חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה המקור של פנקייקים?

מאת: מוטי ישראליבישול ואפיה29/12/20092259 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קשה מאוד לומר מאיפה פנקייק הגיע. זה אוכל שכבר נמצא על השולחנות שלנו במשך מאות שנים וזה מאוד קשה להגיד מאיזו מדינה זה הגיע, מתי זה נוצר לראשונה וכמובן על ידי מי. פנקייק נאכלים כמעט בכל בית ואנשים ברחבי העולם תוהים מאיפה זה הגיע

ההיסטוריה של פנקייק נחקרה ונתגלה כי האוכל הזה הוא צאצא מוקדם של Neolithic flatbreads, אשר נעשו על אבנים. מאוחר יותר פנקייק נעשו על ידי הרומאים, אשר נעו ברחבי אירופה. זה ידוע כי פנקייק שנעשו על ידי הרומאים הוגשו עם פלפל ודבש.

פנקייק נעשו לא רק על ידי הרומאים. הם נעשו גם על ידי אנשים אנגלית והולנדים. הספר מתכונים העתיק בעולם משנת 1430 מזכיר פנקייק. מתיישבים אנגלים והולנדים הביאו פנקייק מקמח לאמריקה בפעם הראשונה.

באמריקה, פנקייק מתייחס בדרך כלל לגירסה הקלאסית מקמח-לבן, אשר לעיתים קרובות נעשתה עם חמאה במקום חלב. אבל זה לא תמיד ככה. הפנקייק האמריקאי המקורי היו עשויים קמח תירס והוכן על ידי אינדיאנים, אשר כינו אותו nokehic.

זה הוצג בפני המתיישבים האירופאים בשנת 1600 לספירה, שמו, nokehic, אומר "לא עוגה". ב 1700 לספירה, העם ההולנדי הוסיף pannekoeken לתפריט האמריקני.

עד 1800, hoecakes (פנקייק עשוי קמח תירס) הפך להכי פופולרי באמריקה. חביתיות אלה נקראו כך מפני שהיו מבושלות על להב של מכוש מעל אש פתוחה על ידי פועלים. בנוסף, עוגות אורז הפך פופולרי יותר.

כיום כאשר אנשים מגלים כל הזמן מתכונים חדשים ונפלאים, התחום רק גדל גדל ומגוון הפנקייקים שניתן להכין גדול מאי פעם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוטי ישראלי הינו בעל האתר YouClub המפרסם מאמרים בנושא עסקים ונושאים רבים ומגוונים אחרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי ישראלי

מאת: מוטי ישראליניתוחים פלסטיים27/07/101399 צפיות
לאחר ניסיונות לא מוצלחים לאבד את הכרס שלך החלטת לבסוף לבצע שאיבת שומן. זו בטח הרגשה טובה ואתה צופה הצלחה. אבל, חשוב מאד להדגיש שיש לפתח ציפיות ריאליות ולא אסטרונומיות. קיצור קיבה הינה הליך כירורגי אמיתי טצריך להתייחס אליו ככזה. הנה סקירה של מה לצפות – תחשוב על זה כמו להכיר את עצמך עם תווית small במקום extra large.

מאת: מוטי ישראליאימוץ בעלי חיים27/07/101586 צפיות
בעולם של היום, מבחינת צעצועים לחתול יש מבחר עצום. רבים מסוגים פופולריים ביותר יכולים להיעשות בבית. אם החתול שלך עצלן ושמן, אתה צריך לשקול לעשות או לרכוש כמה פריטים חדשים לשחק עם החתול. צעצועים הם דרך מצוינת לגרום לחתול לשחק. הם ייהנו מכמות מוגברת של פעילות, כמו גם השפעות נפשיות של כיף.

מאת: מוטי ישראליאימון למערכות יחסים01/02/101545 צפיות
למרות שרומן יכול להיות אחת החוויות הכי מרגשות בחיים, הוא לרוב נגמר בשלב מסויים אך לא לפני שהוא גורם לכאב וצער רב לכל הנוגעים בדבר. אם אתם נושאים ואתם מעורבים באיזשהו רומן אתם בטח יודעים כמה שזה נכון. עכשיו כשאתם רוצים לחזור לבן הזוג שלכם אתם תוהים אם אתם יכולים להציל את הנישואים שלכם לאחר הרומן.

מאת: מוטי ישראליחומרה01/02/102251 צפיות
רוצה לקנות מחשב נייד ומחפש מחיר משתלם? שקול מחשב נייד מחודש. אתה יכול למצוא מחשב מצוין, ששופץ לחלוטין ובמצב כמעט חדש ולחסוך 30-50% מהעלויות של מחשב נייד חדש.

מאת: מוטי ישראליעבודה וקריירה - כללי29/12/091371 צפיות
אם אתם רוצים להיות מצליחים, לא משנה באיזה עסק, אתם חייבים להבין את המשמעות של עבודה קשה! ללא עבודה קשה ומשמעת לא תגיעו לשום מקום. יש את אלה שלא עובדים מספיק קשה ומחזיקים במשרות בינוניות, יש את אלה שעובדים קשה מספיק בשביל עבודה נורמלית אבל מסתפקים רק בעבודה נורמלית. ויש את אלה שעובדים קשה במיוחד ובונים לעצמם את העתיד, עתיד מלא הצלחה.

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183891 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183264 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174489 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164063 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152643 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151990 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142159 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica