חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח קיצור קיבה

לאחר ניסיונות לא מוצלחים לאבד את הכרס שלך החלטת לבסוף לבצע שאיבת שומן.
זו בטח הרגשה טובה ואתה צופה הצלחה.
אבל, חשוב מאד להדגיש שיש לפתח ציפיות ריאליות ולא אסטרונומיות.
קיצור קיבה הינה הליך כירורגי אמיתי טצריך להתייחס אליו ככזה. הנה סקירה שלמה לצפות – תחשוב על זה כמו להכיר את עצמך עם תווית small במקום extralarge.

לפני ניתוח קיצור הקיבה

הרופא שלך יספק לך הוראות איך להתכונן לניתוח, אשר יכלול הנחיות אכילהושתייה והימנעות מויטמינים מסוימים ותרופות. אם פיתחת לאחרונה מחלה או זיהום, הניתוח שלך צפוי להידחות. מעשנים יצטרכו להפסיק לפחות שבוע עד שבועיים לפני ההליך ולהמשיך להימנע לפחות עד כמה שבועות אחרי.

יום הניתוח

רוב הפרוצדורות, לוקחת בין אחת לחמש שעות. תוכלו לעבור אותן או בהרדמהכללית(יותר נפוץ) או בהרדמה מקומית בשילוב עם זריקת הרגעה אז אתה תהיה ער,אך לא מודע לכאב. בעוד שרוב הפרוצדורות הללו מתבצעות ללא סיבוכים, זה תמידחשוב להיות מודעים סיבוכים אפשריים. זיהום וקרישי דם אמנם נדירים אבל הם יכולים לקרות וניתן לטפל בהם.

לאחר הניתוח

זה יכול להיות מועיל אם יש מישהו בסביבה כדי לעזור מיד לאחר ההליךמכיוון שהניידות שלך תיהיה מוגבלת. אתה לא יכול אפילו להיות מסוגל לעמודישר במשך כמה ימים. התפרים יוסרו בתוך כשבוע. בצע את הוראות הרופא שלך עבורהמקלחת ושינוי ההלבשה שלך.

יהיו לך כמה שבועות של מנוחה והתאוששות. אולי זה ייקח חודשים עד שבאופן מלא תרגיש שאתה שוב בפעילות מלאה.
פעילות גופנית קלה עשויה לעזור להפחית את הסיכון לקרישי דם וכן להפחית אתהנפיחות. מצד שני פעילות נמרצת תמנע ריפוי,חשוב לעבוד עם הרופא שלך עלהוראות ספציפיות להחלמה שלך. לטווח הארוך, את התוצאות הטובות משמרים בעזרתדיאטה ופעילות גופנית.

מאמר זה הינו אינפורמטיבי בלבד ולא מהווה יעוץ רפואי/תחליף לייעוץ רפואי

קישור למאמר המקורי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוטי ישראלי הינו בעל האתר YouClub המפרסם מאמרים בנושא עסקים ונושאים רבים ומגוונים אחרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי ישראלי

מאת: מוטי ישראליאימוץ בעלי חיים27/07/101587 צפיות
בעולם של היום, מבחינת צעצועים לחתול יש מבחר עצום. רבים מסוגים פופולריים ביותר יכולים להיעשות בבית. אם החתול שלך עצלן ושמן, אתה צריך לשקול לעשות או לרכוש כמה פריטים חדשים לשחק עם החתול. צעצועים הם דרך מצוינת לגרום לחתול לשחק. הם ייהנו מכמות מוגברת של פעילות, כמו גם השפעות נפשיות של כיף.

מאת: מוטי ישראליאימון למערכות יחסים01/02/101547 צפיות
למרות שרומן יכול להיות אחת החוויות הכי מרגשות בחיים, הוא לרוב נגמר בשלב מסויים אך לא לפני שהוא גורם לכאב וצער רב לכל הנוגעים בדבר. אם אתם נושאים ואתם מעורבים באיזשהו רומן אתם בטח יודעים כמה שזה נכון. עכשיו כשאתם רוצים לחזור לבן הזוג שלכם אתם תוהים אם אתם יכולים להציל את הנישואים שלכם לאחר הרומן.

מאת: מוטי ישראליחומרה01/02/102254 צפיות
רוצה לקנות מחשב נייד ומחפש מחיר משתלם? שקול מחשב נייד מחודש. אתה יכול למצוא מחשב מצוין, ששופץ לחלוטין ובמצב כמעט חדש ולחסוך 30-50% מהעלויות של מחשב נייד חדש.

מאת: מוטי ישראליבישול ואפיה29/12/092263 צפיות
פנקייקיםקשה מאוד לומר מאיפה פנקייק הגיע. זה אוכל שכבר נמצא על השולחנות שלנו במשך מאות שנים וזה די קשה להגיד מאיזו מדינה זה הגיע, מתי זה נוצר לראשונה וכמובן על ידי מי, במאמר זה ננסה לעונת על השאלות

מאת: מוטי ישראליעבודה וקריירה - כללי29/12/091373 צפיות
אם אתם רוצים להיות מצליחים, לא משנה באיזה עסק, אתם חייבים להבין את המשמעות של עבודה קשה! ללא עבודה קשה ומשמעת לא תגיעו לשום מקום. יש את אלה שלא עובדים מספיק קשה ומחזיקים במשרות בינוניות, יש את אלה שעובדים קשה מספיק בשביל עבודה נורמלית אבל מסתפקים רק בעבודה נורמלית. ויש את אלה שעובדים קשה במיוחד ובונים לעצמם את העתיד, עתיד מלא הצלחה.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161784 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161780 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161618 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152274 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151780 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152307 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica