלהן ממוקמות (עדיף כמה שיותר קרוב לאזור מגוריך, כמובן)? האם החברה מוכרת ובעלת שם? האם יש לקוחות שיכולים להמליץ עליהם במידה שלא?

עם כל כך הרבה מחשבים מחודשים בשוק, יש לך אפשרויות מלבד לקנות מחשב חדש. שמירה על נקודות אלו בחשבון בעת קנייתך בחנות יכולות לעזור לך למצוא מחשב נייד משופץ שיענה על כל הדרישות שלך ויחסוך לך הרבה מהעלויות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוטי ישראלי הינו בעל האתר YouClub המפרסם מאמרים בנושא עסקים ונושאים רבים ומגוונים אחרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי ישראלי

מאת: מוטי ישראליניתוחים פלסטיים27/07/101401 צפיות
לאחר ניסיונות לא מוצלחים לאבד את הכרס שלך החלטת לבסוף לבצע שאיבת שומן. זו בטח הרגשה טובה ואתה צופה הצלחה. אבל, חשוב מאד להדגיש שיש לפתח ציפיות ריאליות ולא אסטרונומיות. קיצור קיבה הינה הליך כירורגי אמיתי טצריך להתייחס אליו ככזה. הנה סקירה של מה לצפות – תחשוב על זה כמו להכיר את עצמך עם תווית small במקום extra large.

מאת: מוטי ישראליאימוץ בעלי חיים27/07/101587 צפיות
בעולם של היום, מבחינת צעצועים לחתול יש מבחר עצום. רבים מסוגים פופולריים ביותר יכולים להיעשות בבית. אם החתול שלך עצלן ושמן, אתה צריך לשקול לעשות או לרכוש כמה פריטים חדשים לשחק עם החתול. צעצועים הם דרך מצוינת לגרום לחתול לשחק. הם ייהנו מכמות מוגברת של פעילות, כמו גם השפעות נפשיות של כיף.

מאת: מוטי ישראליאימון למערכות יחסים01/02/101547 צפיות
למרות שרומן יכול להיות אחת החוויות הכי מרגשות בחיים, הוא לרוב נגמר בשלב מסויים אך לא לפני שהוא גורם לכאב וצער רב לכל הנוגעים בדבר. אם אתם נושאים ואתם מעורבים באיזשהו רומן אתם בטח יודעים כמה שזה נכון. עכשיו כשאתם רוצים לחזור לבן הזוג שלכם אתם תוהים אם אתם יכולים להציל את הנישואים שלכם לאחר הרומן.

מאת: מוטי ישראליבישול ואפיה29/12/092263 צפיות
פנקייקיםקשה מאוד לומר מאיפה פנקייק הגיע. זה אוכל שכבר נמצא על השולחנות שלנו במשך מאות שנים וזה די קשה להגיד מאיזו מדינה זה הגיע, מתי זה נוצר לראשונה וכמובן על ידי מי, במאמר זה ננסה לעונת על השאלות

מאת: מוטי ישראליעבודה וקריירה - כללי29/12/091373 צפיות
אם אתם רוצים להיות מצליחים, לא משנה באיזה עסק, אתם חייבים להבין את המשמעות של עבודה קשה! ללא עבודה קשה ומשמעת לא תגיעו לשום מקום. יש את אלה שלא עובדים מספיק קשה ומחזיקים במשרות בינוניות, יש את אלה שעובדים קשה מספיק בשביל עבודה נורמלית אבל מסתפקים רק בעבודה נורמלית. ויש את אלה שעובדים קשה במיוחד ובונים לעצמם את העתיד, עתיד מלא הצלחה.

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187173 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173393 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163802 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164099 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162103 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161837 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161790 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica