חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברות ניקיון

מאת: אלי לאמורניקיון07/02/2010876 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברות ניקיון

ניקיון הוא אחד הדברים שמרביתנו לא אוהבים לבצע אבל כולם רוצים להיות ולעבוד בסביבה נקייה.  סביבה נקייה במקום העבודה חשובה לעובדי המשרד ומספקת הרגשה נעימה ונינוחה במקום העבודה. סביבת נקייה במשרד מהווה את המראה שלנו בפני לקוחותינו. אחד הדברים שסביבה לא נקייה משרה היא סביבה מוזנחת ודווקא המראה הזה נחקק בלב לקוחותינו – דבר העלול להזיק לנו בטווח המיידי ובטווח הארוך.

אם כן, מה עושים? מחפשים חברת ניקיון מקצועית המסוגלת לתת לנו מענה מיידי לצרכי הניקיון שלנו ואשר תעזור לנו לשמור על סביבה נקייה ללא רבב.

הניקיון דרך עיניו.

למונח ניקיון היבטים שונים: ניקיון מספק לנו "ניראות" בריאה. ניקיון זה גם עניין חושני במובן שה שהוא פותח לנו את החושים : חוש הראייה, חוש הריח, חוש המישוש. מקום נקי נראה מקום בריא למראה ומדיף ריח טוב.

ניקיון הוא לא בכרך רק שימוש בחומרי ניקיון וציוד ניקיון, ניקיון במשרד הוא גם שמירה על ארגון וסדר של החפצים במשרד. ספריות לספרים, מדפים לקלסרים, מתקנים לעיתונים ומגזינים בתחומי הקבלה, חדרי ישיבות מאורגנים ומסודרים, ציוד משרדי המונח במתקני אחסון נכונים, ניהול פסולת/ניירת נכונה. מחזור ניירת היא דבר לא פחות חשוב בעיקר בימים אלה.

כאשר מגיעים לנקות משרד צריכים להקפיד בניקיון הפריטים הקטנים , הפריטים המאוחסנים ולסיים בפריטים הגדולים כגון חלונות, דלתות, רצפות, ריהוט וכדומה.

ריח של בריאות

 שמירה וניקיון של המשרד וחדרי הנוחיות במשרד מהווה אלמנט חשוב במיוחד. ריחות הם נושא רגיש. במשרדים עלולים להיווצר ריחות של עובש, ריחות אמוניה בחדרי נוחיות, ריחות מזון רקוב במקרר ועוד...בגמר עבודות הניקיון ובמהלך עבודת הניקיון חשוב להשתמש בחומרי ניקיון מיוחדים המשאירים אחריהם ניחוחות ריח מרעננים ומשרים אווירה ניקיון, ואווירת בריאות . פיזור ניחוחות מרעננים במשרד - הריח הוא גורם חשוב זה מעביר את הרעיון של מקום נקי.

מקצועיות ואיכות

חברת ניקיון מקצועית, מציידת במכשור טכנולוגי מתקדם. הציוד מותאם לניקיון רצפות, ניקיון שטיחים, ניקיון פרקטים, ניקיון חצרות, ניקיון גגות, ניקיון ריהוט ועוד....ציוד לא מתאים עלול לגרום נזק למקום ולציוד במשרדים. כחלק מעבודות הניקיון השוטפת ומהאחזקה השוטפת של המשרד מומלץ מעת לעת ל"נקות יסודי" היינו ניתן לחדש את הרצפה על ידי ביצוע פוליש בעזרת מכונות פוליש מקצועיות, ניקיון חלונות מסך מחוץ למבנה בעזרת סנפלינג ועוד....

רק ב-חברות ניקיון מקצועיות תוכל לקבל תוצאות טובות של איכות וגם שמירה על סטנדרטים גבוהים של ניקיון ושירות.....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
אלי לאמור, מנכ"ל לאמור בע"מ - ניקיון בראש נקי נותנים שירות באהבה http://www.lamour.co.il 03-6821857
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי לאמור

מאת: אלי לאמורניקיון07/02/10930 צפיות
האם אי פעם חוויתם את עבודת הניקיון היסודי בבית או במשרד ומיד אחרי הכול חזר לקדמותו? האם מלאכת הניקיון גורמת לכם לעייפות, עצבנות ודיכאון? האם אתם אוהבים לחיות בסביבה נקייה אבל לא אוהבים לשמור עליה נקייה? אם כן כדאי להמשיך ולקרוא....

מאת: אלי לאמורניקיון07/02/101044 צפיות
כאשר אתה מנקה את הבית שלך זה אומר שאתה מוגן מאה אחוז מפני פגיעה. אם אתם משתמשים בחומרי ניקוי שאינם ראויים אתם עלולים להיות בסכנה גדולה.

מאת: אלי לאמורניקיון07/02/10878 צפיות
לניקיון המוסדי יש היבטים שונים. ניקיון מוסדי דורש מיומנויות שונים החל משירותי ניקיון, דרישות תחזוקת מבנה, ניקוי שטיחים, ניקוי חלונות, טיפול בריפודים, טיפול בנזקי מים ועוד....

מאת: אלי לאמורניקיון07/02/10951 צפיות
בתוכנית העסקית של העסק שלך, שמירה על משרד נקי ועל היגיינה לעתים קרובות פשוט נוהגים להתעלם מהם. ולמה לא? אחרי הכול, ניקיון לא מצריך הרבה זמן מחשבה אולי רק כמה-מגבונים אנטי בקטריאלי פה ושם אתה מרגיש כאילו מקום נקי מנוכחותם חיידקים.

מאת: אלי לאמורניקיון07/02/101006 צפיות
אתה קבור עמוק מתחת לערימת של קבצים או המשרד שלך הוא מבולגן, כך שאתה לא יכול לראות או לחשוב על שום דבר מעבר לזה. אתה מבזבז יותר מדי זמן יקר שלך על חיפוש ניירות וקבצים?

מאת: אלי לאמורניקיון07/02/10958 צפיות
כיצד לבחור חברת ניקיון למשרד ? שירותי ניקיון תוכל למצוא למכביר ברשת האינטרנט או באחד מספרי הטלפון אבל השאלה היא מי עומד מאחורי חברות הניקיון האלו.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222994 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191650 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191691 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182106 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181649 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181538 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181438 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica